AndroidHealthClinic

RESULTAAT: 8 maanden trainen

Gast 101322

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
UPDATE! RESULTAAT: 16 maanden trainen

Hallo DBB'ers,

Hieronder zien jullie het resultaat na 8 maanden trainen

Stats:
1,87m
82kg
20jaar

UPDATE!

Resultaat na 16 maanden trainen!

87kg

dieke1.jpg

8aprilupdate.jpg

heb je ook before foto's ? Benen?
Hoeveel woog je voor je begon met trainen ?

welk trainingsschema volg je ?

Verder denk ik netjes voor 8 maanden

nice, mirin abs:) nu alleen borsten nog.

Goeie schouders en rug voor zo ver ik kan beoordelen, lijkt een beetje op mijn fysiek, echter moet ik nog een tijdje doorcutten om er ook zo bij te staan, dan komen we ongeveer op dezelfde trainingstijd ook uit denk ik. Althans ik hoop ook op 10% te staan over 2 maanden.

Goeie schouders en rug voor zo ver ik kan beoordelen, lijkt een beetje op mijn fysiek, echter moet ik nog een tijdje doorcutten om er ook zo bij te staan, dan komen we ongeveer op dezelfde trainingstijd ook uit denk ik. Althans ik hoop ook op 10% te staan over 2 maanden.
in 2 maanden 10% eraf... ? good luck zonder spierverlies

edit: zie nu je aangepaste stats, dan zou het 7% zijn..

Ziet er goed uit!

in 2 maanden 10% eraf... ? good luck zonder spierverlies

edit: zie nu je aangepaste stats, dan zou het 7% zijn..

Ja ik ben al een paar weken onderweg inmiddels, gaat al aardig goed, maarja, ik ga hoe dan ook die 10% halen, ik heb eerder de fout gemaakt om met een hoog vetpercentage de bulk in te zetten, gewoon omdat dat veel leuker is, maar zat dus nu weer met een te hoog opgelopen VP, maar ik kan inmiddels de bovenste buikspieren goed zien, lovehandles zijn ook al zo goed als weg, dus nog even doorbikkelen. Het mooie is dat m'n gewicht redelijk hetzelfde blijft, dus ik ben alvast dik tevreden.

Maargoed, ik zal dit topic verder niet kapen. :D

Ja ik ben al een paar weken onderweg inmiddels, gaat al aardig goed, maarja, ik ga hoe dan ook die 10% halen, ik heb eerder de fout gemaakt om met een hoog vetpercentage de bulk in te zetten, gewoon omdat dat veel leuker is, maar zat dus nu weer met een te hoog opgelopen VP, maar ik kan inmiddels de bovenste buikspieren goed zien, lovehandles zijn ook al zo goed als weg, dus nog even doorbikkelen. Het mooie is dat m'n gewicht redelijk hetzelfde blijft, dus ik ben alvast dik tevreden.

Maargoed, ik zal dit topic verder niet kapen. :D
seems legit ;)

• Topic Starter Topic Starter
nice, mirin abs:) nu alleen borsten nog.

Sinds kort doe ik nu ook assists voor borst.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 19:28 ----------

heb je ook before foto's ? Benen?
Hoeveel woog je voor je begon met trainen ?

welk trainingsschema volg je ?

Verder denk ik netjes voor 8 maanden

Geen before fotos, woog 82kg toen ik begon in januari met een veel hoger vetpercentage. En heb daarna nog als dieptepunt 79kg gewogen.
Fotos van benen komen zo spoedig mogelijk. En ik volg een variant op rippetoe met veel assists voor buik en borst.

Goed fysiek man, en netjes voor 8 maanden

lmao, niemand heeft zn beginpic gezien en zegt netjes misschien was die 8 maanden geleden ook zo? Hij is imo mager en iedereen vind het netjes alleen maar omdat die abs heeft?

lmao, niemand heeft zn beginpic gezien en zegt netjes misschien was die 8 maanden geleden ook zo? Hij is imo mager en iedereen vind het netjes alleen maar omdat die abs heeft?

Dat is waar, maar stel dat hij ongetraind was 8 maanden terug (en er ook zo uit zag), dan lijkt het toch alsof hij aardig wat spiermassa is aangekomen. Borst valt een beetje tegen, maar verder is het voor 8 maanden trainen toch niet slecht, goed droog ook, verder een mooi moment om eens flink te gaan bulken.

nog steeds goed mager, borst is ook vrij plat. Ik zou nog even flink bulken, dan maar even geen sixpack meer, kun je daarna weer terug krijgen door goed te cutten als je wat massa hebt gewonnen.

netjes, je zit op de goede weg.

ziet er goed uit. wat eet je zo op een dag??

Waarom is iedereen hier zo positief over? Ga goed cutten en je bereikt dit binnen no time.. Die armen meten volgens mij nog geen 34cm.

Niet dat ik nu hatelijk ben tegenover ts hoor, maar ik wil wel graag begin foto's zien.

Goede basis, nu knallen!!!

Terug
Naar boven