XXL Nutrition

resultaat rug 4.5 maanden trainen mening

mike96

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
87kg
Hallo allemaal, ben 4.5 maanden geleden begonnen met trainen.

Wat is jullie mening over mijn rug? Ben van 83kg naar 86.7 kg gegaan en vp weet ik niet maar ik schat rond de 20%?

Mijn ervaringen: striemen bij de overgang borst naar schouder bij de oksel zegmaar, en klein beetje striemen bij mijn linker bicep.

Ben begonnen met een fullbody schema en ben nu bezig met een ub/lb schema.

Niet echt een strak voedings schema gebruikt, veel havermout pindakaas en kwark geen junkfood door de weeks

Het zijn niet de duidelijkste foto ter wereld maar ik ben geen fotograaf sorry

20150110_165958.jpg

20141024_082804(0).jpg

Welke is before en welke is after?

Sorry ik zie gewoon een rug.. het is nog te vroeg en je vetpercentage is te hoog om maar iets van spieren te zien.

• Topic Starter Topic Starter
Nou bij de linker zie je spieren en de rechter niet dus of ik doe iets fouts of ik weet het niet meer

Om het bot te zeggen is het inderdaad nog wat vroeg om duidelijke vooruitgang te kunnen zien. Maar als je gewicht omhoog gaat en je hebt niet het idee dat je vetpercentage erg aan het stijgen is en je wordt sterker dan gebeurt er in ieder geval al iets.

Foto's zijn ook dusdanig verschillend qua pose en belichting dat het nog lastiger te vergelijken is.

Ga eens fatsoenlijk poseren met die rug even voor toekomstige fotos. Je lijkt wat dikker plus iets breder op rechter foto

Ik zie weinig verschil.

Heb je richting powerlift getraind?

Dan maak je namelijk weinig spier aan (meer kracht) en word je dik.

Hoody wtf wordt je dik van powerliften ik dacht dat je dik werd van de keutel intrekken bij het schijten............

Haha ga eens lezen man wie zegt dat er geen hypertrofie optreedt tijdens pl? In pl heb je gewichtsklasses wat jij ziet zijn die superheavy weight klasses daar us geen max aan je gewicht maar als je als pl in klasse 100 min zit mag je toch zeker zorgen dat je max 15procent vet hebt

Xd.. troll detected, althans ik hoop het voor je

Je ziet wel verschil hoor, je bent geloof ik iets droger geworden.

Maar eerlijk is eerlijk, in 4 maanden kun je veel meer bereiken (vooral in het begin). Als ik jou was zou ik gewoon wat strikter gaan diëten, dan komen de gainz vanzelf ;)

• Topic Starter Topic Starter
Heb 4 maanden full body gedaan van jason blahas ice cream fitness ben net net paar weken bezig met ub/lb hypertrofie dus massa moet nog komen maar ik zie nu al verschil door de full body schema. Had daarvoor ook al een tijd getraint maar dat was een begin fase waar ik niet eens wist waar ik mee bezig was. Ik ga in februari proberen te cutten. Ik heb een excel bestand gedownload voor een voedings schema maar ik heb geen idee hoe dat excel bestandje werkt.
Ik heb namelijk ook heel erg weinig geld dus het voornaamste eten bestaat uit kwark havermout pindakaas en een klein beetje eiwitshake.

Als iemand mij uit kan leggen hoe dat excel bestandje werkt zou ik dat erg waarderen.
Ik begon met een arm omtrek van 33cm gespannen en nu ben ik bij de 37 cm.

Waarom zijn alle powerlifters dan dik?

Hij moet gewoon op hypertrofie trainen als hij spieren wilt.

Omdat er o.a. uit onderzoek aangetoond is dat als je meer vetmassa hebt je ook veel sterker wordt. Zoek eens op youtube naar wat jongere powerlifters. Die squatten 500lb maar zijn NIET dik.

vieze troll

Haha hij trolled ook altijd op girlscene volgens mij

Voeding is alles ;-), trainen is ook wel belangrijk maar als je voeding niet helemaal goed zit wordt het moeilijk om wat vooruitgang te gaan boeken

Terug
Naar boven