- Waardering
- 4.424
Hij is zo ongelofelijk breed. Hij zit daar maar te zitten tijdens dat interview en ik maar denken "Is this real life?"
Je zit met een harde he. Eerlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is zo ongelofelijk breed. Hij zit daar maar te zitten tijdens dat interview en ik maar denken "Is this real life?"
hij heeft niet eens een pro card, wanneer je de tattoo's schrapt zie je wat voor lelijk fysiek eronder zit. Nu zie je eigenlijk alleen het silhouette(wat vol synthol zit)Ik wil deze mutant wel eens langs een cutler en ramy zien
Ik wil deze mutant wel eens langs een cutler en ramy zien
jij bent ook een lachertje naast hemBiggy ja en totaal geen definitie. Volgepompt met synthol en een overdaad aan steroid misbruik.
Veel massa ja, verder niks.
Zet hem naast Phil, Ramy, Jay, of wie dan ook en het wordt een lachtertje.
Biggy ja en totaal geen definitie. Volgepompt met synthol en een overdaad aan steroid misbruik.
Veel massa ja, verder niks.
Zet hem naast Phil, Ramy, Jay, of wie dan ook en het wordt een lachtertje.

Ramy moet zo monsterlijk groot zijn en dwarft een victor Martinez als een kleuter. Hoe zal een Rich Piana qua MASSA het doen in vergelijking met Ramy en Cutler![]()
Dan word ie weggeblazen en waarom piana heeft armen en schouders meer niet op dit moment. Laat staan de definitie die de andere wel hebben
Oke maar de "oude" Rich Piana dan toen ie wel nog dikke schouders en armen had?
Ramy moet zo monsterlijk groot zijn en dwarft een victor Martinez als een kleuter. Hoe zal een Rich Piana qua MASSA het doen in vergelijking met Ramy en Cutler![]()
Piana was inderdaad imposant op FIBO
was zowat de 1e 'pro' die ik zag die dag en heb imo geen enkele meer tegen gekomen die even impressionant was qua verschijning