MuscleMeat

Rich Froning Jr. AAS-gebruiker?

AAS heeft voor iedereen voordelen;)

• Topic Starter Topic Starter
DUS?? hij gebruikt denk je? Heeft het voordelen voor hem kwa kracht ofzo?

Heeft dan niet echt super veel massa.

Het is hem iig niet aan te zien dan. Dikke pecs maar verder een klein droog ventje, goede natuurlijke fysiek imo.

Natuurlijk hebben anabolen geen voordelen. Welke mong**l gaat dat ook nemen ???

• Like
Waarderingen: kix
OP wrm zoek je hem niet op en lik je zn ballen? kan je zo weten of die aas gebruikt of niet

Ik dacht dat jij dat wel voor mij wilde doen? :trollface:

wat is het meerwaarde van dit in het aas subforum?

Laatst bewerkt:
Het forum Kix;)

"Steroids are as american as apple pie"

Zou hij daar niet op worden getest i.v.m crossfit games enzo?

mooie fysiek overigens vind ik

lijkt wel of die kerel uit zn bol is...

Ik dacht ik vraag het gewoon als ik het wil weten, mensen die zulke vragen dom vinden zijn er altijd but I don't care! Ik vond het best een mooi fysiek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is ook een mooie fysiek. Hij lijkt ook bruut op deze foto. Maar je moet op het filmpje kijken naar de fragmenten in zijn t-shirt, helemaal als hij niet geinterviewd wordt maar in gesprek is met een paar mensen. Kijk naar zijn schouders en zijn armen in verhouding tot zijn hoofd. Dan zie je dat het een klein mannetje is. Droog en hard maar klein. Je hebt de anabolen niet nodig om droog te worden. Maar voor een flinke omvang wel. Brad Pitt zag er in fight club volgens velen ook goed uit. Gewoon goed droog staan dan lijkt het al snel wat.

Zijn bijnaam is ook: The thin man, maar ik vind het al best netjes (al mogen zijn schouders wel voller ja!) Ik denk dat vele hier op dbb nog lang moeten trainen en eten voor dit fysiek, INCLUSIEF IK!!!

Terug
Naar boven