- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
...tijd voor een update 
Hoe zit het met de ervaringen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mee eens DBC, daarom dat ik het ook aanhaalde in 1 van mijn laatste zinnen.DBC01 zei:Ik vind dat je absoluut niets zinnigs kunt zeggen na een MAAND gebruik...

Onzin DBC, natuurlijk hoef je niet te verwachten dat je in een maand tijd van moddervet naar ultraripped gaat.DBC01 zei:Ik vind dat je absoluut niets zinnigs kunt zeggen na een MAAND gebruik...
Mensen hebben geen tijd meer voor dingen, willen allemaal groot, breed, slank en sterk worden in een maand tijd en als dat niet lukt is de gear k*t...
Super!!!Ben 4 cm.kwijt op de taille,ben ook 4 kg.afgevallen en most of all:ik ben echt gestopt met roken!!!!Binnenkort een test om allerlei waarden te laten bepalen(cholesterol etc.)Dus As is een blij mens en al de onderzoeken die ik gelezen heb:daar is geen woord van gelogen!!Black Knight zei:...tijd voor een update
Ik heb het idee dat het niet zozeer een vetverbrander is. Het onderdrukt de eetlust waardoor je vanzelf minder gaat eten en daardoor val je af. Dus als je kunt dieten zonder dat je de honger echt een probleem vind is het voor die eigenschap overbodig.Suat zei:Aangezien dit product nogal prijzig is en je er langdurig gebruik van moet maken lijkt het mij mss toch een beter idee om met hgh vet te verbranden. Wat zou interessanter zijn volgens jullie?
Suat zei:Aangezien dit product nogal prijzig is en je er langdurig gebruik van moet maken lijkt het mij mss toch een beter idee om met hgh vet te verbranden. Wat zou interessanter zijn volgens jullie?
DBC01 zei:Met HGH stop je niet met roken en hoe zit het met de onderdrukking van slecht cholesterol zoals bij Rimona?
Rimonabant is geen vetverbrander maar er is gebleken dat juist het vet in de onderbuik verdwijnt.Bovendien vind ik de prijs erg meevallen,zeker nu de ug lab(s)zich erop storten,kan dit voor ons alleen al qua prijs ,de goede kant opgaan.Ik heb zelf nu 4,5 cm.(net gemeten)op mijn middel verloren dus ik ben nu al overtuigd!Suat zei:Daar ging het mij ook niet om, ik had mn vraag wat duidelijker neer moeten zetten mss. Enkel voor de vetverbranding vraag ik me af wat een betere keuze zou zijn.
astrid zei:Rimonabant is geen vetverbrander maar er is gebleken dat juist het vet in de onderbuik verdwijnt.Bovendien vind ik de prijs erg meevallen,zeker nu de ug lab(s)zich erop storten,kan dit voor ons alleen al qua prijs ,de goede kant opgaan.Ik heb zelf nu 4,5 cm.(net gemeten)op mijn middel verloren dus ik ben nu al overtuigd!
Nee ik heb niets aangepast,dit omdat ik een zo eerlijk mogelijk oordeel wilde vellen.Ik ben nog steeds bijzonder tevreden,nog steeds gestopt met roken en de taille slinkt nog steeds.Erwin123 zei:Dag Astrid,
Heb je verder iets aangepast? Je dieet, training etc?
Ben je anders gaan eten door die pil of val je gewoon af?
astrid zei:Nee ik heb niets aangepast,dit omdat ik een zo eerlijk mogelijk oordeel wilde vellen.Ik ben nog steeds bijzonder tevreden,nog steeds gestopt met roken en de taille slinkt nog steeds.