MuscleMeat

Rich Piana over AAS & Sides

Wat voor risico lopen we dan?
Ik ben bekend met de risico's zoals gyno, roidrage en hem soms niet overeind kunnen krijgen maar verder niks levensbedreigends.

Ik heb meegedaan aan een hart onderzoek betreffende sporters die anabolen gebruiken en een groep sporters die geen anabolen gebruiken. Uit de MRI bleek dat de AAS gebruikers geen significant meer vergroot hart hadden of andere afwijkingen dan de groep niet-gebruikers. Zodoende kan je de conclusie trekken dat AAS gebruik niet direct aanzet tot een hartaanval in tegenstelling wat sommigen denken.

Het kan mij niet voorstellen dat er geen slechte sides aan zitten.

Zeggen dat er geen enkele risico's aan verbonden zijn, omdat dit niet aangetoond is, is in mijn ogen naïef.

Ik hou er rekening mee dat wat ik doe slecht voor me is en in de toekomst negatieve consequenties kan hebben. Ik ga niet meer gebruiken dan ik nodig acht en streef er na alles op een zo gezond mogelijke manier te doen. Als blijkt dat er consequenties aan zitten dan hou ik daar liever rekening mee dan mezelf mogelijk voor loop te liegen dat wat ik doe geen kwaad kan.

Het kan mij niet voorstellen dat er geen slechte sides aan zitten.

Zeggen dat er geen enkele risico's aan verbonden zijn, omdat dit niet aangetoond is, is in mijn ogen naïef.

Ik hou er rekening mee dat wat ik doe slecht voor me is en in de toekomst negatieve consequenties kan hebben. Ik ga niet meer gebruiken dan ik nodig acht en streef er na alles op een zo gezond mogelijke manier te doen. Als blijkt dat er consequenties aan zitten dan hou ik daar liever rekening mee dan mezelf mogelijk voor loop te liegen dat wat ik doe geen kwaad kan.

Dat is hetzelfde als geloven in God omdat je bang bent naar de hel te gaan.

Dat is hetzelfde als geloven in God omdat je bang bent naar de hel te gaan.

:roflol: God vergeeft iedereen, ik zou sowieso niet in een god geloven die zou discrimineren op geloof.

Wat ik bedoel is dat aas geen speelgoed is en dat je absoluut niet moet denken yolo ik spuit me helemaal vol want er zitten geen risico's aan

:roflol: God vergeeft iedereen, ik zou sowieso niet in een god geloven die zou discrimineren op geloof.

Wat ik bedoel is dat aas geen speelgoed is en dat je absoluut niet moet denken yolo ik spuit me helemaal vol want er zitten geen risico's aan

Ben het met je eens dat AAS geen speelgoed is, maar ik geloof niet dat er echt grote risico aanzitten.

Interessante discussie

Maar aas gebruik brengt wel risico's met zich mee en dat ontkennen omdat er geen studies zijn die t aantonen is gewoon dom in mijn ogen.
Ja het brengt risico's met zich mee, maar de onderbouwing in deze thread is om te huilen, daar haak ik op in.

kan toch ook veel liggen aan de soort producten die ze gebruiken. bijv. een dikke kuur met allerlei middelen en hoge doserimgen lijkem me toch ook niet echt goed. bijv. wat cools in zn topic beschrijft over cel toxciciteit len van bepaalde stoffen... lijlt me niet bepaald bevorderlijk.... toch?

Als je sommige kuurvoorstellen van mensen hier ziet langs komen, dan snap ik die risico's wel. Het zijn vaak de jongens die zonder in te lezen zich zelf volspuiten met spul waar ze de werking niet eens van weten. Geen nakuur doen, etc. etc.

En dat zijn dan de voorbeelden voor de buitenwereld waarom AAS slecht is en veel risico's met zich meebrengen :)

Terug
Naar boven