Wat voor risico lopen we dan?
Ik ben bekend met de risico's zoals gyno, roidrage en hem soms niet overeind kunnen krijgen maar verder niks levensbedreigends.
Ik heb meegedaan aan een hart onderzoek betreffende sporters die anabolen gebruiken en een groep sporters die geen anabolen gebruiken. Uit de MRI bleek dat de AAS gebruikers geen significant meer vergroot hart hadden of andere afwijkingen dan de groep niet-gebruikers. Zodoende kan je de conclusie trekken dat AAS gebruik niet direct aanzet tot een hartaanval in tegenstelling wat sommigen denken.
Het kan mij niet voorstellen dat er geen slechte sides aan zitten.
Zeggen dat er geen enkele risico's aan verbonden zijn, omdat dit niet aangetoond is, is in mijn ogen naïef.
Ik hou er rekening mee dat wat ik doe slecht voor me is en in de toekomst negatieve consequenties kan hebben. Ik ga niet meer gebruiken dan ik nodig acht en streef er na alles op een zo gezond mogelijke manier te doen. Als blijkt dat er consequenties aan zitten dan hou ik daar liever rekening mee dan mezelf mogelijk voor loop te liegen dat wat ik doe geen kwaad kan.

God vergeeft iedereen, ik zou sowieso niet in een god geloven die zou discrimineren op geloof.