MuscleMeat

Rich Piana Mutant

is ffs al de 2e video in een maand tijd waarin hij het over ballen, p**mels en AAS heeft...

gaat echt wel nergens meer over

Mike O'Hearn & Rich Piana Train Triceps & Biceps 2015

[Link niet meer beschikbaar]

82 YEAR OLD BODYBUILDER - TURNED PRO TWICE - INTERVIEW - Rich Piana (about TRT ... )

https://www.youtube.com/watch?v=l045nI_UJgE

Food & Protein Powder & Weight gainers (Rich Piana)

[Link niet meer beschikbaar]

altijd goed om te kijken

als ik weer wat marginaliteit wil opdoen

Hij Deadlift nooit, skinny legs, bad-form in zijn clips, het is echt een circus clown.

De enige reden dat ik naar zijn clips kijk is omdat het puur leedvermaak is en altijd om hem kan lachen.
De comments op youtube richting hem zijn hilarisch, terecht ook ...

Hij Deadlift nooit, skinny legs, bad-form in zijn clips, het is echt een circus clown.

De enige reden dat ik naar zijn clips kijk is omdat het puur leedvermaak is en altijd om hem kan lachen.
De comments op youtube richting hem zijn hilarisch, terecht ook ...

skinnie leggs google zen wedstrijd fotos eens

skinnie leggs google zen wedstrijd fotos eens

Hij heeft zelf aangegeven geen Deadlifts meer te doen en zie hem praktisch ook nooit squatten.

Een echte rolmodel, zie je hem curlen in een nieuwe motivatie video. :)
Promoot anabolen aan jongeren die nog onwetend zijn in zijn clips, niet direct maar wel indirect.

Wat is er zo inspirerend aan hem, het enige wat ik zie is een junkie die zichzelf vol spuit met allerlei troep en vol zit met ingespoten olie.

Hij heeft zelf aangegeven geen Deadlifts meer te doen en zie hem praktisch ook nooit squatten.

Een echte rolmodel, zie je hem curlen in een nieuwe motivatie video. :)
Promoot anabolen aan jongeren die nog onwetend zijn in zijn clips, niet direct maar wel indirect.

Wat is er zo inspirerend aan hem, het enige wat ik zie is een junkie die zichzelf vol spuit met allerlei troep en vol zit met ingespoten olie.

Als er 3/5 mannetjes met jouw stats in zijn filmpjes trapt is zijn doel al bereikt, squats zijn voor ectos ook niet echt interessant.

Terug
Naar boven