XXL Nutrition

Rich Piana Mutant

:roflol::D dat komt door zn contest plaatsing

Ik wil deze mutant wel eens langs een cutler en ramy zien

Biggy ja en totaal geen definitie. Volgepompt met synthol en een overdaad aan steroid misbruik.

Veel massa ja, verder niks.

Zet hem naast Phil, Ramy, Jay, of wie dan ook en het wordt een lachtertje.

denk dat dit zn 'beste' shot is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is alweer een tijd terug

Biggy ja en totaal geen definitie. Volgepompt met synthol en een overdaad aan steroid misbruik.

Veel massa ja, verder niks.

Zet hem naast Phil, Ramy, Jay, of wie dan ook en het wordt een lachtertje.

tja , en deze gasten doen dan niet aan overdaad....:rolleyes:

Rich heeft geen podium fysiek , maar wel een fysiek die veel bodybuildertjes wel zouden willen hebben.
En echt volgepompt met synthol...dan ken ik er anderen hoor , hij heeft het nog heel goed onder controle imo.

Heb hem ook op Fibo gezien en hij is echt wel big , en groter dan Jay en Phil.

Coole gast die tenminste redelijk eerlijk is en toegeeft dat ie zijn fysiek heeft opgebouwd door alles te proberen wat er op de markt is ,respect...toch ?

Tuurlijk heb ik er ook respect voor, ik zit niet voor niets op dit forum he ;)

Maar het is en blijft een mening en dit vind ik er gewoon niet uitzien.

@littledaddy, je had zeker niks beters te doen zo laat of wat? :roflol:

Edit; wat sheik z'n post betreft, dat is nou een fysiek 10x beter. Het is nu gewoon een beetje ''te''. Over the top.

Ik ben ook tegen synthol, en aan de aderen en ademhaling van rich te zien dat hij ook het een en ander misschien niet verstandig doen..

Buiten dat, op die leeftijd zitten mensen vaak naast hun 40 urige crappy job buiten op de veranda een biertje te zuipen met een dikke rode dopneus van alle rode wijn, bierbuik en al pizza op de schoot etc..

Zoals hij er bij staat denk ik toch dat heeeel veel mensen zouden ruilen.
De Synthol is misschien wel overbodig, toegegeven.. Maar toch ergens denk ik dat er wel massa onder moet zitten.. Ik denk niet dat je van 15Inch biceps bijvoorbeeld zoveel synthol kan spuiten dat ze ineens 25 Inch zijn zonder er vreemd uit te zien.

De dude moet wel veel echte massa eronder hebben.. Synthol doet ook maar ''zoveel''..

Ik had hem in het echt gezien bij de FIBO, heb zelfs ook een potje aminozuren van hem gekocht hij ziet er echt mega uit in het echt..

Zeker een grote gast en Huge armen

Ramy moet zo monsterlijk groot zijn en dwarft een victor Martinez als een kleuter. Hoe zal een Rich Piana qua MASSA het doen in vergelijking met Ramy en Cutler???

Dan word ie weggeblazen en waarom piana heeft armen en schouders meer niet op dit moment. Laat staan de definitie die de andere wel hebben

Ramy moet zo monsterlijk groot zijn en dwarft een victor Martinez als een kleuter. Hoe zal een Rich Piana qua MASSA het doen in vergelijking met Ramy en Cutler???

Dat is natuurlijk bullshit. Martinez had maar weinig tijd om zijn grootte te behalen, op podium was nog bij lange na nog niet wat hij in zijn top was.

Ramy is een media magneet, meer niet.
Ik moet hem eerst nog op podium zien, denk dat het aardig tegenvalt.

Piana was inderdaad imposant op FIBO
was zowat de 1e 'pro' die ik zag die dag en heb imo geen enkele meer tegen gekomen die even impressionant was qua verschijning

Terug
Naar boven