AndroidHealthClinic

resultaat na 14 maand

lennon

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
63kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik lees al een heel tijdje mee, en train nu sinds 14 maanden bij een personal trainer studio. hiervoor trainde ik bij fit for free, en had geen idee wat ik aan het doen was.

nu train ik gemiddeld 4 keer in de week, waarvan 1 keer p/w een 1 op 1 training, de rest zijn small group trainingen. ook loop ik gemiddeld 1 keer per week hard (5 km) tijdens de trainingen ben ik veel te weten gekomen over het lichaam en voeding e.d.

dit eet ik ongeveer per dag:
180 gr eiwit, eit whey, kwark, kip tonijn etc.
145 gr koolhydraten
en 80 gr vet

mijn valkuil volgens mijn trainer is dat ik in het weekend teveel drink (1 avond p/w kroeg met veel vodka :p)

In het begin ging het heel snel, maar ik merk de laatste maanden dat ik niet sterker word en weinig verandering zie.

Ik ben 172 cm, 63 kg 16% en woon in Twente.

mijn doel is om wat meer massa te krijgen en vetpercentage moet naar beneden om spieren duidelijk naar voren te laten komen.

Door de bomen zie ik het bos eigenlijk niet meer en ben op zoek naar iemand die mij verder kan helpen. ieder lichaam is anders maar ik heb het idee dat mijn lichaam te veel went aan de trainingen (zijn soort bootcamp trainingen) waardoor ik weinig verander merk.

Ik kon geen topic vinden die hier heel erg op lijkt, vandaar een nieuw topic excuus als het al veel vaker voorbij is gekomen.

graag ontvang ik wat advies van wat meer ervaren mensen.

Als je niet aankomt moet je meer eten...

14 maanden bij een personal trainer dinges en dit zijn je stats: 172 cm, 63 kg 16% ?
Had je net zo goed bij f4f kunnen blijven aanklote.

Als je mager bent en groter wilt worden moet je over het algemeen niet meer verbruiken dan je binnenkrijgt. Hardlopen is wel gezond, maar draagt hier niet aan bij, het werkt het zelfs tegen. Wat ik zou doen:
- Stoppen met hardlopen;
- Stoppen met je personal trainer;
- Stoppen met alcohol;
- Je bestaande voeding blijven houden en hier elke dag 2 bakken kwark + 1 zak noten (150gr) extra naast eten, misschien tussen de middag nog wat extra boterhammen.

Ook je trainingen kunnen te zwaar zijn. Ik zou adviseren setjes te doen die je heel gemakkelijk afgaan, bijv. 5x50 als je 10x50 kan doen en dan elke week wat gewicht erbij (2,5 bijvoegen). Meer gewicht = meer verbranden, dat wil je juist niet. Of google eens op 'delorme' schema.

Teveel drinken?

Ik vindt het voor 1x p/w niet eens zo erg zo lang je voeding op orde is, is een keertje vodka niet zo erg.

Post eens jou workout schema en melding hoe vaak je naar de sport school gaat dan kunnen de mensen op de forum je er meer mee helpen.

Ook een tip erbij is dat je, regelmatig eens even een ander oefening pakt om die spieren van je te prikkelen.

Ik drink eigenlijk nooit, maar volgens mij was vodka in ieder geval één van de betere alcohol om te nutting in een dieet :P

Mmhh, het feit dat je je totale KCAL niet noteert zegt al genoeg. Wat zijn deze en wat is je onderhoud? Ga hier zo'n 300-500kcal boven zitten en je zult geheid aankomen. Als dat nog steeds niet gebeurt nog meer eten.
En 1x alcohol in de week maakt echt niet uit tenzij je daardoor de rest van de week ziek bent en amper traint en eet..

Terug
Naar boven