Fitness Seller

Rich Piana Mutant

ik zoek weer sensatie waar 't niet is, potverdrie

r**ards slappen voor de camera.. Ik vind het best wel triest eigenlijk :o

Ik heb net dat filmpje gekeken en dacht je gaat toch geen r*tard slaan. Maar die gast klinkt gewoon als een r*tard.
Conclusie eigen schuld. Als je shit praat op internet over iemand moet je niet huilen als er iemand verhaal haalt. En je een paar tikken krijgt.

Achter een toetsenbord zijn ht krijgers maar in het echt is het toch iets anders.

Haha focking mooi

Welke blender gebruikt onze Rich?

Was niet slim maar Jason moet het maar is voelen want woorden helpen niet bij die gast. En zo erg was het nou ook weer niet. Hij heeft ook al een filmpje online waarin hij piano dist dat hij als een wijf slaat ofzo. Maar rich vroeg het Jason ook en hij stemde toe. Ben het wel met Jerry eens over dit onderwerp.

Talk shit, get hit.

r*tard of niet.

Piano altijd baas.

gast komt ook echt retarded over als je zijn IG bekijkt...
zag dan op Rich zijn IG een ganse uitleg passeren dat Jason blijkbaar gewoon zelf tientallen fake accounts beheert die dan op zijn "commando" mensen hun account aanvallen... terwijl het eigenlijk dus continu enkel hijzelf is
seriously...
dan verdien je inderdaad wel eens wat kletsen :D

Goof fucking morning

Gisteren ook eens wat bekeken van die knul.
Wat een mongol jonguh. Met zijn order66 tegen iedereen. Echt een zware debiel.

Rich kijkt ook lekker. Right babe

Rich-Piana-Slaps-Jason-Genova-Thumbnail-400x240.jpg

Wat een stelletje debielen ook, die Rich net zo erg.

Damn hahha.. Hij maakt gehakt van Rich.. HEERLIJK

Denk is allemaal na man, die retarded gast met zijn ''lordvader'' en een beetje stoer lopen doen met zijn order 66, en dan in het echt ineens als een klein jongetje spellen.
En die paar klapjes stellen ook niks voor, het word gelijk zo groot gemaakt, Rich blijft gewoon een held, hij is eerlijk over alles overal welke shit die allemaal in zich neemt.
sommige gebruiken een beetje adobe gainz

Klote streek. Gaat zo'n gehandicapte jongen toch geen tikken geven of wel.

Aan de andere kant is Piana net zo retarded en dan is ethisch wel weer goed.

Zo retarded is jason echt niet hoor. Die guy weet prima waar hij mee bezig is. Houdt van de aandacht.

Zo retarded is jason echt niet hoor. Die guy weet prima waar hij mee bezig is. Houdt van de aandacht.

Schat hem mentaal op een jaar of acht. Die jongen wordt in die gym daar vanaf het begin uitgelachen, uitgebuit, opgezweept, AAS gegeven enz. onder het motto van lachen om zwakzinnigen. Triest maar aan de andere kant moet ik telkens erg lachen als iemand zegt it piss.

Terug
Naar boven