XXL Nutrition

Rijbewijs

Zie je dusdanig ook dan het verband tussen het rijexamen en deze woorden :D?

anyway, ik warm me nu nog even op voor de grote herkansing morgen....Ik hoop dat het meezit. Gewoon geen stress of zenuwen en rijden zoals ik verdomme altijd doe..Gewoon chill en goed

Lol, de 19de afrijden en dan morgen al herkansing, ging het in NL maar zo :roflol:

Lol, de 19de afrijden en dan morgen al herkansing, ging het in NL maar zo :roflol:
Mijn zwager heeft er 11x over gedaan, hij had al een week voor het afrijden de kakkerij:D Heeft toen de tijd voor het rijk afgereden en was wel geslaagd. Na 25 jaar is hij nog een ramp op de weg.

klote dat je gezakt bent, maar niet klagen als je een paar lesjes moet nemen man :P
jullie belgen hebben et verdomde relaxed met je rijexamen.
als ik me niet vergis mag het al vanaf je 16e?
en een beetje met pappie of mammie rijden en gratis lessen :P
hier MOET je rijles nemen. als je niet lest bij een gecertifcieerd bedrijf welke leswagens met dubbele besturing heeft, dan ben je bezig met rijden zonder geldig rijbewijs. al zou je auto zelfs vol zitten met officiele instructeurs mag het nog niet als het geen echte leswagen is.
ik heb het dan weliswaar allemaal in 1x gehaald, er zijn er genoeg die echt onwijs veel lessen nodig hebben en 4-5 keer zakken.

dus relax, lach ons hollanders lekker uit met ons rijles stelsel en geniet gewoon van het rijden. zie het niet als test, maar gewoon lekker relaxed een stukje rijden, en een of andere mafkees verteld je waar je heen moet.

en mocht je falen, een paar echte lesjes kunnen echt geen kwaad. het ergste wat er kan gebeuren is dat je er een betere rijder van word.. ow wacht, dat is alleen een voordeel :P

je moet gewoon mazzel hebben met je examinator...

• Topic Starter Topic Starter
klote dat je gezakt bent, maar niet klagen als je een paar lesjes moet nemen man :P
jullie belgen hebben et verdomde relaxed met je rijexamen.
als ik me niet vergis mag het al vanaf je 16e?
en een beetje met pappie of mammie rijden en gratis lessen :P
hier MOET je rijles nemen. als je niet lest bij een gecertifcieerd bedrijf welke leswagens met dubbele besturing heeft, dan ben je bezig met rijden zonder geldig rijbewijs. al zou je auto zelfs vol zitten met officiele instructeurs mag het nog niet als het geen echte leswagen is.
ik heb het dan weliswaar allemaal in 1x gehaald, er zijn er genoeg die echt onwijs veel lessen nodig hebben en 4-5 keer zakken.

dus relax, lach ons hollanders lekker uit met ons rijles stelsel en geniet gewoon van het rijden. zie het niet als test, maar gewoon lekker relaxed een stukje rijden, en een of andere mafkees verteld je waar je heen moet.

en mocht je falen, een paar echte lesjes kunnen echt geen kwaad. het ergste wat er kan gebeuren is dat je er een betere rijder van word.. ow wacht, dat is alleen een voordeel :P

Ja, normaal gezien heb ik echt niets tegen wachten en maandenlang wachten op een plekje voor het nog eens te proberen...heb gehoord dat het nu tot september dan zou kunnen duren :eek: ik bedoel wtf zo lang heb ik niet. IK bedoel maar, met m'n gezondheidstoestand, krijg ik sneller het gevoel dat het leven zomaar snel kan gedaan zijn en dus heb ik echt geen tijd voor dat gezeik van wachten wachten wachten....ik kan rijden en ik kan het verdomd goed, enkel de zenuwen van het examen verkloten de maandag m'n rijhouding....

