- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat doe ik in deze ook.
het is vooral marihuana waar ik op het moment mee worstel icm prohormonen
Dat doe ik in deze ook.
De beste meneer heeft zolang ik mij hier bevind (niet zo heel lang) al 5 tot 10 keer vergelijkbare topics gepost waarin hij zichzelf helemaal belachelijk maakt.
De ene keer is het met claims dat hij een vp van 6% heeft terwijl er nog net geen speciale zuster aan te pas hoeft te komen die hem tussen zijn rollen wast met een aangepaste stok met een washandje erop.
De andere keer claimt hij met gemak 250kg te squaten, daarna is het weer dat hij een "zieke" kuur aan het plannen is.
Hij hunkert gewoon naar (negatieve) aandacht, zodra je die naam, wat toevallig ook het geluid is als ik mijn scheen stoot tegen het bijzettafeltje, weer ziet verschijnen sluit het topic dan aub zoals al eerder is voorgesteld.
Het is maar een advies.
Goed, nu mag je me een kaart o.i.d. geven, ventileren is voor eenieder gezond.
Dat doe ik in deze ook.
De beste meneer heeft zolang ik mij hier bevind (niet zo heel lang) al 5 tot 10 keer vergelijkbare topics gepost waarin hij zichzelf helemaal belachelijk maakt.
De ene keer is het met claims dat hij een vp van 6% heeft terwijl er nog net geen speciale zuster aan te pas hoeft te komen die hem tussen zijn rollen wast met een aangepaste stok met een washandje erop.
De andere keer claimt hij met gemak 250kg te squaten, daarna is het weer dat hij een "zieke" kuur aan het plannen is.
Hij hunkert gewoon naar (negatieve) aandacht, zodra je die naam, wat toevallig ook het geluid is als ik mijn scheen stoot tegen het bijzettafeltje, weer ziet verschijnen sluit het topic dan aub zoals al eerder is voorgesteld.
Het is maar een advies.
Goed, nu mag je me een kaart o.i.d. geven, ventileren is voor eenieder gezond.

@ moderators , misschien deze TS beschermen tegen zichzelf en anderen en misschien in overleg zijn account sluiten
Beste Topic.
sarcasme level 1000 uiteraard, echter snap je het niet
Met alle respect , ik hoop dat je van de alcohol en de drugs afkomt en een frisse cleane start kan maken maar blijf van de AAS af , die 4 kuren die je gedaan hebt zijn niet goed uitgepakt , mogelijk icm eten of drugs .
Bovendien kan AAS verslavingsgevoelig zijn , en gezien je huidige status en je opname zou je extra uit moeten kijken
@ moderators , misschien deze TS beschermen tegen zichzelf en anderen en misschien in overleg zijn account sluiten
Ik kijk het nog even aan ...
Met kaarten gooien gaan we niet doen
Ik wacht het nog even af, als je je er erg aan stoort kun je hem op negeer zetten.

Helaas wel gemist, iemand de pics nog of wie is t een kloontje