Fitness Seller

Request: Dutch windows 2003 Enterprise server

• Topic Starter Topic Starter
Die is er niet in NL

Microsoft.Small.Business.Server.2003.R2.Premium.Technologies.DUTCH-SPiRO
is dit wat je zoekt?

Vrees van niet...ik heb een serial voor Enterprise editie

waarom niet direct op longhorn overschakelen?

Omdat niemand dat doet.

Er zijn legio bedrijven die nog op Win2000 draaien. Zelfs win98. Longhorn is bij lange na nog niet getest of heeft zich nog niet bewezen.

Gewoon lekker wachten tot er een SP van longhorn uitkomt en dan maar eens zien of het installeer-waardig is.

2003 is een prima server.

Ik kan em wel vinden... Zou em alleen niet kunnen uploaden voor je, dat gaat veeeels te langzaam, dus dan moet ie via de post, dat zou je weer een dag kosten :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is die wel nederlands? En zo ja, kan je me dan geen toegang geven tot die pub?

Nee, ik download het vanaf mijn universiteit, zou ik mijn wachtwoorden e.d. moeten geven en daar begin ik niet aan.. Of die nederlands is weet ik niet, ik download em op dit moment mocht je em nodig hebben, anders donder ik em zo weer weg...

Ik zou wel kunnen kijken of ik em zo weer kan downloaden (8-10mb/s) als ik op school ben, daar kan ik em ook wel snel uploaden, moet ik alleen een plek hebben waar ik op 700 mb kwijt kan..

Ik weet niet of jij een gratis host hebt waar ik kan uploaden of anders ww-en voor een andere server?

Laatst bewerkt:
Ik zit nu op school met dat bestand, kan em alleen nergens kwijt.. Zegt u het maar :P

Yzord ... nieuwsgroepen worden weer heel handig als je het programma FTD gebruikt :)

op Binsearch -- Usenet search engine heb je ook de zoekmogelijkheid ... je kunt hiermee een zogenaamd NZB bestand genereren die dan vervolgens met newsleecher uitgelezen kan worden.

Ik ben bekend op nieuwsgroepen.

@siroj, is het een NL versie...kan je de .nfo even inlezen? Anders heb ik eventueel wel ergens een server waar hij op kan, denk ik. Maar alleen als ie NL is (wat ik betwijfel, omdat het anders in de omschrijving zou staan).

Zal morgen die nfo eens voor je lezen, ben morgen weer van 09.00-11.00 oid op schooltje :)

ÀÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
³°³ COMPANY : MICROSOFT
³°ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄþ
³°³ PLATFORM : WINDOWS
³°³ SOFTWARE TYPE : UTIL
³°³ LANGUAGE : ENGLISH

:(

checkout ma3d.com

Mijn school staat daar niet tussen :( ik had ook al op surfspot.nl gechecked

25eu dan stuur ik hem op voor je;) met corporate key, dus gewoon updaten en alles

Hmm ... net gekeken, heb hier alleen de standard edition in ned .. Enterprise heb ik wel in Eng, heb ook de 64 versie in eng ...

key werkt volgens mij ook voor de eng versie hoor..

Terug
Naar boven