XXL Nutrition

RIMONABANT...hardgainers, DBCO1, astrid, noppes...

Ik sprak vorig weekend heel kort m'n labratjes, volgend weekend meer nieuws maar ze zeiden beiden niet meer te roken (ik geloof ze op hun woord dan maar) en de trek in snoep/roken is niet meer aanwezig. Kilo's vliegen er niet af maar er is wat in gang gezet.

Alles wat nuttig is wordt niet vergoed. Zorgverzekeraars snappen er werkelijk geen hol van, behalve van voetbalploegen/schaatsploegen sponsoren :rolleyes:

DBC01 zei:
Ik sprak vorig weekend heel kort m'n labratjes, volgend weekend meer nieuws maar ze zeiden beiden niet meer te roken (ik geloof ze op hun woord dan maar) en de trek in snoep/roken is niet meer aanwezig. Kilo's vliegen er niet af maar er is wat in gang gezet.
Krijgen jouw labratjes het trouwens voor noppes van jou of zijn het labratjes met centjes op zak.

;)
Kukkeledeh zei:
Krijgen jouw labratjes het trouwens voor noppes van jou of zijn het labratjes met centjes op zak.

Voor noppes? :roflol:

Ten eerste krijgen ze het neit van mij, ten tweede kost het ze genoeg centjes.

Even een update: heb gisteravond 2 van de drie mensen gesproken, bij eentje zijn eerder cholestrolproblemen geconstateerd dus die had er extra interesse voor. Z'n tweede bloedtest liet een nette daling zien van z'n 'slechte' cholesterol, hij is gestopt met roken (behalve een siggie op za-avond) en is inmiddels 3,8kg kwijt aan den penszz.

De ander is ook gestopt met roken, heeft nog geen bloedtest laten doen maar is 7,4(!!)kg kwijt, ook door z'n eigen inspanningen. Top! :thumbs:

Dit spulletje gaat het volgend jaar helemaal worden voor all Dikkie Diks in Europa!!:D

Wie kan er mij vertellen waar de Rimonbant te koop is, wat de kosten zijn en of het te combineren is met Anti-depressiva?
Alvast bedankt!

wat ik me nou wel nog afvraag, rimonabant zorgt voor minder zin in voedsel, drank en nicotine dat zijn allemaal geweldige eigenschappen als je ze op de juiste manier op het juiste moment weet te benutten, daarnaast heeft het zelfs nog een positive uitwerking op je cholesterol, echter wat ik van mijn huisarts heb vernomen is dat het ook de zin in coïtus doet afnemen. Dat is nartuurlijk minder, weet iemand van jullie hier meer van?

Staat nergens in de onderzoeken, ben het ook nergens tegengekomen.
Als dat zo zou zijn zou het zeker in de media onder de aandacht gebracht worden want kritisch zijn de kranten zeker.
Pas nog een dubbele pagina aan besteed door het AD en daar stond heel keurig afgewogen wat de voordelen en de nadelen zijn.

zijn er al wat meer resultaten bekend m.b.t. vetverlies?

Lees m'n laatste post maar es. ;)

Verder zijn er nog 3 mensen begonnen sinds een maand, dit hoorde ik pas net, en hun bevindingen zijn, voor wat ik heb gehoord, erg bevredigend vooral over het anti-rook effect en de vetafname.

DBC01 zei:
Lees m'n laatste post maar es. ;)

Verder zijn er nog 3 mensen begonnen sinds een maand, dit hoorde ik pas net, en hun bevindingen zijn, voor wat ik heb gehoord, erg bevredigend vooral over het anti-rook effect en de vetafname.

ik lees hem net, maar zie daar niks over ervaringen mbt vetverlies of ben ik nu schele Arie???

Maar ik doelde meer op de gebruikerservaringen hier op het forum en deze heb je desgevraagd ook weergegeven waarvoor mijn dank erg groot is. :thumbs:

Het is JUIST niet voor Terpstrafiguren alleen bedioeld, Zóveel was inmiddels al lang duidelijk....misschien tijd voor je om de Acomplia info page te bezoeken....?

DBC01 zei:
Het is JUIST niet voor Terpstrafiguren alleen bedioeld, Zóveel was inmiddels al lang duidelijk....misschien tijd voor je om de Acomplia info page te bezoeken....?

ik moet eerlijk toegeven dat ik niet alle detail gelezen heb, maar wat ik veel tegenkom is de term "treatment of obesity" . Nu ben ik totaal niet obese en kan me normaal redelijk goed aan een dieet houden.

Als middel tegen roken of drankverslaving heb ik het niet nodig.

Maar ik zal de pagina eens in wat meer detail doornemen op jouw advies.

Terug
Naar boven