MuscleMeat

Rita DOET HET!

Hopen dat onze Rita straks niet wordt doodgeschoten :o

Smoothmold zei:
jongens, zijn we vergeten dat Rita Kaloe niet een versnelde procedure tot het Nederlander heeft gekregen?? Ze kan van mij oprotten, ik stem niet meer op de VVD!
Vind ik terecht ook waarom zou hij een uitzondering moeten krijgen, vind dat voor hem dezelfde procedure geld als voor een ander

Idd, ze houdt zich tenminste aan haar woord

axestream zei:
Je bedoelt dat ze eerst heel stellig beweerde niet voor het lijsttrekkerschap te gaan en nu.... ;)

Meer dat ze geen uitzonderingen gaat maken :)

Een politicus die zich aan t woord houdt bestaat niet, my bad :o

Smoothmold zei:
jongens, zijn we vergeten dat Rita Kaloe niet een versnelde procedure tot het Nederlander heeft gekregen?? Ze kan van mij oprotten, ik stem niet meer op de VVD!

Meen je dit serieus ?

Als het een bekende kantklosser was geweest, was je dan ook zo tegen Verdonk geweest ?

leGionellz zei:
Meen je dit serieus ?

Als het een bekende kantklosser was geweest, was je dan ook zo tegen Verdonk geweest ?
Die affaire heeft haar integriteit imo zwaar aangetast. Rutte wat mij betreft.

Goeie shit.

axestream zei:
VVD gaat toch niet regeren, dus wat er te vieren valt is mij niet helemaal duidelijk.

Daar zou ik niet zo zeker van zijn, er is zeker een realistische kans dat ze weer gaan regeren.

Denk ook dat ze gaan regeren, samen met de P.V.D.A.

Kunnen we over 5 jaar weer schelden dat links het verpest heeft en de VVD onder leiding van Rita zo goed heeft geregeerd. Links = slecht, rechts = goed.

Ben benieuwd welke richting de VVD uit gaat als Verdonk lijsttrekker wordt, ze moeten uitkijken dat het geen 'one issue' partij wordt.

JAXX zei:
Vind ik terecht ook waarom zou hij een uitzondering moeten krijgen, vind dat voor hem dezelfde procedure geld als voor een ander

het was voor haar gewoon een machtspelletje. Waarom heeft een badmintonsters dan wel een versnelde procedure gekregen. Als je dan zo rechtlijnig moet zijn, doe het dan wel consequent.

• Topic Starter Topic Starter
“Mensen die een gevaar zijn voor onze openbare orde of de veiligheid van de staat horen niet in Nederland. Als ik ze dan ongewenst kan verklaren, dan zal ik dat zeker doen. Het beleid kan op dit punt nog effectiever”.

Helaas voor de tientallen Samir A. sympathisanten en terroristen-knuffelaars onder ons, dit is beleid! :thumbs:

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

DBC01 zei:
“Mensen die een gevaar zijn voor onze openbare orde of de veiligheid van de staat horen niet in Nederland. Als ik ze dan ongewenst kan verklaren, dan zal ik dat zeker doen. Het beleid kan op dit punt nog effectiever”.

Helaas voor de tientallen Samir A. sympathisanten en terroristen-knuffelaars onder ons, dit is beleid! :thumbs:

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

"Rita doet het" is de titel van je thread en waar komt het weer op neer...? Kan je misschien ook opnoemen wat ze daadwerkelijk bereikt heeft als minister? Wat is het verschil met Rutte en wat maakt haar dan precies een betere lijsttrekker?

Dat wat hierboven staat kerel. Beleid maken ipv zoetjes blijven praten. In plaats van pappen en nathouden. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Geen excuusjes meer omdát iemand allochtoon is maar beleid vóór de arriverende allochtoon.
Jij voelt je aangesproken als allochtoon maar je zou je niet aangesproken moeten voelen.
De portefeuille van Rita is niet populair. Iedereen die wat met dat beleid wil doen wordt afgekraakt en uitgejoeld. Want het is niet kies om 'iets als beleid' tegen allochtonen te voeren. Dan ben je gemeen. En daar heeft Rita lak aan. Knap om je zo staande te houden.

ik heb het dus echt niet op 'Rita'

mensen schijnen te vergeten dat ze eigenlijk nergens voor staat..

ze heeft het bij mij in ieder geval verpest, in het begin vond ik haar wel wat hebben, maar ze is in staat om te liegen.. en dat maakt iemand wel een standaard politicus, maar die standaard politicus is in mijn ogen juist niet wat ons land nodig heeft..

