XXL Nutrition

resultaat rug 4.5 maanden trainen mening

mike96

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
87kg
Hallo allemaal, ben 4.5 maanden geleden begonnen met trainen.

Wat is jullie mening over mijn rug? Ben van 83kg naar 86.7 kg gegaan en vp weet ik niet maar ik schat rond de 20%?

Mijn ervaringen: striemen bij de overgang borst naar schouder bij de oksel zegmaar, en klein beetje striemen bij mijn linker bicep.

Ben begonnen met een fullbody schema en ben nu bezig met een ub/lb schema.

Niet echt een strak voedings schema gebruikt, veel havermout pindakaas en kwark geen junkfood door de weeks

Het zijn niet de duidelijkste foto ter wereld maar ik ben geen fotograaf sorry

20150110_165958.jpg

20141024_082804(0).jpg

Welke is before en welke is after?

Sorry ik zie gewoon een rug.. het is nog te vroeg en je vetpercentage is te hoog om maar iets van spieren te zien.

• Topic Starter Topic Starter
Nou bij de linker zie je spieren en de rechter niet dus of ik doe iets fouts of ik weet het niet meer

Om het bot te zeggen is het inderdaad nog wat vroeg om duidelijke vooruitgang te kunnen zien. Maar als je gewicht omhoog gaat en je hebt niet het idee dat je vetpercentage erg aan het stijgen is en je wordt sterker dan gebeurt er in ieder geval al iets.

Foto's zijn ook dusdanig verschillend qua pose en belichting dat het nog lastiger te vergelijken is.

Ga eens fatsoenlijk poseren met die rug even voor toekomstige fotos. Je lijkt wat dikker plus iets breder op rechter foto

Ik zie weinig verschil.

Heb je richting powerlift getraind?

Dan maak je namelijk weinig spier aan (meer kracht) en word je dik.

Hoody wtf wordt je dik van powerliften ik dacht dat je dik werd van de keutel intrekken bij het schijten............