Fitness Seller

Rich Piana Mutant

Bezoekers in dit topic

Overduidelijk synthol, ook lelijk @ foto van Macmac
 
Quote from: Rich Piana
For me yes I dont go near the bench, haven't for about 5 years. Maybe for someone else it the exact opposite. Everyones different, not one exercise is best for everyone.

wa's da nu voor BS, in da filmke begint hij met benchpress!? :rolleyes:
 
Jezus, wat een pic van mac. Dat je dan zolang trained is knap echt waar. Maar dat hij zelf niet inziet dat hij er echt niet uitziet snap ik niet.
 
Beetje jammer dat ie zn armen vol synthol gejaagd heeft, ziet er echt niet uit.
 
Oude fotos bewijzen dat hij in verhouding zwakke armen had, maar hierdoor is hij doorgeslagen met synthol.
 
Wat denken jullie van zijn filosofie van geen vast trainingsschema, zoals hij uitlegt in het filmpje.
 
Huge mofo! Een echte mutant man.
 
Beter houdt 'ie wel zijn shirt aan :D
 
Wat denken jullie van zijn filosofie van geen vast trainingsschema, zoals hij uitlegt in het filmpje.

Bij hem werkt dat, iets wat achter loopt, spuit hij synthol in ;)
 
wat voor werk doet hij?
 
3uur per dag trainen ? Geen tijd voor:)
 
Wel interessant wat hij zegt over Arnold en de bodybuilders die toen trainde, ze gingen toen 4 uur per dag 6 dagen in de week naar de gym en nu is het streven binnen een uur.
 
leuke filmpjes, hij leeft wel chill zo te zien!! ik vind zelf alleen die aderen wat teveel.
 
Dit is op het randje van synthol gebruik/misbruik. Moet zeggrn dat ik het niet uber lelijk vind ofzo. Niet zoals greg en al die andere horror figuren.
 
Bruut, moest ik er zo kunnen uitzien op die leeftijd, dan teken ik direct.
 
Back
Naar boven