Fitness Seller

Ribstick's new way of life

Ribstick

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hoi, even voorstellen...
Ik kom uit België en ben 38 jaar... 17 jaar geleden, na enkele jaren getraind te hebben, omwille van tijdsgebrek door mijn beroepsbezigheden moeten stoppen.
8 jaar geleden nog eens herbegonnen, doch na 3 maand weeral het trainen gestaakt.
Intussen hebben wij een fitness-zaal ter onze beschikking op het werk, waardoor ik er in Augustus 2009 weer met volle moed aan herbegon. Begin november 2009 kreeg ik dan te kampen met schouderproblemen waardoor ik weeral het trainen moest staken.
Juni 2010 stilaan herbegonnen met 2 x per week te trainen, doch nog steeds borst- en schouderoefingen vermijdend, daar de schouder nog niet volledig hersteld was.
Augustus 2010 kon ik er weer volop tegenaan gaan en tot heden gaat alles nog altijd prima. Momenteel train ik nog steeds in onze fitness-zaal op het werk, doch ben wel zinnens mij elders lid te maken, daar onze fitness-zaal vrij beperkt is in toestellen/gewichten. Bulken zou ook wel eens nuttig kunnen zijn.
Benen heb ik tot op heden verwaarloosd, maar ben pas begonnen met wat meer beentrainingen in te lassen in m'n schema. Dus: geen foto's van de benen
1m82 - 71Kg...Geen idee wat m'n maten en BF zijn..

Hier zijn we dan met amateuristische poses ;-)
Foto0220J2B.jpg

Foto0205B2B.jpg

Foto0212B2.jpg

Foto0213AB.jpg

Foto0175BB.jpg

Foto0177B.jpg

Foto0221J2B.jpg

Goed droog, ziet er goed uit man :)

met zo ub en dat gewicht zullen je benen idd niet veel voorstellen. Voor de rest zit er wel netjes uit.

Het wordt ook altijd op de beentjes gegooid :P, maar goed bezig :thumbs:

Mooi droog idd, maar loopt de rug niet een beetje achter?
Verder mooi fysiek.;)

Ziet er echt goed uit , zeker voor dat gewicht! Maar er mag wel nog een beetje meer massa op en wss wat aan de legs werken.

Anyway goeie aanleg, das duidelijk!

• Topic Starter Topic Starter
Mooi droog idd, maar loopt de rug niet een beetje achter?
Verder mooi fysiek.;)

'k Ben eerlijk gezegd ook niet echt tevreden met de rug...voornamelijk de Lats....deze worden momenteel dus ook wel steviger aangepakt....
ff een beter beeld van de Lats...

Foto0173.jpg

Meeste kilo's gaan in de grote spiergroepen zitten, benen en rug.
Verder goed droog.

Thx guys...

Geen woorden maar daden...de LEGS werden deze ochtend onder handen genomen...zal ook wel beteren als ik naar één of andere goeie fitnessclub zal gaan...Voor de benen is het droevig gesteld in de zaal op het werk waardoor de beentrainingen nogal snel eentonig worden.

Ben je niet zwaardar dan 71kg ? mooie prestatie precies nog altijd wel wat massa behouden van ervoor?

Ben je niet zwaardar dan 71kg ? mooie prestatie precies nog altijd wel wat massa behouden van ervoor?

Nee hoor gewicht schommelt zo tussen 70 en 72 kg...'k Heb tijdens al die jaren wel een beetje massa bewaard...

De eerste 3 maand trainde ik 6x per week ervoor zorgend dat elke spiergroep toch ongeveer z'n 48 uur rust had. Momenteel train ik 5 dagen per week.

Ziet er goed uit! Droog...! Mis alleen wel wijdte. Misschien een aandachtspuntje.

Nice, helemaal voor die leeftijd!

Lekker droog, man!

Hoe kom jij zo droog man?

bruut man!

Brute MMA look!

Terug
Naar boven