- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Jij moet nog 23 weken wachtenDBC01 zei:Precies en daarom kijk ik ernaar uit om het te proberen!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij moet nog 23 weken wachtenDBC01 zei:Precies en daarom kijk ik ernaar uit om het te proberen!![]()
As heeft er ruim een week opzitten en het gaat echt super!Durf nu al een weddenschap aan te gaan dat ik nooit meer rook.Wat ik ook merk is dat ik duidelijk minder zin heb in vettigheid.Gisteren(zondag)was de ouderwetse junkdag maar gewoon weinig trek in pizza,patat en al die andere onzin.Het gekke is dat het normale eten perfect gaat.Het is voor mij duidelijk dat er gewoon ergens een deurtje dicht is,terwijl dat zelfde deurtje,vooral op zondag,nogal eens te ver openstond!noppes zei:Ok DBC, ik ben vandaag gestart, dus ik zal ik logje starten in de daarbij horende sectie... gelieve ook jullie ervaringen (DBC's viend hehe en Astrid) te posten aub...![]()
Kan zijn,maar de Rimona van As is super.Big Cat zei:EU heeft deze morgen een waarschuwing vrijgegeven dat er een stormvloed van valse rimonabant van UG labs de EU is binnengekomen. Mss niet het beste moment om het spul aan te schaffen.
Zoals eerder al aangehaald, het is een CB1 blokker, en het helpt in al die gevallen door 'cravings' weg te nemen. Met andere woorden, het verlaagt de drang, en is dus positief voor mensen met weinig ruggegraat om te stoppen met roken, drinken, of als je gewicht kwijt wil, eten.
astrid zei:
En zend jij die dan eens door naar mij ook DBC?DBC01 zei:Doe es een picca naar m'n inbox, kijken of we dezelfde hebben.
Ik heb ineens niet zo veel zin meer in RimonaBig Cat zei:Met andere woorden, het verlaagt de drang, en is dus positief voor mensen met weinig ruggegraat om te stoppen met roken, drinken, of als je gewicht kwijt wil, eten.
Black Knight zei:
Heb geen bijwerkingen,hoewel,de eerste dag was ik wel een tikje duizelig.Maar ja,als ik dat wegstreep tegen de bijwerkingen van roken,is voor mij de keus snel gemaakt.Ik volg dit goedje al meer dan 3 jaar en ben in alle studies nog gaan enkele bijwerking(blijvende schade)tegen gekomen.Trouwens,ik heb in dit leven de keus gemaakt om af en toe te drinken,stero's te nemen,roken als een schoorsteen en eens in de 3 maanden heeeeeeel gek te doen in het weekendBlack Knight zei:Merk je niets van bijwerkingen astrid?
Wat ik opmerkelijk vind is dat je helemaal nergens iets over bijwerkingen leest terwijl het toch drugs is.
Sja het leven moet natuurlijk wel gezellig blijvenastrid zei:Heb geen bijwerkingen,hoewel,de eerste dag was ik wel een tikje duizelig.Maar ja,als ik dat wegstreep tegen de bijwerkingen van roken,is voor mij de keus snel gemaakt.Ik volg dit goedje al meer dan 3 jaar en ben in alle studies nog gaan enkele bijwerking(blijvende schade)tegen gekomen.Trouwens,ik heb in dit leven de keus gemaakt om af en toe te drinken,stero's te nemen,roken als een schoorsteen en eens in de 3 maanden heeeeeeel gek te doen in het weekend
,dus what the hek!
Whaha ik doel meer op dat Big Cat zegt dat Rimona is voor mensen zonder ruggegraat omdat je zonder net zo goed af kunt vallen maar dat het dan meer discipline vereist.DBC01 zei:Steroiden werken alleen in een kuur. Als je ermee stopt werken ze niet meer.
Heb je nu ook geen zin meer in kuurtjes?![]()