MuscleMeat

RIMONABANT...hardgainers, DBCO1, astrid, noppes...

ja wil het ook graag horen!

hit us...

Mja, ik heb al in het logje geschreven wat ik ervan vond, maar omdat jullie
het zo mooi vragen, nog eens mijn bevindingen:
Ik heb het een maand genomen, mss veel te kort dus om er een goede
bevinding over te schrijven, maar het is ook niet goedkoop eh.
Ik moet wel zeggen dat ik minder trek had in een sigaret, maar ben toch
niet gestopt, dit was wel veel meer te wijten aan mijn wilskracht, omdat
deze zeker niet aanwezig was en stoppen met roken ook niet echt mijn doelstelling was. Ben een tijdje geleden 3 maanden gestopt en had de moed
nog niet terug gevonden om er weer voor te gaan, ook omwille van een vrij
onrustige periode die ik nu doormaak.
Ook heb ik al een tijdje last van een hoge bloeddruk en voelde wel dat
Rimonabant dit een beetje deed zakken.
Cholesterol weet ik niet, daar ik het niet laten testen heb.
Wat de vetverbrandende eigenschap betreft:
Ik moet wel zeggen dat ik met minder eten, een evenvol gevoel gevoel had,
is dus wel goed voor in de cut zou ik zeggen.
Wel zag ik na 1 maand bijna geen verschil of zelfs geen verschil in me vet%.
Maar als je de studies nakijkt, geeft men de proefpersonen, die dan al redelijk dik waren, een jaar Rimona gegeven en waren ze als ik het goed heb, zo'n 6kg afgevallen ook door middel van een dieetje. Dit is dus zo'n halve kilo per maand. Om de vetverbrandende eigenschap tot zijn goed recht te laten komen, denk ik toch dat je enkele maanden zult moeten slikken...
Zo, hopelijk hebben jullie er 'iets' aan...;)

Ik vind dat je absoluut niets zinnigs kunt zeggen na een MAAND gebruik...

Mensen hebben geen tijd meer voor dingen, willen allemaal groot, breed, slank en sterk worden in een maand tijd en als dat niet lukt is de gear k*t...

Mijn 2 proefpersonen zijn ook pas bezig en laten zich gematigd uit: Ze gaan voorzichtig de goeie kant op.

Ik heb ze wat vragen/sleutelwoorden voorgelegd:

Roken?
Nr 1 zegt: Ik rook nog na een maand maar véél minder, het bouwrt zich af
Nr 2 zegt: Ik ben gestopt na een week, de trek was weg (was niet zo'n grote roker als nr 1)

Bloeddruk?
Nr 1 had last van hoge bloeddruk, die is gedaald.
Nr 2 had geen last en weet dus ook niets zinnigs daarover te melden.

Vet%?
Beide personen zijn aan het afvallen, zij het voorziichtig. Ze gaan zo hun 2e maand in c.q. zijn dat al gegaan en verwachten dat hun dalende % door gaat zetten.

DBC01 zei:
Mee eens DBC, daarom dat ik het ook aanhaalde in 1 van mijn laatste zinnen.
En ik heb helemaal niets gezegd over de kwaliteit van de gear...;)

Nee dat was een verwijzing naar mensen die na een maand (AAS) kuren al denken te weten hoe mager de spullen zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:

Mensen hebben geen tijd meer voor dingen, willen allemaal groot, breed, slank en sterk worden in een maand tijd en als dat niet lukt is de gear k*t...
Onzin DBC, natuurlijk hoef je niet te verwachten dat je in een maand tijd van moddervet naar ultraripped gaat.
Maar als je na een maand tijd geen siginificant verschil waarneemt kun je zeker wel wat zeggen over de werking van de gear.

Black Knight zei:
...tijd voor een update :study:

Hoe zit het met de ervaringen?
Super!!!Ben 4 cm.kwijt op de taille,ben ook 4 kg.afgevallen en most of all:ik ben echt gestopt met roken!!!!Binnenkort een test om allerlei waarden te laten bepalen(cholesterol etc.)Dus As is een blij mens en al de onderzoeken die ik gelezen heb:daar is geen woord van gelogen!!

