MuscleMeat

Resultaat 1 maand bulk (verschril)

tijmenk

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m81
Massa
74kg
Hallo iedereen.

Ik heb hier het verschi van 1 maand bulk en het verschil is zeker zichtbaar! Ben inmiddels ongeveer 2 a 3 maanden aan het bulken maar dit is voor de mensn die trainen zonder genoeg voeding! Deed ik zelf de eerste 5 maanden ook... jammer genoeg :mad:

Ben nog niet heel breed maar het gaat zeker komen! :)

Dit is een foto na ongeveer 3 maanden trainen zonder bulk.

Toen heb ik nog 1 maand getrained zonder veel verschil en ben gaan denken... hoe zou het komen. En ben gewoon een eetschema gaa. Maken en veel gaan eten!
Na 1 maand bulk zag ik er zo uit.

Nog fototje

En mijn rug TOEN!

Zoals ik al zei ik ben niet super breed maar ben nu 2 maandjes langer bezig als de fotos en wordt steeds beter! De fotos komen nog. Ook mijn benen gaan nu wat beter eerder namelijk nooit echt snel..

Groetjess

uploadfromtaptalk1378842362208.jpg

uploadfromtaptalk1378842453399.jpg

uploadfromtaptalk1378842484757.jpg

uploadfromtaptalk1378842526638.jpg

Het gaat wel even duren voor je echt duidelijk resultaat ziet met je voor en after foto's.
Gewoon lekker blijven doorbulken en je gewicht in de gaten houden.
Als je gewicht omhoog gaat en je vet niet echt snel/veel, maak je goeie progressie.

Veel succes! :)

Als je je voedingsschema / trainingsschema post kunnen we ook daar tips voor geven.

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat wel even duren voor je echt duidelijk resultaat ziet met je voor en after foto's.
Gewoon lekker blijven doorbulken en je gewicht in de gaten houden.
Als je gewicht omhoog gaat en je vet niet echt snel/veel, maak je goeie progressie.

Veel succes! :)

Als je je voedingsschema / trainingsschema post kunnen we ook daar tips voor geven.

Ja ik weet het op de laatste fotos was ik 61 kilo inmiddeld ben ik 65,5 kilo. En zie beetje verschil ;)
Voedingsschema heb ik al geperfectioneerd op dit forum ;) dus dat zit zeker allemaal al goed. Bedsnkt voor reactie :D

Goodluck with your workouts!

Ja veel verschril.

Terug
Naar boven