MuscleMeat

Rita DOET HET!

Persconferentie nu op NED 2.

Ik mag haar wel...:D lekker recht door zee, en ze voert de wet uit, klaar.

• Topic Starter Topic Starter
De persconferentie was er eentje van lik-me-vestje. Zo ben ik dan ook wel weer heur.

Rita is een blaffende hond. Blaffende honden bijten niet. Van de haar ijzer strakke beleid blijft niks over als je nagaat dat van de mensen die nietgewild zijn(wat betreft de allochtonen) 60% gewoon in nederland blijft, 40% een procedure ondergaat en dat daar ook nog niet eens iedereen het land wordt uit gezet.

Wat haar andere punten betreft, dat de politie zich minder met administratieve zaken moet bezig houden, en vrij ondernemerschap etc dat vind ik wel goed klinken.
Maar zo hebben wel meer partijen wat goeds.
Rita is eigenlijk net pim fortuyn. Iets wat goed opgeblazen wordt door de media. Iets wat het aan de top komt met kern-kreten, liegt, woorden terug neemt en vervolgens dood gaat waarna hij/zij ook nog benoemd wordt tot meest invloedrijke/bekende nederlander in geschiedenis. MY god... en dan drukte maken om allochtonen... shit.

Alles verdiend de aandacht... ook de allochtonen.

inVorm zei:
Alles verdiend de aandacht... ook de allochtonen.
Ik ben het 100% met je eens, je hebt zeker gelijk, maar de vraag is hoe er met die aandacht wordt omgegeaan en hoe allochtonen en autochtonen in het beeld worden gebracht.

Zoals je kan zien is dat een groot deel van de posters hier uit zwart-wit denkenden bestaat. Je zal mij nooit horen zeggen dat er geen problemen zijn met allochtonen.

haha. heb het gezien. wát een zielige vertoning, die persconferentie.
jammer dat ze het toch niet wordt, had niet kunnen wachten totdat ze finaal de grond in werd geboord tijdens de debatten. Wel dapper dat ze het probeert, dat moet gezegd worden :) Alleen ik denk dat Rita Verdonk een erg overschat politicus is.

"U krijgt wat u ziet. Ik doe wat ik zeg"

Je kan duidelijk merken dat ze dezelfde campagneleider heeft als Fortuin. Kay van der Linde. Soundbites die direct doen denken aan Fortuyn. Het 'linkse' Nova had gisteravond nog meer van die soundbites van Fortuyn en Verdonk naast elkaar gezet, als ze DBB lid was had ik haar geband omdat het een kloontje was.

Dat moddergooien naar Rutte is ook niet slim, daar houden VVD-ers niet van. Natuurlijk spreekt ze een bepaalde groep aan, maar de actieve achterban van de VVD is niet gediend van die popi jopie taal die Verdonk nu aan het uitkramen is.

Verdonk als lijsttrekker haalt tijdelijk de zwevende kiezer over, Rutte als lijsttrekker zorgt er voor dat Verdonk adepten weglopen bij de VVD. Op de lange termijn lijkt me het geen goede zaak voor de VVD als de strijd tussen die twee zich verhevigd.

Politiek wordt idd wel weer leuk om naar te kijken. Pruik Wilders, Rita... Niet bepaald mijn voorkeur, maar altijd lachen die uitgesproken types....

• Topic Starter Topic Starter
'Persconferentie een dag van tevoren in elkaar geflanst' aldus Frits Westers. Ik vind die man niet wat maar zo klonk het wel.
Ik hoop dat Sage niet gelijk krijgt dat Rita Fortuyn-achtig is want álle voorstellen van die man zijn inmiddels geaccepteerd als normaal beleid in Nederland! :roflol: CDA,PvdA en VVD hebben sTloos Fortuyn's argumenten en voorstellen overgenomen toen ie veilig opgeborgen lag in Italie.

Enne Sage, realisten worden altijd al uitgemaakt voor zwart/wit denkende mensen, da's geen nieuws sorry jongen. Anders kunnen we misschien zeggen dat jij door een roze Hans Alloch-bril kijkt?

Ze heeft in ieder geval leuk met moeders make-up doos gespeeld. ;)

Ik heb zo te lezen niet veel gemist.

Ben het niet met veel van haar ideeen eens maar er gebeurt eindelijk weer eens wat in Den Haag. :D

ik denk dat ik voor haar ga stemmen

zit nu te twijfelen tussen geert wilders. de SP of haar dus.

vind haar wel recht door zee en het is niet zo dat ze nu ineens een hoop dingen uitkraamd dat deed ze eerder ook al
dus er is geen sprake zoals bij wouter bos dat het puur campanje is

Markywannabee zei:

Das inderdaad een hele moeilijke keuze, die ontlopen elkaar nauwelijk......

Markywannabee zei:

vind haar wel recht door zee en het is niet zo dat ze nu ineens een hoop dingen uitkraamd dat deed ze eerder ook al

Je twijfelt dus tussen VVD, Wilders en...........de SP? :roflol:

Wat ik als politicus zou invoeren is een verplichte toets over politiek voor mensen die willen stemmen. Als je niet eens de moeite hebt gedaan om partij programma's door te nemen en het nieuws te volgen, zou je van mij niet meer mogen stemmen.

de 40000 VVD'ers zullen haar niet kiezen
ze heeft wel ballen voor een dame uit de bartjeswijk

Markywannabee zei:

Jezus, waar haal jij je informatie vandaan he?!? Mag ik vragen waarom je voor Geert of Rita kiest? Maar vooral welke overeenkomsten die hebben met de SP? Ik neem aan dat je ergens voor staat waar deze 3 ook voor staan?

nou rita omdat zij haar mond opentrekt
zelfde bij wilders
ik vind die lijsttrekken van de SP ook wel redelijk goed

vandaar

en daar gaat het om
niet wat een partij die toch uit mensen bestaat die het niet met elkaar eens kunnen worden
stem ik op een persoon en niet op een partij

Markywannabee zei:
nou rita omdat zij haar mond opentrekt
zelfde bij wilders
ik vind die lijsttrekken van de SP ook wel redelijk goed

vandaar

en daar gaat het om
niet wat een partij die toch uit mensen bestaat die het niet met elkaar eens kunnen worden
stem ik op een persoon en niet op een partij
Waarom stem je niet op het programma? Is het je opgevallen dat de SP een tegenovergesteld programma heeft dan dat van Rita en Geert?

Het voordeel voor rita is, is dat zij geen nieuwe ideologie hoeft op te zetten. Dat heeft Geert al voor haar gedaan. Leuk voor Rita, maar of ze er echt wat mee kan..

Terug
Naar boven