Fitness Seller

[request] knuffelrock cd's :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frenkpie zei:
ik zoek je ff op in de userlist.
ik heet frenkpie (doh)
kep nog genoeg p0rn op m'n share staan :P
gekrgen van benchmarc :P
ik heb die gewone versie.. hoe kan i je vinden en toevoege?

Rechts in beeld boven de rooms staat je user list. Klik daarin op rechtermuis en dan 'Add user'. Vul dan in RobLooijG (hoofdlettergevoelig).

Ik heb jou toegevoegd (met een hoofdletter), maar je bent offline..?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben online :)

Jah Frenk begin maar eens bij de 100 best guiter solo's das beter dan die knuffel shit :)

ik krijg ineens zoveel respect voor je M-M :thumb:

m-m betekent marco-marco. mohammed houdt namelijk van marco borsato.

en frenk jij bent een homo!

heb hier nog 2cds: Knuffelrock ( deel 3 dacht ik)

[Link niet meer beschikbaar] gratis te downen.

ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook steeds meer bekeer, eerst luisterde ik alleen naar hersenloze n*ger die schreeuwen dat ze elkaar kapot gaan schieten enzo..
maar tegenwoordig luister ik veel oude muziek en vooral rustige.
Dus kom maar op met die knuffel rock frenk..;)
dat soort muziek makt mij echt rustig..

Knuffelrock mijn god dit kan er ook nog wel bij na Tjalles Live en Cooking thread haha.

Frenkpie zei:
HAHAHAHA wat een ****ing stelletje PIKKETREKKERS jullie.. t*ring jantje :D
for your info Ryu: ben verre van maagd ;) :P
tja de een luistert graag naar rock/metal, de andere naar hardcore. en ik vind het heerlijk om lekker chill achterover te hangen en te luisteren naar:
Andrea bocelli
Alizée
Phill collins
Queen
Sting
Michael bublé
johnny jackson
kane
keane
sommige nr's van Kc-jojo, R.kelly enz enz
Zien jullie wat ik teweeg heb gebracht met m'n Alizée rage? :D

[Link niet meer beschikbaar] Hier heb ik iets? Weet niet of je er wat aan hebt.

Frenkpie zei:
daar hou jij toch van, schattebout?
Ga jij mooi contact zoeken via je dating site met je verwijfde pics van jou samen met je hondje ;)
http://www.cyberfriends.com/scripts...se&suboption=profile&profileusername=boogie85
Hou jij daar aub je bek over dicht, want jouw huidige geit heb je net zo goed via internet leren kennen. Dus ga nu niet iemand anders daarmee de grond in boren, anders ben je wel echt een hypocriete kl***zak.

En boogie, ik vind die foto van jou met je hond zwaar cool :D

Buffster zei:
Hou jij daar aub je bek over dicht, want jouw huidige geit heb je net zo goed via internet leren kennen. Dus ga nu niet iemand anders daarmee de grond in boren, anders ben je wel echt een hypocriete kl***zak.
En boogie, ik vind die foto van jou met je hond zwaar cool :D

for your information.. ik heb mijn "geit" IRL leren kennen via marc ;) ben samen met hem naar nieuwegein geweest en heb r daar ontmoet.

Ik boor niemand de grond in.. hij beledigt mij, ik beledig hem. Heb ik nu een gevoelige snaar vna Boogie geraakt, is het z'n eigen schuld. Hij weet dat dit soort reacties kan verwachten. Btw krijg jij betaalt van hem om voor hem te reageren? ;)

DAARBIJ.. wat is er mis om een OPENBARE URL hier te plaatsen? ik bedoel, het is een publieke website met openbare profielen.. dus je mag ze posten waar je wilt :)

En Buffster, als je me vriendin of mij wilt beledigen, doe dat dan met normale woorden en ga niet lopen schelden... how low can you go?

Mensen uitmaken voor homo is (ookal is het als grap bedoelt, wat je niet kan vaststellen omdat er geen smilies in voorkomen die de zin kan ontkrachten) gewoon zwaar triest.

benchMarc zei:
[Link niet meer beschikbaar] Hier heb ik iets? Weet niet of je er wat aan hebt.

lol rare site.. ik heb half blind moeten registeren en de site is traag.. maar ik heb de torrents kunnen downloaden.. nu hopen dat ze worden geseed enz.

Ik moet zeggen dat ik weinig zin heb in een discussie met je, maar laten we het er op houden dat ik jou zo'n dusdanige knuppel vind, dat het me stoort als je mensen met veel meer inhoud op zo'n manier probeert te kwetsen.

Buffster zei:
Ik moet zeggen dat ik weinig zin heb in een discussie met je, maar laten we het er op houden dat ik jou zo'n dusdanige knuppel vind, dat het me stoort als je mensen met veel meer inhoud op zo'n manier probeert te kwetsen.

Hmmz, Buff bro ben je vandaag met je verkeerde been uit bed gestapt? Relaxed homie. Frenk doet toch niets verkeert wel? Boogie zit hem te dissen en hij dist hem terug. Kijk als jij mensen herhaaldelijk voor gay en nerd uit gaat maken en je weet dat jij ergens op 1 of andere foute dating site zo'n account hebt staan, jah dan kun je verwachten dat je daarmee een keer terug gedisd wordt. Dat is toch gewoon een beetje geouwehoer naar elkaar waar je volgens mij niet te serieus mee om moet gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven