XXL Nutrition

rippped

Hij heeft z'n shirt omgedraaid en z'n biceps aangespannen, daarom zie je z'n hoofd niet.

Ik vind't wel een leuk grappie, :thumb:

Ik denk dat je triceps het beste is van je hele lichaam, voor zover ik de rest op de foto kan zien, waarom daar dan juist onzeker vragen over stellen?

Nee OK, dat snap ik, maar toch... buiten die triceps ziet ie er best smal uit.

Schouders zijn ook wel redelijk, maar goed dan zou hij maar is een front double biceps moeten posten :)

Edit: redelijk ... mmh ben wel benieuwd de vorm van de lateral delt zie ik al wel door het shirt.

ja dat het achterste deel zo veel groter lijkt komt gewoon omdat hij het tegen zijn lichaam houdt maar wel een goed ontwikkelde triceps, en dat achterste deel ( hoe heet dat nou ookalweer) krijg je volgens mij door het dippen.

ja je hebt het fout ik heb er nog een plaatje van ( die jongen is een vriend van mij) waarop je het ook kan zien en dat is echt niet gephotoshopt ik weet niet hoe ik het plaatje moet laten zien maar hieronder staat de link:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hieronder de link als je hem niet kan zien:
[Link niet meer beschikbaar]

kerol... onwijs ??? beste tri idd... doe je goed nu je bi dr nog zo bij kunnen trekken dan zeker monsterlijke brute Armen :D succes kerol :D

Terug
Naar boven