AndroidHealthClinic

resultaat 3 weken trainen...

superdry

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
65kg
Vetpercentage
10%
ben net 3 weken aan het trainen.

fototje van het resultaat, meningen?

grts

526667_10150525612608039_601593038_7676930_1825803663_n.jpg - 27395

Goed bezig man, zeker het verschil met de before pic is ongelofelijk!

Ik word er zo moe van dit soort topics van mensen die al lange tijd trainen... wanneer komt er een topic van: " ïk ben 1 seconde aan het trainen..."

• Topic Starter Topic Starter
Ik word er zo moe van dit soort topics van mensen die al lange tijd trainen... wanneer komt er een topic van: " ïk ben 1 seconde aan het trainen..."

van mij mag jij natuurlijk geloven wat je wil...
ben dus wel degelijk net 3 weken terug bezig.
(na 1 jaar gestopt te zijn wel)

op 2 maanden tijd ben ik 7 kg afgevallen en daarop beginnen trainen
ga sinds een maand of 2 ook elke dag lopen en 6 dagen per week trainen... ook voor de training 30 min cardio en na de training 15 min

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 10:04 ----------

trouwens.. heb van mijzelf ook nogal redelijk snel metabolisme dus ik verbrand echt gek veel. altijd al zo geweest...
als ik massa train groei ik ook redelijk snel, heb hier gewoon redelijk wat geluk mee :)

grts

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 10:06 ----------

Goed bezig man, zeker het verschil met de before pic is ongelofelijk!

heb momenteel niet echt een before pic...
deze foto is mijn before pic dus :cool:
hoop binnen x aantal weken nieuwe foto te plaatsen om zo het verschil te kunnen bekijken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

ok dan... blijkbaar ligt het niveau hier niet erg heel erg hoog :)
zoals ik al zei, geloof wat je wil.
had eigenlijk wat deftigere reacties verwacht maar ehm...
zoals ik al zei.. ik train eigenlijk al 8 jaar maar ben na 1 jaar gestopt geweest nu net terug begonnen, dacht hier net iets meer respectvolle reacties te zien aangezien we allemaal dezelfde "hobby" hebben

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 10:21 ----------

spijtig voor sommige mensen dat je je hersenen niet kan bulken dus :cool:

van mij mag jij natuurlijk geloven wat je wil...
ben dus wel degelijk net 3 weken terug bezig.
(na 1 jaar gestopt te zijn wel)

op 2 maanden tijd ben ik 7 kg afgevallen en daarop beginnen trainen
ga sinds een maand of 2 ook elke dag lopen en 6 dagen per week trainen... ook voor de training 30 min cardio en na de training 15 min

En dit is dus precies waar hij op doelde ;).

En dit is dus precies waar hij op doelde ;).

weet ik wel... heb ook net gezegd dat ik al 8 jaar op de gym rondloop dus :)
maar ehm spijtig dat ik geen before pic heb dus, is toch wel een degelijk verschilletje tov 3 weken terug :)
vooral buik had ik gewoon weg niets aflijning...

Mooi dat je het weer zo opgepakt heb , succes verder !

Het gaat er helemaal niet om wat we geloven, het boeit hier werkelijk niemand wat dat je 3 weken aan het sporten bent. Blijkbaar ben je erg onder de indruk van jezelf om na 3 weken sporten een foto te posten...

Heb hier nog een foto van je gevonden, zit iets in je reet!

15rml20.jpg - 249885

Het gaat er helemaal niet om wat we geloven, het boeit hier werkelijk niemand wat dat je 3 weken aan het sporten bent. Blijkbaar ben je erg onder de indruk van jezelf om na 3 weken sporten een foto te posten...

Heb hier nog een foto van je gevonden, zit iets in je reet!

15rml20.jpg - 249886

hahaha nice 1 :) tjaaaaaa zal beetje aan mij liggen natuurlijk... dacht dat dit een forum was met mensen met dezelfde intresse. :) aangezien jullie wrs ook afzien @ the gym dacht ik hier mensen te vinden die zowat op hetzelfde niveau zitten en me wat tips zouden kunnen geven of beetje respect te vinden... blijkbaar te veel gevraagd :)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 10:50 ----------

morgen foto van voor en na pomp?

kan ik maandag wel doen ja... weekend enkel cardio :)

hahaha nice 1 :) tjaaaaaa zal beetje aan mij liggen natuurlijk... dacht dat dit een forum was met mensen met dezelfde intresse. :) aangezien jullie wrs ook afzien @ the gym dacht ik hier mensen te vinden die zowat op hetzelfde niveau zitten en me wat tips zouden kunnen geven of beetje respect te vinden... blijkbaar te veel gevraagd :)

Het is idd te veel gevraagd:
1 je post geen before pics en ineens is je pic van nu je before pic geworden
2 na 8 jaar trainen weet je heel goed hoe te trainen, tips zijn overbodig voor je
3 heeft niets met respect te maken dat je een mening vraagt over iets wat je niet laat zien (geen before of geen after pic en dan verwachten dat we: oo aaa wowwww gaan roepen allemaal)

Luister: je ziet er goed uit, respect!
Kusje, wow, hoe is het mogelijk, omg zo wil ik ook worden... genoeg zo?!

dit is de enige pic die ik heb voor nu... heb me hier vandaag net lid gemaakt dus weet nog niet echt perfect hoe de gang van zaken hier zo gaan. je moet met iets beginnen he..

Benen lopen wat achter

Groetjes

thx guys... leuk om toch enige goede commentaar te horen :)

Niet iedereen is zo bruut maar acht jaar trainen ? deed je aan voetbal ? want je fysiek toont niet echt als 8 jaar trainen kan aan mij liggen

Terug
Naar boven