AndroidHealthClinic

Rich Piana Mutant

Je p*ssy gehalte stijgt met de dag Mack :D
Man the **** up :mad:

Iemand de samenvatting?

Wat uitspraken:
1.Luister niet naar e-hero's maar experimenteer zelf
-VB1: Concentreer je op 1 oefening waardoor je de dag er op weet wat het met je doet. Waar heb heb je het meeste spierpijn? Dit kan verschillen met wat er op het internet staat wat de oefening met je doet.
-VB2: Test AAS compounds los om achter te komen hoe jouw EIGEN lichaam er op reageert.
-VB3: zelfde verhaal maar dan met experimenteren van voeding
2.HCG is onzin gedurende de gehele kuur. Pas in je nakuur moet je pas bezig houden met het op gang brengen van eigen test-levels
3.Arimidex gebruik je niet preventief maar correctief ivm goede cholesterol.

Zelf ben ik er deels mee eens als het gaat om voeding en oefeningen. Als het gaat om AAS en alle ondersteunende middelen ben ik niet van mening dat je zomaar je gang kunt gaan. Bv deca only of een shitload aan orals nemen en achter komen dat het niet bevalt. Op internet staan genoeg betrouwbare bronnen over wat bepaalde stoffen doen misschien had hij dat moeten vermelden. Verder valt het me op dat we het hier steeds meer over aromasin hebben tegen gyno ipv adex.

En LOL hij beweert off periodes te hebben van 1 tot 6 maanden. Één maand zou ik misschien kunnen geloven waar ik al moeite mee heb maar twee tot zes?

---------- Post added 24 December 2013 at 00:03 ---------- Previous post was 23 December 2013 at 23:56 ----------

Hij knalt ook van de ene week op de ander een extra compound hoog gedoseerd om je lichaam te laten "schrikken". Ik neem aan dat ie dit niet weken aanhoudt. Ik vraag me dan af wat hij vind van compounds zoals primo en bold.

Laatst bewerkt:
Is toch al een oudere vid, nee?

Weet iemand toevallig zijn kuurschema misschien?

lekker wijffie op t einde

gvd

hij ziet er goed uit voor een synthol guy, kan heel makkelijk fout gaan, daarom respect.

dat quartersquat op het begin

Terug
Naar boven