AndroidHealthClinic

Resultaten Bloedwerk. Hulp gevraagd lezen

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik Natural was liet ik elk half jaar heel mijn bloedwerk doen. En ik deed SOA's ook gewoon mee. Als ze toch aan het tappen zijn waarom niet. Dit kost je helamaal niks. Mij iig niet. Mss als je een zorgverzekering hebt van €20 in de maand maar anders is het gratis.

Toen ik Natural was liet ik elk half jaar heel mijn bloedwerk doen. En ik deed SOA's ook gewoon mee. Als ze toch aan het tappen zijn waarom niet. Dit kost je helamaal niks. Mij iig niet. Mss als je een zorgverzekering hebt van €20 in de maand maar anders is het gratis.

Welke verzekeraar zit je eigenlijk?

Wat een ZEIKartsen hebben jullie toch...

Mijn 2 huisartsen die ik over de jaren dat ik gebruikte gingen wel een beetje anders te werk...

De eerste was de vettigste, ze schreef me voor wat ik wou en doordat je in belgie maar een aantal doosjes AAS mag halen bij de apo zette ze het gewoon op de naam van een andere patient, had ik een voorschrif van één of andere bomma voor mn deca's te gaan halen. De SIS kaarten hebben roet in het eten gegooid dus dit is nu niet meer mogelijk jammergenoeg. Toen ik haar voor het eerst ter sprake bracht dat ik "iets" wou pakken schreef ze me meteen deca voor... Ik wist geeneens als 18 jarige wat deca was... Nu de dosis dat ze me voorschreef wist ik ook de ballen van (en zij evenmin bleek later), die was 25mg/m :D Heb toen 2 x 25mg over 2 maand gezet en weinig gemerkt, natuurlijk teleurgesteld van het resultaat heb ik toen nog 2 jaar naturel verdergetraind. Nadien heb ik toen een kuur gedaan die meer aan mn behoefen voldeed, ze zette toen wel nog mn spuitjes met de dope die ik van de zwarte markt haalde :p

Mn 2e arts nu zeg ik gewoon eerlijk wat ik gebruik(te) en hij kijkt geeneens raar op... Het enige wat hij eens zei toen ik bloed liet trekken net na een kuur met test enanthate was: je testosteronwaarden zijn toch wel heeeel hoog hoor", waarop ik met een blijde blik bevestigde dat het goed zat :D

Terug
Naar boven