Ik moet er opletten dat dat morgen gewoon niet gebeurd en ik het relaxed aanpak...maar sommige wegen zijn nu eenmaal verraderlijk want:

soms is er ergens een zone 30 begonnen
soms lijkt het of het een straat is maar dan ineens is het toch een parking
en dergelijke van die verraderlijke dingen zitten er gewoon op de weg en ja van de minste schijt die je tegenkomt:( maar ik ben ervan overtuigd dat nu niet meer te hebben. IK PAK DAT KLOTE EXAMEN MORGEN BIJ DE BALLEN EN IK GA SLAGEN, DAARMEE UIT :mad::mad::mad::mad::mad:

Ja, normaal gezien heb ik echt niets tegen wachten en maandenlang wachten op een plekje voor het nog eens te proberen...heb gehoord dat het nu tot september dan zou kunnen duren :eek: ik bedoel wtf zo lang heb ik niet. IK bedoel maar, met m'n gezondheidstoestand, krijg ik sneller het gevoel dat het leven zomaar snel kan gedaan zijn en dus heb ik echt geen tijd voor dat gezeik van wachten wachten wachten....ik kan rijden en ik kan het verdomd goed, enkel de zenuwen van het examen verkloten de maandag m'n rijhouding....

Ik moet er opletten dat dat morgen gewoon niet gebeurd en ik het relaxed aanpak...maar sommige wegen zijn nu eenmaal verraderlijk want:

soms is er ergens een zone 30 begonnen
soms lijkt het of het een straat is maar dan ineens is het toch een parking
en dergelijke van die verraderlijke dingen zitten er gewoon op de weg en ja van de minste schijt die je tegenkomt:( maar ik ben ervan overtuigd dat nu niet meer te hebben. IK PAK DAT KLOTE EXAMEN MORGEN BIJ DE BALLEN EN IK GA SLAGEN, DAARMEE UIT :mad::mad::mad::mad::mad:

Final Fantasy 7 al gespeeld?

succes bro :D

Final Fantasy 7 al gespeeld?

Hahaha, je blijft maar wederkeren met de pop question eh....nouja goed, ik geef hem in de toekomst echt wel een kans maar ik had in het begin gewoon echt niet de zin door dat saaie stuk heen te spelen....en zeker niet nu ik ben begonnen met eigen reviews. Heb nog een topper klaarstaan en een serie maar daarna kan ik hem er wel in passen;)

Hahaha, je blijft maar wederkeren met de pop question eh....nouja goed, ik geef hem in de toekomst echt wel een kans maar ik had in het begin gewoon echt niet de zin door dat saaie stuk heen te spelen....en zeker niet nu ik ben begonnen met eigen reviews. Heb nog een topper klaarstaan en een serie maar daarna kan ik hem er wel in passen;)

Ik was binnen anderhalf uur klaar met dat "saaie" stuk, en dat saaie stuk leer je later in het spel nog wel te waarderen, maar goed, laat het beste spel wat er is maar nog even links liggen indd ;)

Succes morgen!

Had me eerste examen ook verkloot mede door de zenuwen, mag over 2 weken weer proberen. Gewoon je rit rijden en dan komt het wel goed.

Heb het vanmorgen om 20 na negen gedaan en helaas potverdomme weer gebuisd...

Grapje, ik ben vlag en wimpel geslaagd :) einde ****ing lijk zeg,,,,twas wel nog "maar" de tweedemaal maar zo'n zenuwen de voorbije week gewoon voor die proef maar nu was het dus blijkbaar goed :) geen enkele opmerking en bam geslaagd...YEAAAH MOTHER****ER

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Ik was binnen anderhalf uur klaar met dat "saaie" stuk, en dat saaie stuk leer je later in het spel nog wel te waarderen, maar goed, laat het beste spel wat er is maar nog even links liggen indd ;)

Beste RPG, niet het beste spel ter wereld he :) dan had die inleiding ook goed geweest:p

achja, ik zal het wel terug oprapen maar voorlopig ben ik nog te hard in de ban van zombies

Nee, die auto wil ik eigenlijk niet. Vind ik te

als ik dan toch eens wild mocht gaan wil ik gewoon een american muscle car. maarja helaas niet dus. In alle geval ben ik blij dat ik gewoon de weg op kan met m'n klabbak,,,,das goed genoeg voorlopig

Gefeliciteerd bro. Is altijd een mijlpaal in het leven hé, dat behalen van het rijbewijs. :D

gefeliciteerd :)
zieje wel dat je het kon!

gefeli bro!!!:clap: dat je nu maar lekker mag rondblazen en vele chicks mag pakken met je bolide:P

Terug
Naar boven