AndroidHealthClinic

Revenge V3

ik heb de oudere versie gehad, werkte echt goed!
imo beter dan de gewne,ja

dikke pomp. maatjes van me gebruiken het nu. Bij de bodyebfitshop voor 40 euro om te testen.. hij vind het wel fijn spul

is me ook aangeraden om te gebruiken. scheint good te zijn. heb 1st nogh mn cellmass

• Topic Starter Topic Starter
Dan zal ik het eens gaan proberen!

Ik heb net vanmiddag gehaald bij bodyfitshop, €40. Twijfelde eerst nog tussen NO xplode en deze. Maar die man daar raadde deze aan. Vanmiddag eerste training ermee. Ben benieuwd

Edit, wil het ook gaan testen binnenkort

*Kick*

Nog meer leden die ervaring hebben met dit product? Denk er zelf ook hevig over na.

ik wou hem halen maar heb dan toch maar x-pand gekocht, omdat de laatste revolutionsprodukten maar twijfelachtig zijn
over de originele was ik heel tevreden!

ik wou hem halen maar heb dan toch maar x-pand gekocht, omdat de laatste revolutionsprodukten maar twijfelachtig zijn
over de originele was ik heel tevreden!
Je bedoeld Insu- en Endo-Stim? En hoe beviel xpand overigens? Heb gehoord dat men er behoorlijk 'van de slag' kan raken.

Ik heb de vorige v2 (?) volgens mij gehad, die was wel goed

voor € 40 ? op internet kost het bij hun € 64,90 ??????????

ja die kerel schijnt nogal flink korting te geven als je het in zijn winkel koopt..maarja heb ik weinig aan, woon helemaal aan de andere kant van nederland

Klinkt goed ik ga ook maar is een potje halen denk

Ik vind het echt niks! ester stack van nutrabolics is veel beter!

heb m ook voor 39 euro weten te regelen van m :D nou ff kijken of het wat doet, verw8 er niet veel van zoals bij alle andere creatine supps

Terug
Naar boven