MuscleMeat

Retatrutide cycle

HaWK15

Novice
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
95kg
Leden goedeavond

Mijn eerste topic op de website.
Mijn vraag is of er hier al bodybuilders zijn die Retatrutide gebruikt hebben en welke dose/termijn dit dan was?

Ik vind er momenteel zeer weinig over, daar het in de test fases zit. Het is beter dan Ozempic en momenteel geen gekende sides.
ik las ergens om te beginnen met 0.5mg per week, gedurende 4 weken en dan opbouwen, afhankelijk hoe je lichaam reageert.

Ik heb intussen al gekuurd met Test-e only en ben nu een paar weken gestopt met m'n blast van Test-e + Primo.
Test-e + primo ging veel te goed aan een lage dosis. bij het hoger gaan zag ik er slechter uit. Nu aan't cruisen op Test-e.

Ik heb een Reta bron en het is onderweg.

Alle hulp en raad is welkom!

Als je bodybuilding serieus neemt, dan hoef je geen reta te gebruiken denk ik?

Dit is specifiek ontworpen voor mensen die niet kunnen/willen diëten. Niet voor bodybuilders waarvan hun leven draait rond diëten.

Waarom zou je het willen gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter

Dit is specifiek ontworpen voor mensen die niet kunnen/willen diëten. Niet voor bodybuilders waarvan hun leven draait rond diëten.

Hi CerebalG

daar heb je een goed punt, maar het zou een goeie middel zijn om toch een paar extra % te zakken zonder clen of dergelijke te moeten nemen.
Het helpt ook bij het mentale om niet te willen cheaten. Ik snap dat je bij echte discipline in het BB dit zou moeten kunnen, maar ik wil het toch eens testen wat het exact doet.

Ik denk dat die ook voor bodybuilders een wereld zal laten opengaan als ze zien dat ze dat dit middel cravings stopt en ook het minder erg maakt als ze toch eens cheaten.
Maar hierbij zeg ik opnieuw, zoals jij zegt dat, bij bodybuilders draait heel hun wereld rond hun voeding iname, maar toch. Het zal meer en meer gebruikt worden in de BB wereld.

Kan je me hier in vinden?

Ik heb het ook besteld terwijl ik prima diep kan cutten en geen last van bingen/honger heb.

Het heeft ook positieve effecten op je energie levels tijdens cutten, cholesterol, crp, non alcoholic fatty liver.

Ik vind niks mis mee als je honger remmers wil gebruiken, je kan het cheaten noemen maar als ik zo aan eten zit te denken tijdens het rijden dat ik het verkeer vergeet dan ben ik liever een cheater dan een gevaar op de weg.
Reta nog geen ervaring mee heb nog sema liggen vond ik helemaal prima.

Enige tip die ik kan geven is gebruik minder dan het minimale dat wat word aangeraden. Je zult nogsteeds wat honger houden maar dusdanig minder dat je ondertussen ook gewoon bezig kan zijn met je leven.

Ik heb het ook al klaar liggen voor mijn cut straks weer🤭 dacht dat 1 tot 1/1.5 mg per week ongeveer de dosering zou moeten zijn. Eerst maar eens verder met pushfase, deze gaat zeer lekker op 5500kcals🤭

Leden goedeavond

Mijn eerste topic op de website.
Mijn vraag is of er hier al bodybuilders zijn die Retatrutide gebruikt hebben en welke dose/termijn dit dan was?

Ik vind er momenteel zeer weinig over, daar het in de test fases zit. Het is beter dan Ozempic en momenteel geen gekende sides.
ik las ergens om te beginnen met 0.5mg per week, gedurende 4 weken en dan opbouwen, afhankelijk hoe je lichaam reageert.

Ik heb intussen al gekuurd met Test-e only en ben nu een paar weken gestopt met m'n blast van Test-e + Primo.
Test-e + primo ging veel te goed aan een lage dosis. bij het hoger gaan zag ik er slechter uit. Nu aan't cruisen op Test-e.

Ik heb een Reta bron en het is onderweg.

Alle hulp en raad is welkom!
Ye

Beginnen met 2mg, niet 0.5mg. Het is geen semaglutide.

Dat is wel erg zwart/wit denken. Ik zou je eens inlezen over retatrutide want het heeft nog veel meer voordelen zoals @vntl deze al benoemt. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn, maar dat is het zeker niet.

Dat is wel erg zwart/wit denken. Ik zou je eens inlezen over retatrutide want het heeft nog veel meer voordelen zoals @vntl deze al benoemt. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn, maar dat is het zeker niet.

Door wat ik hier lees lijkt het me duidelijk dat ik er een verkeerd beeld over heb 😅

Ik check het zeker.

