XXL Nutrition

Rimonabant

astrid zei:
Ben direct gestopt met roken(afgel.zondag),die dag was ook een ramp,maar zoals ik al zei,maandag "voelde"ik iets inwerken.Dat het bloeddrukverlagend werkt,klopt volgens mijn info.Voel me nu ook super en heb geen behoefte aan een sigaret.
Dus mss beter 1 dag of 2 dagen beginnen met de tabs en daarna stoppen met roken?
Btw: zit je op 20mg per dag?
Is er een verschil qua mg voor man of vrouw?
Edit: bekijk je pm's eens als je wil...

Thanks...;)

Laatst bewerkt:
noppes zei:
Dus mss beter 1 dag of 2 dagen beginnen met de tabs en daarna stoppen met roken?
Btw: zit je op 20mg per dag?
Is er een verschil qua mg voor man of vrouw?
Edit: bekijk je pm's eens als je wil...

Thanks...;)[/QUOTE Ik zit op 20 mg per dag.Man of vrouw maakt niet uit,het is de receptor die afgeblokt moet worden.Ik had inderdaad beter 2 dagen kunnen "frontloaden" nou ja,goeie tip voor anderen.

Wohooo! :D :thumbs:

Sint was opa gewillig en stuurde wat Rimonamansjes op!

Nu zit ik zelf in een kuur dus het lijkt me beter dat ik het voor m'n nakuur bewaar maar ik heb ondertussen een collega 'eraan gezet' die z'n midsectie strakker wil maken en die sigaretjes wil laten staan dus binnenkort een update vanuit mijn labratten-labje....:brew:

DBC01 zei:
Wohooo! :D :thumbs:

Sint was opa gewillig en stuurde wat Rimonamansjes op!

Nu zit ik zelf in een kuur dus het lijkt me beter dat ik het voor m'n nakuur bewaar maar ik heb ondertussen een collega 'eraan gezet' die z'n midsectie strakker wil maken en die sigaretjes wil laten staan dus binnenkort een update vanuit mijn labratten-labje....:brew:
Mooi. Zet hem gelijk op een overdosis zodat we weten wat de bijwerkingen zijn:thumbup:

Da's waar! Alle topics van DBC verlopen immers ook rustig en beheerst, geen rellen enzo... maar gewoon rustig en beheerst!:thumbup:

Topics schrijven is als kuren: Alleen anderen kunnen ze vernken. ;)
Maarre, als die Rimona's werken zie je mij aan de Rimona over 23 weken! :D

DBC01 zei:
Topics schrijven is als kuren: Alleen anderen kunnen ze vernken. ;)
Maarre, als die Rimona's werken zie je mij aan de Rimona over 23 weken! :D
Mona werkt!!Ik heb momenteel geen enkel probleem om niet te roken.Heb niet minder honger maar veel minder behoefte om junkfood te eten.Ik weet het,ik ben pas kort bezig maar dit is onmiskenbaar Da Bomb!Over een paar weken heb ik een bloedtest(had ik ook gedaan,net voor Mona)en daar laat ik onder andere mijn cholesterol checken.

astrid zei:
Mona werkt!!Ik heb momenteel geen enkel probleem om niet te roken.Heb niet minder honger maar veel minder behoefte om junkfood te eten.Ik weet het,ik ben pas kort bezig maar dit is onmiskenbaar Da Bomb!Over een paar weken heb ik een bloedtest(had ik ook gedaan,net voor Mona)en daar laat ik onder andere mijn cholesterol checken.

interessant..ben benieuwd!!

Interessant!
Krijg binnenkort ook mijn Rimona's binnen...:D
Zeg, misschien een voorstel voor DBC, Astrid en mij:
Als wij nou tesamen een klein logje starten, waarbij we onze
bevindingen posten, lijkt dit niets?

noppes zei:
Interessant!
Krijg binnenkort ook mijn Rimona's binnen...:D
Zeg, misschien een voorstel voor DBC, Astrid en mij:
Als wij nou tesamen een klein logje starten, waarbij we onze
bevindingen posten, lijkt dit niets?
Goed plan!Ik denk dat opa ook wel meedoet.

is ook niet zo gek als ze al 1.5 jaar lid zijn:)

het blijft ontzettend boeiende materie:D

Ik doe wel mee maar neem het zelf niet, ik zie wel toe op mijn proefprsoontje :D

DBC01 zei:
Ik doe wel mee maar neem het zelf niet, ik zie wel toe op mijn proefprsoontje :D

Ok DBC, ik ben vandaag gestart, dus ik zal ik logje starten in de daarbij horende sectie... gelieve ook jullie ervaringen (DBC's viend hehe en Astrid) te posten aub...;)

Ik ben zeer benieuwd, die midsectie is mijn nachtmerrie namelijk, de enige reden om te cutten en zoals bekend verdwijnt het vet daar als laatst.

Ik hoop dit middeltje snel te kunnen kopen, tot nog toe blijkt het onbekend bij velen

leGionellz zei:
Ik ben zeer benieuwd, die midsectie is mijn nachtmerrie namelijk, de enige reden om te cutten en zoals bekend verdwijnt het vet daar als laatst.

Ik hoop dit middeltje snel te kunnen kopen, tot nog toe blijkt het onbekend bij velen

Precies en daarom kijk ik ernaar uit om het te proberen!;)

Terug
Naar boven