MuscleMeat

Reverze 2013

Ik ga ook even naar de kapper voordat ik naar Reverze ga ! :p zie er als een losgelopen aap uit ...
En...., hoe zit het nu met de nummers? Ik heb hard gains mijn nummer gestuurd in een privé bericht... of komen we gewoon om 1 uur samen aan de verkoopstand?

Btw: in voor dbb zyzz pic !

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ga ook even naar de kapper voordat ik naar Reverze ga ! :p zie er als een losgelopen aap uit ...
En...., hoe zit het nu met de nummers? Ik heb hard gains mijn nummer gestuurd in een privé bericht... of komen we gewoon om 1 uur samen aan de verkoopstand?

Btw: in voor dbb zyzz pic !

1 u ingang sportpaleis

ook te herkennen aan een ecto met een flugelpet
en een naakte n*ger

Diz gonna Be Awkward as phuck.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 14:34 ----------

En...., hoe zit het nu met de nummers? Ik heb hard gains mijn nummer gestuurd in een privé bericht... !

ik ook, maar op een kerkhof is meer leven te bekennen dan op de Wh'app groep :p

heb zelf geen whatsapp anders zou ik er wat leven in blazen :D

ja ik kan de anderen niet vinden op whapp, weet niet hoe het komt :dunno:

Hier leven genoeg. 20 paginas **** yea

er is een tunnel tussen de 2 gebouwen, heel makkelijk
Dat denk jij! ik heb vorig jaar 20min in de gangen gelopen om van lotto naar sportpaleis te gaan en uiteindelijk kwam ik gewoon terug uit in de lotto-arena. Weliswaar helemaal vanvoor terwijl ik vanachter vertrokken was.
Man ik was scheef toen :D

Dat denk jij! ik heb vorig jaar 20min in de gangen gelopen om van lotto naar sportpaleis te gaan en uiteindelijk kwam ik gewoon terug uit in de lotto-arena. Weliswaar helemaal vanvoor terwijl ik vanachter vertrokken was.

haha ja, als je ****ed up bent kan dat idd wel even duren, maar had vorig jaar gewoon hetzelfde aan de hand en de security heeft me geholpen :D

:roflol:

inb4 iedereen stond ergens anders

Niet vergeten dat we allemaal posten op dbb
369fpz.jpg

sowwy :kiss:

Terug
Naar boven