Fitness Seller

Rich Piana Mutant

fuaaaark mirin

wood plow

mooie transformatie heeft ze ondergaan precies :)
knappe vangst van hem ook :D

en die helm staat hem echt wel badass !

wood berry/10

Hij heeft ook wel een bad ass gladiator kop. Coole pic!

mooie transformatie ja. mooie siliconen

Spartacus is afgelopen. Maar daar zaten idd een paar bodybuilders in. Wie weet een andere serie, would download! :D

Ik vond die gast die Crixus speelt in het eerste seizoen wel een bruut fysiek hebben.
Toen ie in de serie half dood was gegaan en een seizoen later weer mee speelde was ie wel een stuk minder had ik het idee.

Bad ass mofo.

Who cares about synthol? Hij heb t wel voor elkaar, veel knaken, geil wijfie erbij, dikke autos etc en gewoin niet hoeven "werken". Lekker zonnig klimaat.

American dream, hij doet gewoon wat hij leuk vind. Boeiend als daar synthol in zit

Bad ass mofo.

Who cares about synthol? Hij heb t wel voor elkaar, veel knaken, geil wijfie erbij, dikke autos etc en gewoin niet hoeven "werken". Lekker zonnig klimaat.

American dream, hij doet gewoon wat hij leuk vind. Boeiend als daar synthol in zit
True that, ik zou graag willen wisselen :D

bad ass mofo.

+1

Bad ass mofo.

+1 goed leven

tet*en.

hey das gek, het staat ook op zn t-shirt! zal wel toeval zijn :rolleyes:

precies dit

1 maaltijd 1 whey mass gainer

maaltijd 2 whey mass gainer

maaltijd 3 pot yoghurt whey

maaltijd 4 pot yoghurt whey

maaltijd 5/6 rijst met kip,vis,biefstuk etc

maaltijd 7 een ''cheatmeal''

en nog wat massgainer whey
en voor het slapen gaan hele pot ben en jerry