Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik moet zeggen dat ik weinig zin heb in een discussie met je, maar laten we het er op houden dat ik jou zo'n dusdanige knuppel vind, dat het me stoort als je mensen met veel meer inhoud op zo'n manier probeert te kwetsen.
wat jij vindt moet je zelf weten. Maar jij kiest zomaar een kant en gaat de andere aanvallen (op een nogal lompe en kinderachtige manier dmv gescheld enz).
En als Boogie echt zoveel inhoud heeft, kan ie beter stoppen met altijd van die achterlijke replies neer te zetten. Want naast dat ik me zo aan stoor, zijn er nog genoeg andere DBBers die zich er kapot aan ergeren (ik noem geen namen).
ik laat mensen in zn waarde, maar wanneer ze mij lopen te dissen, dis ik terug... wie de bal kaatst...
En dat jij mij een knuppel vindt omdat ik me verweer...? naja ik vind het raar, vond je altijd een relaxte gozer kon op msn toch altijd goed en leuk met je praten maar nu ineens vertoon je toch raar (agressief) gedrag tegenover mij...
Btw als je hier nog iets over wilt zeggen, doe het via PM, mail of MSN. praat wat makkelijker en zo vervuilen we het topic niet nog verder..