XXL Nutrition

resultaat op 24 jarige leeftijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niets tegen steroïden voor iemand die puur het esthetische wil najagen. Maar ik denk nu niet dat jij ze al nodig had!
Na 4 kuren had je veel verder moeten staan, en wat je nu behaald hebt, was gemakkelijk Natty te behalen.
Eerst denk ik dat je dringend je voeding en training op punt moet zetten!

Betere startfysieken gezien ja :o

This can't be serious, right? :|

Yep Rob. Rob ! komt er maar weer in ...................

Ach laat ook maar

wauw. dat is het grootste pakje marlboro dat ik ooit gezien heb ???

O.T. Vind je resultaat tegenvallen, maar dat vind je misschien zelf ook. Weet niet waaraan het lag; je voeding, training of kwaliteit van je AAS maar kan zeggen dat je na 4 kuren toch wel een beter resultaat verwachten mag.

Laatst bewerkt:
Welke instelling zit je opgenomen, aan je kamer te zien?

• Topic Starter Topic Starter
This can't be serious, right? :|

well it is supposed to be interpeted as a serious topic

Waarom trapt iedereen hier in?

waarin? :)

wauw. dat is het grootste pakje marlboro dat ik ooit gezien heb ???

O.T. Vind je resultaat tegenvallen, maar dat vind je misschien zelf ook. Weet niet waaraan het lag; je voeding, training of kwaliteit van je AAS maar kan zeggen dat je na 4 kuren toch wel een beter resultaat verwachten mag.

Dat lijkt maar zo, is gewoon het pakje van 6,30.

Ik vind het niet tegenvallen maar ik denk dat het heb gelegen aan het klimaat.

Ik eet goed en heb blessure's gehad, kwaliteit van de AAS was goed, mijn 2e en derde kuur waren voor zover ik mij denk te kunnen herinneren van bijzondere korte duur.

Welke instelling zit je opgenomen, aan je kamer te zien?

GGZ rivierduinen

moet trouwens wel zeggen dat ik denk dat mijn vetpercentage zo een 5% is en dat het eventueel meer kan lijken te zijn

Laatst bewerkt:
Trolololololol

Heeft rivierduinen de vrijheden dat je AAS kan / mag gebruiken ..

Over het algemeen zijn ggz instellingen erg streng met regels naleven ..

Ik weet niet wat de reden is dat je in rivierduinen zit maar over het algemeen zijn dat mensen met een verslaving , dat je zo slank bent heeft denk ik weinig met je training en gebruik van AAS te maken maar meer met een verslaving van alcohol / drugs gok ik zo ..

Je leuk. En nou terug naar je curling-forum flapdrol

• Topic Starter Topic Starter
Heeft rivierduinen de vrijheden dat je AAS kan / mag gebruiken ..

Over het algemeen zijn ggz instellingen erg streng met regels naleven ..

Ik weet niet wat de reden is dat je in rivierduinen zit maar over het algemeen zijn dat mensen met een verslaving , dat je zo slank bent heeft denk ik weinig met je training en gebruik van AAS te maken maar meer met een verslaving van alcohol / drugs gok ik zo ..

ben vorig jaar voor het eerst opgenomen en dat klopt ik worstel ook met een alcohol en drugs verslaving

Je leuk. En nou terug naar je curling-forum flapdrol

helaas ben ik niet in bezit van een forum

Deze gast heeft letterlijk al 7 keer een dergelijk topic gepost waarin hij overduidelijk gewoon loopt te trollen.
Laat het topic van deze inferieure mong**l met z'n straatschijter-heritage toch gewoon doodbloeden.

Dank u.

dit is toch zeker wel een Top 10 kandidaat.

Deze gast heeft letterlijk al 7 keer een dergelijk topic gepost waarin hij overduidelijk gewoon loopt te trollen.
Laat het topic van deze inferieure mong**l met z'n straatschijter-heritage toch gewoon doodbloeden.

Dank u.

Laat iedereen in zijn waarde aub.

Dank u.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven