XXL Nutrition

resultaten met test/deca/dboll/winstrol

enrico01 zei:
eh bro ik kan je 1 tip geven,als dit je eerst kuur is moet je alles omhoog gooien tot maximaal,in je eerste kuur groei je het meest .maak er dus gebruik van :D

dat is gewoon bullshit bro! die extra kilo's vocht van t aromatiseren van die shit is wel massa maar géén spiermassa!

met minder kan je het zelfde berijken en haal je óók méér uit de volgende kuren!

desnoods zet je om de 5 dagen 250 test en 200 deca dat zou ik max vinden als eerste kuur!

Mee eens, en daarnbij heb je geen idee van hoe je lichaam reageert. Miss krijg je wel een zwaar allergische reactie op bepaalde stoffen;)

BigMaus zei:
je kan ook overdrijven.
Ja, je doseringen zijn erg laag.
Maar ineens alles verhogen is ook niet handig.
Probeer de test te verdubbellen en kijk wat je eruit kan halen.

Denk vooral niet na over de volgende kuur, dat zie je wel wanneer je daar aan toe bent.

Juist, eerst op deze kuur concentreren, wanneer je goed hersteld bent en je gains weet vast te houden, dan kan je eventueel denken aan een nieuwe kuur, mits je er dan aan toe bent!

Succes met je kuur, houd die test lekker op 500MG/week.

Ach ik heb mijn eerste kuur ook met 250 mg test en deca gedaan, precies zelfde weinig gains viel tegen, laatste 2 weken verhoogt bnaar 500 mg merkte gelijk t verschil en kwam wat meer aan..ik weet nu voor de volgende kuur ooit wat voor dosering ik moet nemen want 250 mg is toch veels te weinig net een beetje hoger dan je eigen testlevel zeker ofzo:D succes met je keuze!

kevinlorenzin zei:
Bullshit! dat zijn leuke doseringen voor een 2e kuur! er zijn er genoeg die zelfs 6-8 kilo pakken met een winny of een dianabol only als eerste kuur.

waarom gelijk 4 middelen erin? helemaal niet nodig.

doe gewoon

1-12 250mg test
1-10 200mg deca evt. kickstart dianabol of een bridge voor je nakuur met winny!

meer dan voldoende!

Dit is bullshit! mijn eerste kuur was ook veel te laag gedoseerd! Je kunt maar 1 keer je eerste kuur pakken. Hier pak je meestal de meeste massa mee

sportslive zei:
Dit is bullshit! mijn eerste kuur was ook veel te laag gedoseerd! Je kunt maar 1 keer je eerste kuur pakken. Hier pak je meestal de meeste massa mee
ik viond het gewoon overbodig als de newbees beginnen met 4 middelen in een eerste kuur.. is totaal niet nodig, t is ook persoonsgebonden,

maar stel je geeft aan een beginner advies b.v 12 weken test en deca op 500/400, maar waar houd t op bij de 3-4e kuur en de gevoeligheid voor de roids in de volgende kuren, word er niet meer op...

al lees je nog zoveel en weet je zoveel, je moet in feite altijd experimenteren omdat iedereen er anders op reageert.
Ik vind dit een net kuurte en zou er niks aan veranderen :)

Wat zijn je stats eigenlijk???
Ik persoonlijk heb mijn eerste kuur 500mg Test bij 500mg Bold gedaan. Maar dit was omdat ik 97kg woog op 1.74m.
Als je al een flinke beer bent zou ik je 500 advieseren. Ben je wat lichter zou ik toch voor 250 gaan

kevinlorenzin zei:
Bullshit! dat zijn leuke doseringen voor een 2e kuur! er zijn er genoeg die zelfs 6-8 kilo pakken met een winny of een dianabol only als eerste kuur.

waarom gelijk 4 middelen erin? helemaal niet nodig.

doe gewoon

1-12 250mg test
1-10 200mg deca evt. kickstart dianabol of een bridge voor je nakuur met winny!

meer dan voldoende!

Helemaal mee eens voor een eerste kuur!!!

vind het echt geweldig al die tegenstrijdige meningen te lezen, zit nu in me tweede kuur en nu vanaf deze week op 1000mg test e en 600 mg deca en dart voelt goed.. je moet het zelf ff aanvoelen..

Terug
Naar boven