XXL Nutrition

Rich Piana Mutant

nooit iemand opgevallen aan de manier hoe hij tegen zijn vrouw praat?
alles wat zij zegt interesseert hem geen moer. :roflol:
Hij laat het niet echt merken maar je ziet het wel aan hem.
Dit viel mij ook al op.
Maar laten we wel wezen, die chick van hem met haar grotesk uitziende tet*en kies je ook niet uit voor haar persoonlijkheid.

nooit iemand opgevallen aan de manier hoe hij tegen zijn vrouw praat?
alles wat zij zegt interesseert hem geen moer. :roflol:
Hij laat het niet echt merken maar je ziet het wel aan hem.

Rich is enkel in zichzelf geintereseerd. Als zij iets zegt dan begint hij gewoon door te praten en luisteren doet hij ook niet. Waarom denk je dat Sara bijna altijd antwoord met YEP :D Maar omdat ze heeft opgemerkt dat iedereen over haar "yep" bezig is probeert ze af en toe wat meer te zeggen maar dan is Rich er weer om gewoon door te drammen :roflol:

"Natty" vriend van mij volgt dat schema ook, heb zelf een paar filmpjes gekeken maar loop nu een stuk achter omdat ik er de tijd niet voor heb. Wel interessant om te zien vind ik.

Hoe gaan mensen dit schema volhouden met een 9 tot 5? Als ze straks 12 maaltijden moeten eten.
Rich is wel een beetje een narcist zoals jullie hierboven ook al aangeven hij geeft geen f**k om wat zijn vrouw zegt.
Right babe? Maar hij steekt er wel veel tijd in. Vaak video's van 35+ min.

Ja rich en zn vrouw, "you and ur keto shit" hij motiveerd haar goed.

t*ring wat een mong**l is deze gast, vind het knap dat rich piana zich inhoud en gewoon meepraat.

Die irritante gast die rich lastigvalt is echt een enorme mong**l met een grote compensatie drang. Kuddo's dat rich zo rustig blijft

In het echt is het een hele relaxte gozer. Totaal niet uit de hoogte. En best imposante/grappige shape.

Roelly is in het echt een van de grootste beesten van allemaal. Echt imposant.

Ja, ben benieuwd. Zal wel weer een show worden bij zijn stand.

Jammer dat de Kill it uit de markt gehaald is trouwens. Vond het best een goede pre-workout. Wou zojuist een bestelling plaatsen, kon ik het nergens meer vinden.
Zat weer een stof in die illegaal is in Ned.

Om welke stof zou het dan gaan?

Rich Piana is trouwens zakelijk best wel een slim en doordachte kerel, hij wilt geen eiwitten verkopen enzo, drm gaat ie emmer met carbs voor 50eu per 2kg verkopen die max 12,5eu per emmer waard zijn :o

Om welke stof zou het dan gaan?
Kan in de ingredienten lijst niks geks vinden iig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk niet op het label vermeld want ik kon ook niets geks vinden. Heb nog een potje staan en nog niet gebruikt[emoji1]

Piana Uncensored! LIVE with RICH PIANA!

Good fucking morning, right babe?
yep
Hehehe

Rich Piana is trouwens zakelijk best wel een slim en doordachte kerel, hij wilt geen eiwitten verkopen enzo, drm gaat ie emmer met carbs voor 50eu per 2kg verkopen die max 12,5eu per emmer waard zijn :o

En dan durft hij nog zeggen dat hij op die emmers real food geen winst maakt.... In 1 van de vorige filmpjes zegt hij dit :roflol:

Maar je moet echt wel geld te veel hebben als je zijn supps wil kopen :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven