Fitness Seller

Rhodos!!

  • Topic starter Roy
  • Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 2K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Welkom terug en gecondoleerd
 
Laatst bewerkt:
Yep, wb en gecondoleerd. :(
 
exarchos zei:
Hey Roy, nice to hear you had a good time!

Ik ben nog op zoek naar een geschikt appartement op Rhodos, liefst wel in de stad zelf want vlg mij is daar het meeste te doe/zien?!

zelf heb ik wel al een gym gevonden in de stad via google (http://www.rodosnet.gr/Fitnessfactory/index.htm)

maar eentje in je eigen appartement is beter natuurlijk.

Ging het nog een beetje qua eten? en beetje aandacht nog op het strand gekregen;)

Bedankt jongens!

Lijkt me een erg goede gym zo te zien! Het barst er natuurlijk van de hotels, maar niet erg veel appartementen. Rhodos en rhodosstad is niet zo heel erg groot, oude gedeelte van de stad is erg mooi. Ik heb wel wat excursies gedaan, cruise naar het mooie Lindos, vlindervallei (aanrader als je in een romantische bui bent en je vriendin een plezier wil doen) en een groot heilig kruis beklimmen op een bergtop.
Eiland is dus niet zo heel groot 80 bij 40km ongeveer. Verder lijkt het kwa uiterlijk veel op Turkije, maar er wordt bij de winkels en bars niet aan je getrokken of je alsjeblieft naar binnen wil komen (you're my friend :D !!!). Uitgaan is nogal saai, geen salou praktijken dus. De "Blue Lagoon" bar is een aanrader. In jungle/piratensT aangekleed met een heus schip waar je in kan zitten. Errrrug lekkere cocktails en leuke animatie met een vuurspuger en papegaaien etcetc.
Het eten van de grieken is verschrikkelijk lekker. Ik val normaal gesproken een kilo of 4/5 af op vakantie nu ben ik 1,5kg zwaarder teruggekomen.
Aandacht is er altijd wel als "getraind persoon". Je hebt er niet echt grote stranden en boulevards, dus echt pronken met je lijf zit er niet bij. Ik werd wel gevraagd door het animatieteam van het hotel of ik alsjeblieft (you're my friend!!!.... :D ) op een avond mee wilde doen met "mister avrabeach"...ik heb bedankt voor de eer...
 
Back
Naar boven