- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben het 100% met je eens, je hebt zeker gelijk, maar de vraag is hoe er met die aandacht wordt omgegeaan en hoe allochtonen en autochtonen in het beeld worden gebracht.inVorm zei:
Alleen ik denk dat Rita Verdonk een erg overschat politicus is.
CDA,PvdA en VVD hebben sTloos Fortuyn's argumenten en voorstellen overgenomen toen ie veilig opgeborgen lag in Italie.Das inderdaad een hele moeilijke keuze, die ontlopen elkaar nauwelijk......Markywannabee zei:ik denk dat ik voor haar ga stemmen
zit nu te twijfelen tussen geert wilders. de SP of haar dus.
Markywannabee zei:ik denk dat ik voor haar ga stemmen
vind haar wel recht door zee en het is niet zo dat ze nu ineens een hoop dingen uitkraamd dat deed ze eerder ook al
dus er is geen sprake zoals bij wouter bos dat het puur campanje is

Markywannabee zei:ik denk dat ik voor haar ga stemmen
vind haar wel recht door zee en het is niet zo dat ze nu ineens een hoop dingen uitkraamd dat deed ze eerder ook al
dus er is geen sprake zoals bij wouter bos dat het puur campanje is
Waarom stem je niet op het programma? Is het je opgevallen dat de SP een tegenovergesteld programma heeft dan dat van Rita en Geert?Markywannabee zei:nou rita omdat zij haar mond opentrekt
zelfde bij wilders
ik vind die lijsttrekken van de SP ook wel redelijk goed
vandaar
en daar gaat het om
niet wat een partij die toch uit mensen bestaat die het niet met elkaar eens kunnen worden
stem ik op een persoon en niet op een partij