XXL Nutrition

resultaat 3 weken trainen...

@Superdry

Welkom op t forum, maar je kan toch niet serieus verwachten dat wij bij je eerste post je al de hemel in gaan prijzen? De mannen en vrouwen hier op t forum zijn tegen de nieuwkomers vaak erg aardig, maar daar staat tegenover dat er geen "domme" topics en posts worden gemaakt. Doe je dat wel, krijg je vaak sarcastische of cynische replies. Zo werkt het hier. Na een tijdje wen je eraan, en lach je erom / doe je er aan mee. De meeste vragen in topics zijn in de stickies te vinden, anders zijn ze zeer waarschijnlijk al voor je gesteld. Gebruik dus altijd eerst ff uitgebreid de zoekfunctie.
Back OT: Ziet er prima uit voor iemand die een jaar niet heeft getraind. Wat waren je stats van een jaar terug? Probeer ook ff een foto te scoren van 3 weken terug en ook een jaar terug. Dan pas kunnen we vergelijken en goed becommentarieren.

Na 8 jaar trainen is dit alles behalve goed.(bodybuilding gericht gezien)
Ook al ben je er een jaar tussen uitgegaan. Had je nog serieuze massa moeten hebben.
7kilo op 2 maanden tijd vetverlies is wel goed.

Maar wat is je doel eigenlijk? Wat zijn je stats van vroeger en nu?

is dat niet zyzz? lijkt er mee op met dat haar

Wow, genetics! Respect!

Nee serieus, je mag nog even stoppen. Wat heb jij 8 jaar uitgespookt?

Waarom cardio dan ?
Je laatste spieren weg branden ?

En maak de volgende keer wat meer foto's ipv alleen mooiboy pictures..

Ik snap dat sommigen tegen hem uitvallen. Maar om die opmerking 'helaas kun je je hersenen niet bulken' moest ik toch wel lachen.:o

Gertieboy.. nuff said.

in 8 jaar kan een gemiddeld mens er 2x zo breed uitzien maar wat geeft het. goed dat je het serieus van plan bent! ik zou zeggen: meer, vaker en beter eten, squuten deadliften & de rest.succes!

Terug
Naar boven