- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het zonder rijschool gedaan. Gewoon met begeleider van thuis. Ik doe hem in Aalst/erembodegem.
Hoe zit dat dan in Belgie? Begeleider van thuis is wie? Je pa ofzo?? In een auto zonder dubbele bediening??
Zal wel lekker goedkoop zijn iig.
?'' Vandaag, 05:37 ''
Van slaap moet je het niet hebben he, benieuwd of je het gehaald hebt.
Nee, niet gehaald. De eerste technische ronde was goed ook het eerste gedeelte van het rijden. Maar toen me werd gevraagd te parkeren verdoete ik het. Ik draaide te scherp af waardoor ik de borduur aantikte en toen ik eruit wou om me beter te zetten kwam ik er een klein beetje op...Grove fout dus.
En m'n voorrang werd slecht bevonden omdat ik éénmaal op een plek waar ik voorrang had stopte ?!? ja hoor tuurlijk en al die andere plekke waar ik feilloos voorrang verleende tellen zeker niet ? Dan nog had ik voor het onderwerp voorrang matig verwacht,,,maar voor een fout meteen slecht![]()
En ja feitelijk meteen na het verklote parkeren wist ik al dat het naar kloten was. (Tis echt k*t wat zenuwen met je kunnen doen)
ja dat is zo. In alle geval ga ik zo meteen terug de baan op om toch meer scherper te worden in het borden en signaal gedoe en m'n parkeren dus veel beter te maken. Bestaat er trouwens geen techniek om te parkeren ?? de techniek voor tussen twee voertuigen ken ik wel maar is er ook één om gewoon achter een auto te parkeren zonder dat er een tweede auto is ?? want meestal gebruik ik de auto achter me als richtpunt

. goedzo! plusje.
Morgen heb ik m'n herkansing, heeft er iemand nog tips want als het ditmaal niet lukt vlieg ik op de leslijst voor zes uurtjes en moet ik dus pokkelang wachten voor een volgende afspraak...Time i don't really have![]()
Morgen heb ik m'n herkansing, heeft er iemand nog tips want als het ditmaal niet lukt vlieg ik op de leslijst voor zes uurtjes en moet ik dus pokkelang wachten voor een volgende afspraak...Time i don't really have![]()
. heb je al iets gevonden tegen de zenuwen? vroeger gebruikte ik van die pillen tijdens mijn schoolexamens. ik weet de naam niet meer en je kan het volgens mij bij elke drogist halen. maar ik weet niet of je het tijdens een rijexamen mag gebruiken.Kweet niet of dat het zal helpen maar ik ging altijd naar 2e versnelling bij voorrangen van rechts of als jij van rechts komt.
Als iemand je geen voorrang van rechts verleent moet je defensief rijden en dus weldegelijk stoppen.
Parkeren is naast de voorstaande auto rijden totdat alles op gelijke hoogte staan, dan achteruit rijden en wanneer jou achterbank de achterkant van de parkeerde auto passeert kan je afdraaien.
Draai ineens helemaal af en doe het kalm met je gas, neem je tijd.
Vanachter heb je ruimte genoeg, kijk in je rechterspiegel om naar de borduur te kijken.
Voor het moment van terugdraaien heb ik geen tip.
Parkeren is vooral oefenen, zo heb ik het toch geleerd.
k*t man dat je het niet hebt gehaald. iig succes morgen. heb je al iets gevonden tegen de zenuwen? vroeger gebruikte ik van die pillen tijdens mijn schoolexamens. ik weet de naam niet meer en je kan het volgens mij bij elke drogist halen. maar ik weet niet of je het tijdens een rijexamen mag gebruiken.
Nee, ik wil het zonder eender wat doen. Ik wil zelf m'n zenuwen de baas kunnen....Buiten het examen rijdt ik prachtig maarja tijdens.....de druk van het behalen ervan en de tijd en geld die je verliest als je nog maar één fout behaalt is zo groot
Kan iemand ff uitleggen wat borduur betekend en gebuisd? In Amsterdam betekend borduur een saai brijwerkje wat oma altijd maakte en gebuisd dat je lekker gepijpt bent.
Wat heeft dat in godsnaam met rijexamen te maken?? Btw klote dat je gezakt bent.![]()
nee, dat betekent falen. Uhh ja ja dat wist ik welYingyang, wtf man.... gebuisd betekent dus niet dat je eens even lekker afgezogen bent eh mannee, dat betekent falen.
en borduur is dialect voor voetpad of stoeprand...snapje

?Die stress is jouw valkuil, gewoon denken dat het niet uitmaakt of je zakt je mag het nog honderd keer overdoen **** it.Zie je dusdanig ook dan het verband tussen het rijexamen en deze woorden?
anyway, ik warm me nu nog even op voor de grote herkansing morgen....Ik hoop dat het meezit. Gewoon geen stress of zenuwen en rijden zoals ik verdomme altijd doe..Gewoon chill en goed