Goedeavond iedereen

Even een update.
Eerste twee weken zitten erop aan 1mg/week.
Na de eerste week, had ik opmerkelijk geen cravings meer. Ik zat ook sneller vol. Ik moest hier wel opletten dat ik nog aan mijn dagelijkse eiwitten kwam.

Week 2 aan 1mg: Ik eet opmerkelijk veel minder grote porties en moet mezelf soms forceren om toch te eten op bepaalde tijdstippen. Mijn lichaam schreeuwt niet om eten. Mensen rondom mij zeggen dat m'n waist opmerkelijk smaller geworden is, terwijl m'n spiermassa hetzelfde lijkt.

Gisteren ben ik aan 2mg begonnen. Benieuwd wat dit zal geven. Ik injecteer momenteel 1x per week.

Indien mensen interesse hebben in de updates, stuur ik binnen 2 weken nog.

Moesten jullie vragen hebben, stel ze gerust

Waarom de dosis verdubbelen van 1 naar 2 mg, als je op 1 mg jezelf soms al moet forceren om te eten en moet opletten genoeg eiwitten binnen te krijgen? Dan zou ik zeggen dat 1 mg al meer dan effectief genoeg is. Zeker als het gaat om een experimenteel medicijn dat nog niet officieel op de markt is en waarvan de bijwerkingen nog niet volledig bekend zijn.

Laatst bewerkt:
Waarom de dosis verdubbelen van 1 naar 2 mg, als je op 1 mg jezelf soms al moet forceren om te eten en moet opletten genoeg eiwitten binnen te krijgen? Dan zou ik zeggen dat 1 mg al meer dan effectief genoeg is. Zeker als het gaat om een experimenteel medicijn dat nog niet officieel op de markt is en waarvan de bijwerkingen nog niet volledig bekend zijn.
Hi

Ik snap je mening volledig. Het geeft al goede effect, maar ik wil hoger gaan en zien wat dit geeft. Geeft het betere effects, reageert m'n lichaam niet goed op een hogere dosis? Enzovoort.
Toen ik zei forceren om te eten, was het eerder in de zin dat als ik niet iets zou eten, dat ik ook geen honger zou hebben, maar ik zou wel m'n eiwit intake missen. Daarom moet ik mezelf eerder herinneren om weer te eten.

Retatrutide:
Week 1 1.5mg - 1.5kg
Week 2 2.0mg - 2.4kg
Week 3 2.1mg - 1,5kg
Week 4 3.0mg - 0,4kg
Week 5 3.0mg - 1,6kg
Week 6 3.0mg - 1,5kg
Week 7 4.0mg - 0,8kg
Week 8 4mg + 0,9kg (gecheat)
Week 9 4mg - 2,2kg
Week 10 4mg - 2,1kg
Week 11 4mg -1kg
Week 12 4,5mg (huidige week)

Eca-stack (zion labs t5) nam ik elkedag
Clen 2 weken off 2 weken on.
5x per week krachttraining
5x per week 30-45 min post loopband
Buiten ook zo’n 5000 stappen extra

hongergevoel weg was alleen bij de eerste 2 weken.

Het verschilt sowieso erg pp, ik zit op 4mg nu en kan makelijk eten en een maat van me zit op 2mg van de zelfde source en overweegt te stoppen omdat die niks binnen krijgt.
Met Retatrutide moet je het ook niet zozeer hebben van de hongeronderdrukking, daar is semaglutide (Ozempic) veel beter in. Retatrutide werkt via 3 verschillende pathways en bindt dus vaak niet aan de GLP-1 receptor, maar pakt een van de andere pathways (GIP of Glucagon). Mocht je er per se ook nog veel hongeronderdrukking bij willen hebben, kun je er Cagrilintide bij nemen.
Semaglutide = hongeronderdrukker, Retatrutide = 200-400 kcal per dag meer verbranden per dag + het verbetert talloze cardiovasculaire markers zoals LDL-verlaging (slecht cholesterol). In de praktijk vindt bijna iedereen retatrutide oppermachtig, tenzij je er natuurlijk bijwerkingen van krijgt die zo vervelend zijn dat je het niet kunt nemen.

lol
Ziek veel bodybuilders nemen reta.

Met Retatrutide moet je het ook niet zozeer hebben van de hongeronderdrukking, daar is semaglutide (Ozempic) veel beter in
Hoe kom je daarbij? Retatutride is veel sterker in de hongeronderdrukking juist… ik dacht dat je een medische achtergrond had?

Hoe kom je daarbij? Retatutride is veel sterker in de hongeronderdrukking juist… ik dacht dat je een medische achtergrond had?
verschilt ook weer per persoon. Ben tot 5mg gegaan en had gewoon honger, maar mezelf force feeden zou ik ook weer niet willen.

Nee, semaglutide is daar doorgaans een stuk beter in dan reta :)
En wat dreamy1 zegt, verschilt natuurlijk ook per persoon.

Terug
Naar boven