Aangezien dit product nogal prijzig is en je er langdurig gebruik van moet maken lijkt het mij mss toch een beter idee om met hgh vet te verbranden. Wat zou interessanter zijn volgens jullie?

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
Aangezien dit product nogal prijzig is en je er langdurig gebruik van moet maken lijkt het mij mss toch een beter idee om met hgh vet te verbranden. Wat zou interessanter zijn volgens jullie?
Ik heb het idee dat het niet zozeer een vetverbrander is. Het onderdrukt de eetlust waardoor je vanzelf minder gaat eten en daardoor val je af. Dus als je kunt dieten zonder dat je de honger echt een probleem vind is het voor die eigenschap overbodig.

HGH is nogal prijzig om vet mee te verbranden. Voordeel is wel dat het plaatselijk vet verbrandt dus ideaal voor bijvoorbeeld onderkant buik.

Suat zei:

Met HGH stop je niet met roken en hoe zit het met de onderdrukking van slecht cholesterol zoals bij Rimona?

DBC01 zei:
Met HGH stop je niet met roken en hoe zit het met de onderdrukking van slecht cholesterol zoals bij Rimona?

Daar ging het mij ook niet om, ik had mn vraag wat duidelijker neer moeten zetten mss. Enkel voor de vetverbranding vraag ik me af wat een betere keuze zou zijn.

Suat zei:
Daar ging het mij ook niet om, ik had mn vraag wat duidelijker neer moeten zetten mss. Enkel voor de vetverbranding vraag ik me af wat een betere keuze zou zijn.
Rimonabant is geen vetverbrander maar er is gebleken dat juist het vet in de onderbuik verdwijnt.Bovendien vind ik de prijs erg meevallen,zeker nu de ug lab(s)zich erop storten,kan dit voor ons alleen al qua prijs ,de goede kant opgaan.Ik heb zelf nu 4,5 cm.(net gemeten)op mijn middel verloren dus ik ben nu al overtuigd!

Dag Astrid,

Heb je verder iets aangepast? Je dieet, training etc?
Ben je anders gaan eten door die pil of val je gewoon af?

astrid zei:
Rimonabant is geen vetverbrander maar er is gebleken dat juist het vet in de onderbuik verdwijnt.Bovendien vind ik de prijs erg meevallen,zeker nu de ug lab(s)zich erop storten,kan dit voor ons alleen al qua prijs ,de goede kant opgaan.Ik heb zelf nu 4,5 cm.(net gemeten)op mijn middel verloren dus ik ben nu al overtuigd!

Ik ben al een kleine 3wkn op dieet zonder enig gebruik van middelen. Ben 2,5cm verloren rond mijn middel. Dus ik vraag me af in hoeverre het aan de Rimo ligt, je verlies in taille omtrek.

Ik denk dat dat ergens heel persoonlijk is. Algemeen bekend is wel dat veel mensen die gaan dieten, het eerste afvallen in hun gezicht e.d., en dat wat ze willen verkleinen, de omtrek van een buikje, pas als laatste daan de beurt is. Ik heb precies hetzelfde.

Erwin123 zei:
Dag Astrid,

Heb je verder iets aangepast? Je dieet, training etc?
Ben je anders gaan eten door die pil of val je gewoon af?
Nee ik heb niets aangepast,dit omdat ik een zo eerlijk mogelijk oordeel wilde vellen.Ik ben nog steeds bijzonder tevreden,nog steeds gestopt met roken en de taille slinkt nog steeds.

astrid zei:
Nee ik heb niets aangepast,dit omdat ik een zo eerlijk mogelijk oordeel wilde vellen.Ik ben nog steeds bijzonder tevreden,nog steeds gestopt met roken en de taille slinkt nog steeds.

Zonder een dieet heb je dus een taille omtrek die steeds mindert. Dat klinkt wel heel interessant. :)

Terug
Naar boven