MuscleMeat

Rita DOET HET!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Verdonk wil lijsttrekker VVD worden

Minister Rita Verdonk van Integratie doet het. Ze stelt zich officieel kandidaat voor het lijsttrekkerschap van de VVD. Dat heeft RTL Nieuws uit betrouwbare bron vernomen.

Campagneleider

Verdonk heeft een campagneleider in de arm genomen in de strijd om het leiderschap. Staatssecretaris Mark Rutte van Onderwijs stelde zich direct na het aftreden Jozias van Aartsen op 8 maart al kandidaat.

De verwachting is dat Verdonk uiterlijk woensdag haar beslissing bekendmaakt. De VVD kiest eind mei de fractieleider voor de verkiezingen voor de Tweede Kamer in mei 2007. Rutte heeft een sociaal imago, terwijl Verdonk een rechtsere lijn zou nastreven.

rtl4 Nieuws

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

:orly:

Wel een goede zet van haar, ze heeft een grote aanhang dus denk wel dat ze het gaat worden.

:) goed nieuws

Tis te hopen voor de VVD dat zij 't wordt.

Rutte gaat het toch wel winnen.

Ben benieuwd wat ze ervan bakt :)

Beter!!!! go Rita get your money..

joepie, eerst zien dat ze er komt, dan verder praten?

Goed nieuws voor VVD, maar was ook wel teverwachten, nadat ze he had aangekocht dat ze het overwoog. Denken jullie dat je dit direct terugziet, als een grote verschuiving in de peilingen? Populairste bewindslid kabinet, maar ik ben benieuwd of ze ook alle ex-LPF-ers kan aanspreken.

ijzeren rita roelt

ijzeren rita is van brons.
Ik ben benieuwd wat voor een tijden zij zal brengen. Als nederland er op voor uit gaat dan zou dat leuk zijn. Maarja, over 4 jaar zal ik wel weer moeten zeggen: I hate to say I told you so.

VVD gaat toch niet regeren, dus wat er te vieren valt is mij niet helemaal duidelijk.

Misschien niet Axe, maar ik denk wel dat VVD heel veel extra kiezers gaat pakken als zij lijsttrekker word.

Ze wordt nu niet voor niks coninue aangevallen door de linkse partijen. Zij is gewoon een grote bedreiging voor hen.

Rita, i love you!

Het is veel meer een persoonlijkheid dan Rutte. Ik verwacht dat ze wel eens voor veel stemmen voor de VVD zou kunnen gaan zorgen. Vooral voor de potentiele Wilders stemmers, de zullen nu misschien eerder voor de VVD gaan kiezen aangezien ze dan meer tegenwicht kunnen bieden aan de opkomende linkse hippie partijen.

hahah ben benieuwd , die Rutte zie ik niet echt als leider staan denk dat rita daar geschikter voor is

Mijn stem had ze al, met de vorige verkiezingen heb ik al op haar gestemd en ze maakt het wel waar. Dus de volgende keer kan ze wederom op mijn stem rekenen. :)

Ik kan me totaal niet identificeren met rita, ik denk de meeste hier wel omdat die wat ouder zijn. Ik vind Rutte meer op een lijn zitten met jongeren en anderen onder de 21. Rutte zou daarom ook mijn stem krijgen..als ik op de vvd zou stemmen

spiertje16 zei:
Ik kan me totaal niet identificeren met rita, ik denk de meeste hier wel omdat die wat ouder zijn. Ik vind Rutte meer op een lijn zitten met jongeren en anderen onder de 21. Rutte zou daarom ook mijn stem krijgen..als ik op de vvd zou stemmen

Over een paar jaar ben je ook ouder he Spiertje;)

jongens, zijn we vergeten dat Rita Kaloe niet een versnelde procedure tot het Nederlander heeft gekregen?? Ze kan van mij oprotten, ik stem niet meer op de VVD!

Terug
Naar boven