Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
of vergeten te trainen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wauw. dat is het grootste pakje marlboro dat ik ooit gezien heb
O.T. Vind je resultaat tegenvallen, maar dat vind je misschien zelf ook. Weet niet waaraan het lag; je voeding, training of kwaliteit van je AAS maar kan zeggen dat je na 4 kuren toch wel een beter resultaat verwachten mag.
Welke instelling zit je opgenomen, aan je kamer te zien?
moet trouwens wel zeggen dat ik denk dat mijn vetpercentage zo een 5% is en dat het eventueel meer kan lijken te zijn
Heeft rivierduinen de vrijheden dat je AAS kan / mag gebruiken ..
Over het algemeen zijn ggz instellingen erg streng met regels naleven ..
Ik weet niet wat de reden is dat je in rivierduinen zit maar over het algemeen zijn dat mensen met een verslaving , dat je zo slank bent heeft denk ik weinig met je training en gebruik van AAS te maken maar meer met een verslaving van alcohol / drugs gok ik zo ..
Je leuk. En nou terug naar je curling-forum flapdrol
leuk om te zien dat je de strijd aangaat met @Wengstertje voor het tofste DBB-haar
Deze gast heeft letterlijk al 7 keer een dergelijk topic gepost waarin hij overduidelijk gewoon loopt te trollen.
Laat het topic van deze inferieure mong**l met z'n straatschijter-heritage toch gewoon doodbloeden.
Dank u.