DBC01 zei:
Dat wat hierboven staat kerel. Beleid maken ipv zoetjes blijven praten. In plaats van pappen en nathouden. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Geen excuusjes meer omdát iemand allochtoon is maar beleid vóór de arriverende allochtoon.
Jij voelt je aangesproken als allochtoon maar je zou je niet aangesproken moeten voelen.
De portefeuille van Rita is niet populair. Iedereen die wat met dat beleid wil doen wordt afgekraakt en uitgejoeld. Want het is niet kies om 'iets als beleid' tegen allochtonen te voeren. Dan ben je gemeen. En daar heeft Rita lak aan. Knap om je zo staande te houden.

Ik vraag me af hoe jij erbij komt dat ik me als allochtoon aangesproken zou voelen.

Stronteigenwijs zijn en meteen commentaar leveren zonder dat je de details kent vind ik niet van die geweldige kwaliteiten. Als dat het enige is wat je als politicus nodig hebt dan kan jij je ook verkiesbaar stellen.

Het is een gokje, maar volgens mij weet je bijzonder weinig over de standpunten van Rutte en Verdonk (behalve de zaken die haar huidige functie aangaan), maar toch heb je er een uitgesproken mening over. Ik vind dat merkwaardig.

axestream zei:
Ik vraag me af hoe jij erbij komt dat ik me als allochtoon aangesproken zou voelen.

Stronteigenwijs zijn en meteen commentaar leveren zonder dat je de details kent vind ik niet van die geweldige kwaliteiten. Als dat het enige is wat je als politicus nodig hebt dan kan jij je ook verkiesbaar stellen.

Het is een gokje, maar volgens mij weet je bijzonder weinig over de standpunten van Rutte en Verdonk (behalve de zaken die haar huidige functie aangaan), maar toch heb je er een uitgesproken mening over. Ik vind dat merkwaardig.

Hoe ik erbij kom? Omdat je altijd bij allochtonen-topics rakelings uit eigen ervaring spreekt of erg betrokken rede voert. Ik ken Rutte totáál niet. Ik ken Verdonk alleen van haar huidige functie. En die voert ze zo goed uit dat ik zeg dat ik het een goede politica vind. IK heb dus een uitgesproken mening over haar op grond van haar functie en die kun je hebben, zonder te wweten waar ze nog allemaal meer gewerkt heeft in d'r leven. IK kan en mag een politicus goed vinden vanwege de functie die hij/zij bekleedt, ik hoef niet op die persoon te vallen.

Kun je stronteigenwijs noemen maar je hekelt me gewoon om m'n mening da's alles.

RvR zei:
ik heb het dus echt niet op 'Rita'

mensen schijnen te vergeten dat ze eigenlijk nergens voor staat..

ze heeft het bij mij in ieder geval verpest, in het begin vond ik haar wel wat hebben, maar ze is in staat om te liegen.. en dat maakt iemand wel een standaard politicus, maar die standaard politicus is in mijn ogen juist niet wat ons land nodig heeft..

Rita heeft nog niks bereikt en eigenlijk is het nog alleen nog maar één groot luchtballon (ok.. Kalou staat van de zomer niet in Oranje en de drie Iraakse homo's worden op het vliegtuig naar huis terug gezet...)... maargoed in Nederland zijn kiezers snel te winnen.. je hoeft maar te roepen wat mensen willen horen en het is zo gebeurd.. 90% van de mensen in Nederland weet niet eens waarop ze stemmen.. ze horen wat kreten op tv en worden beinvloed door hun omgeving.. niemand die echt weet waar de politicussen voor staan.

Maargoed.. kan mij eigenlijk geen reet boeien.. heb de hoop al lang verloren en zulke faith divers maken het geheel er niet makkelijker op.

Jep, de democratie legt toch vaak weer zijn zwaktes bloot. Jammer dat er geen reël alternatief is.

Maar als zij dadelijk al haar nieuwe beloftes ook waar zal maken, zijn de meeste mensen wel happy hoor.

Hypotheekrente wil VVD bevoorbeeld niet afschaffen.

Dat alleen al is goed voor 20 zetels :)

Terug
Naar boven