[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vind dat ik op de goede weg ben, krijg alles snel weer terug. Ben een lange tijd gestopt geweest.
Ik vind dat ik op de goede weg ben, krijg alles snel weer terug. Ben een lange tijd gestopt geweest.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je bent zeker al goed op weg!
na 3 maanden trainen? maar je bent een tijdje gestopt? hoelang heb je daarvoor getraind?
anyways, je hebt al een goede basis, je bent zeker goed op weg!
keep up the good work

goed bezig ,blijven trainen dan kom je er wel veel succes.![]()

5 maanden getraind, daarna ben 5 maanden gestopt omdat ik zwaar ziek was geweest en vakantie nog d'r bij vandaar dat ik laat ben begonnen. Maar ik blijf nu al 2 weken haken op 73,5 kg, mijn voeding is hetzelfde gebleven maar ik krijg maar geen massa erbij (volgens de weegschaal)![]()

Het ziet er goed uit vindt ik!
Let wel.. als je 500 kcal (of meer??) gaat eten, heb je grote kans dat je buikspieren (die jij zo te zien best aardig hebt) bedekt worden met een klein laagje vet.
Ik zou eerst eens beginnen om (proberen) te gainen op 200 kcal extra (klein maaltijdje) en dat zo eens 2 maandjes volhouden. Dan kan je het later alsnog wat op gaan schroeven![]()