MuscleMeat

RESULTAAT: 8 maanden trainen

Ja ik ben al een paar weken onderweg inmiddels, gaat al aardig goed, maarja, ik ga hoe dan ook die 10% halen, ik heb eerder de fout gemaakt om met een hoog vetpercentage de bulk in te zetten, gewoon omdat dat veel leuker is, maar zat dus nu weer met een te hoog opgelopen VP, maar ik kan inmiddels de bovenste buikspieren goed zien, lovehandles zijn ook al zo goed als weg, dus nog even doorbikkelen. Het mooie is dat m'n gewicht redelijk hetzelfde blijft, dus ik ben alvast dik tevreden.

Maargoed, ik zal dit topic verder niet kapen. :D

i see what you did thereee:o
maar op 17% en je lovehandles zijn weg?
kan haast niet hoor, zit zelf op ong 12% nu en heb nog steeds een klein beetje lovehandles

• Topic Starter Topic Starter
Waarom is iedereen hier zo positief over? Ga goed cutten en je bereikt dit binnen no time.. Die armen meten volgens mij nog geen 34cm.

Niet dat ik nu hatelijk ben tegenover ts hoor, maar ik wil wel graag begin foto's zien.

Ik heb 8 maanden geleden geen foto's gemaakt omdat ik toen nog niet van plan was hier foto's te plaatsen. Vanaf nu heb ik iig een foto om op terug te kijken over 8 maanden. Gaan we dan weer vergelijken. Oke?

Top ;) Good luck!

• Topic Starter Topic Starter
Kan je omschrijven hoe je cutschema en cardio eruit heeft gezien en hoelang heb je dat volgehouden?

Sorry dat ik het vraag, maar voor zo'n abs te krijgen wat moet je daarvoor precies doen? Want ik zou denken dat je dan buikspieren moet opbouwen dus dat je meer moet eten, maar als je dan meer eet komt er misschien ook meer vet over je abs heen...

Dus weet iemand hier misschien een antwoord op?
Alvast bedankt

Sorry dat ik het vraag, maar voor zo'n abs te krijgen wat moet je daarvoor precies doen? Want ik zou denken dat je dan buikspieren moet opbouwen dus dat je meer moet eten, maar als je dan meer eet komt er misschien ook meer vet over je abs heen...

Dus weet iemand hier misschien een antwoord op?
Alvast bedankt

Stoppen met eten. (srs)

Als je buikspieren wilt, meer niet, alleen buikspieren, moet je stoppen met eten.

fitnessyouth+blogspot+049.jpg

Kijk maar :)

Of wil je er niet zo uitzien?

Als je buikspieren wilt, meer niet, alleen buikspieren, moet je stoppen met eten.

fitnessyouth+blogspot+049.jpg

Kijk maar :)

Of wil je er niet zo uitzien?

Haha :) Neen, ik zou blij zijn moest ik zo'n buikspieren hebben als de foto van de kerel die helemaal in het begin gepost is :D

Heb je een idee wat je daarvoor precies zou moeten doen?

i see what you did thereee:o
maar op 17% en je lovehandles zijn weg?
kan haast niet hoor, zit zelf op ong 12% nu en heb nog steeds een klein beetje lovehandles

Zo goed als weg, ze zitten er nog wel, maar niet zoals dat ze over m'n strakke broekie worden uitgeknepen zegmaar. Zal over 1,5-2 maanden even foto's maken en posten voor 't resultaat. Verder is m'n VP ook meer een schatting op basis van wat ik hier zoal lees en zie. Die weegschaal hier snapt geen reet van vetpercentages, die denkt dat het 33% is. :o Of ik heb een bord voor m'n kop, en zo'n meting bij de sportschool durf ik nooit aan, komen ze met die kieteldingen aanzetten >___>

Ach hij traint tenminste full body

Nou, je hebt nu genoeg ruimte om te bulken en een hoop massa te pakken!

Haha @ gasten die afgunst hebben omdat een 'beachboy' fysiek complimenten krijgt. Guess what , mensen hebben verschillende doelen en beperktere tijd. Het is niet omdat je hier op het forum zit dat je daarom MOET huge zijn of willen worden.

Verder vind ik het een goed resultaat voor 8 maanden.

Haha @ gasten die afgunst hebben omdat een 'beachboy' fysiek complimenten krijgt. Guess what , mensen hebben verschillende doelen en beperktere tijd. Het is niet omdat je hier op het forum zit dat je daarom MOET huge zijn of willen worden.

Verder vind ik het een goed resultaat voor 8 maanden.

Mwoa ligt nog een groot verschil tussen beachboy en superdude imo

Terug
Naar boven