XXL Nutrition

rijst eten? tips?

pimnaktje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
69kg
Ik ben net begonnen met mijn eerste bulkschema. ik heb dus het probleem dat ik bijna een uur doe over rijst eten omdat het te droog voor me is om in 1 keer weg te tikken. dus ik vroeg me af of iemand tips heeft.

die maaltijd is 200 gr zilvervlies rijst met 150 gr kip en 100 gr roerbakgroenten. qua eetlust krijg ik hem makkelijk weg maar duurt alleen zo lang.

200 gr rijst droog gewogen? Als dat zo is is het ook wel een erg grote maaltijd. Ik doe 100 gr per maaltijd. Ik doe er een beetje ketjap overheen, dan schuif je het zo naar binnen.

Doe gewoon wat minder rijst en smijt er een low fat sausje over.

Pastasaus uit een pot ofzo. Tomatenpuree met wat water bij, etc...

• Topic Starter Topic Starter
ja 200 gr rijst droog gewogen, maar ik heb geen tijd om die maaltijd op te splitsen in 2 aparte maaltijden, dat komt dan niet meer uit met school werk en trainen zelf, vandaar de grote maaltijd. maar ik krijg de portie makkelijk weg en ik zit ook niet te vol voor de daaropvolgende eetmomenten.

bedankt voor de tips in ieder geval!

imo gewoon verdelen over meerdere maaltijden. En als dat niet kan, gewoon ketchup of curry erover. Je bulkt toch dus maakt niet echt uit.

P.S: hoeveel gekookte rijst is 200 gr droge rijst? Want ik eet 70 gr gekookte rijst per maaltijd dus kan me niet voorstellen dat je 200 gr rijst gewoon kan opeten in 1 keer met al de andere dingen er nog bij.

Rijst is kapot lekker ik kan zo 1kg binnewerken doe gwn wat groente kip en bruine bonen

ja 200 gr rijst droog gewogen, maar ik heb geen tijd om die maaltijd op te splitsen in 2 aparte maaltijden, dat komt dan niet meer uit met school werk en trainen zelf, vandaar de grote maaltijd. maar ik krijg de portie makkelijk weg en ik zit ook niet te vol voor de daaropvolgende eetmomenten.

bedankt voor de tips in ieder geval!

waarom maak je dit topic aan dan???

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 14:18 ----------

gooi het in de blender drink je het zo weg.

Terug
Naar boven