MuscleMeat

Resultaat na bijna 3 maanden.

je bent zeker al goed op weg!
na 3 maanden trainen? maar je bent een tijdje gestopt? hoelang heb je daarvoor getraind?
anyways, je hebt al een goede basis, je bent zeker goed op weg!

keep up the good work

goed bezig ,blijven trainen dan kom je er wel veel succes.:lifter:

• Topic Starter Topic Starter
je bent zeker al goed op weg!
na 3 maanden trainen? maar je bent een tijdje gestopt? hoelang heb je daarvoor getraind?
anyways, je hebt al een goede basis, je bent zeker goed op weg!

keep up the good work

5 maanden getraind, daarna ben 5 maanden gestopt omdat ik zwaar ziek was geweest en vakantie nog d'r bij vandaar dat ik laat ben begonnen. Maar ik blijf nu al 2 weken haken op 73,5 kg, mijn voeding is hetzelfde gebleven maar ik krijg maar geen massa erbij (volgens de weegschaal) ???

5 maanden getraind, daarna ben 5 maanden gestopt omdat ik zwaar ziek was geweest en vakantie nog d'r bij vandaar dat ik laat ben begonnen. Maar ik blijf nu al 2 weken haken op 73,5 kg, mijn voeding is hetzelfde gebleven maar ik krijg maar geen massa erbij (volgens de weegschaal) ???

ziet er zeker niet verkeerd uit al. wat betreft je voeding, denk dat je je kcal consumptie het beste met enkele honderden kcal kunt verhogen. 500 kcal boven onderhoud zou je gewicht toch wel moeten verhogen.

goede basis je bent beter op weg als ik. (durf zelf geen foto te posten)

gaat lekker hoor en zoals shutter al zei; 500 kcal boven je eigen onderhoud vreten.

Het ziet er goed uit vindt ik!
Let wel.. als je 500 kcal (of meer??) gaat eten, heb je grote kans dat je buikspieren (die jij zo te zien best aardig hebt) bedekt worden met een klein laagje vet.
Ik zou eerst eens beginnen om (proberen) te gainen op 200 kcal extra (klein maaltijdje) en dat zo eens 2 maandjes volhouden. Dan kan je het later alsnog wat op gaan schroeven ;)

Het ziet er goed uit vindt ik!
Let wel.. als je 500 kcal (of meer??) gaat eten, heb je grote kans dat je buikspieren (die jij zo te zien best aardig hebt) bedekt worden met een klein laagje vet.
Ik zou eerst eens beginnen om (proberen) te gainen op 200 kcal extra (klein maaltijdje) en dat zo eens 2 maandjes volhouden. Dan kan je het later alsnog wat op gaan schroeven ;)

BOEIEND :D

zolang je maar sterk bent :D

Laat ik dan ook mijn mening maar even geven:

Gewoon eten voordat je honger krijgt. Niet zoveel dat je helemaal vol zit, maar voldoende om het honger gevoel weer een uurtje of 2 uit te stellen.

Bij mij komt dat neer op:
07:00 1 multivitamine tablet vd kruitvat, schaaltje muesli & beker ochtenddrink / drinkontbijt
09:00 2 sneeen wit brood met vlees
11:00 2 sneeen wit brood met vlees
13:00 2 sneeen wit brood met vlees
15:00 2 sneeen wit brood met vlees
16:00 between reep (noten) en een appel.
18:00 avond eten, meestal rijst met groenten en vlees
18:45 trainen
20:00 300ml melk, 1 banaan en 40g whey eiwitten als milkshake
22:00 pakje bamisoep / blik coctailworstjes

Ik ga echt geen calorieen lopen tellen, maar ik ben vanaf 13 December 2006 tot nu van 79kg @10% naar 87,5kg @10% gegaan zonder andere supplementen dan die vitaminen en whey eiwitten.

Toegegeven, ik heb wel zoiets als spiergeheugen waar ik gebruik van kan maken, maar blijkbaar is mijn voeding toch voldoende anders kom ik echt niet zoveel aan ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben wat meer gaan eten vanaf begin deze maand en en ben 3 kilo zwaarder geworden. En wat kilos in mijn bovenbenen (waren een beetje dik) d'r af getraind en die zijn bijna droog.

Ook eet ik bijna iedere avond 500gram kwark op wat ik voorheen ook niet deed.

Terug
Naar boven