Doede
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik terecht ook waarom zou hij een uitzondering moeten krijgen, vind dat voor hem dezelfde procedure geld als voor een anderSmoothmold zei:jongens, zijn we vergeten dat Rita Kaloe niet een versnelde procedure tot het Nederlander heeft gekregen?? Ze kan van mij oprotten, ik stem niet meer op de VVD!
Food zei:

axestream zei:Je bedoelt dat ze eerst heel stellig beweerde niet voor het lijsttrekkerschap te gaan en nu....![]()

Smoothmold zei:jongens, zijn we vergeten dat Rita Kaloe niet een versnelde procedure tot het Nederlander heeft gekregen?? Ze kan van mij oprotten, ik stem niet meer op de VVD!
Die affaire heeft haar integriteit imo zwaar aangetast. Rutte wat mij betreft.leGionellz zei:Meen je dit serieus ?
Als het een bekende kantklosser was geweest, was je dan ook zo tegen Verdonk geweest ?
axestream zei:VVD gaat toch niet regeren, dus wat er te vieren valt is mij niet helemaal duidelijk.
JAXX zei:Vind ik terecht ook waarom zou hij een uitzondering moeten krijgen, vind dat voor hem dezelfde procedure geld als voor een ander

DBC01 zei:“Mensen die een gevaar zijn voor onze openbare orde of de veiligheid van de staat horen niet in Nederland. Als ik ze dan ongewenst kan verklaren, dan zal ik dat zeker doen. Het beleid kan op dit punt nog effectiever”.
Helaas voor de tientallen Samir A. sympathisanten en terroristen-knuffelaars onder ons, dit is beleid!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DBC01 zei:Dat wat hierboven staat kerel. Beleid maken ipv zoetjes blijven praten. In plaats van pappen en nathouden. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Geen excuusjes meer omdát iemand allochtoon is maar beleid vóór de arriverende allochtoon.
Jij voelt je aangesproken als allochtoon maar je zou je niet aangesproken moeten voelen.
De portefeuille van Rita is niet populair. Iedereen die wat met dat beleid wil doen wordt afgekraakt en uitgejoeld. Want het is niet kies om 'iets als beleid' tegen allochtonen te voeren. Dan ben je gemeen. En daar heeft Rita lak aan. Knap om je zo staande te houden.
axestream zei:Ik vraag me af hoe jij erbij komt dat ik me als allochtoon aangesproken zou voelen.
Stronteigenwijs zijn en meteen commentaar leveren zonder dat je de details kent vind ik niet van die geweldige kwaliteiten. Als dat het enige is wat je als politicus nodig hebt dan kan jij je ook verkiesbaar stellen.
Het is een gokje, maar volgens mij weet je bijzonder weinig over de standpunten van Rutte en Verdonk (behalve de zaken die haar huidige functie aangaan), maar toch heb je er een uitgesproken mening over. Ik vind dat merkwaardig.
RvR zei:ik heb het dus echt niet op 'Rita'
mensen schijnen te vergeten dat ze eigenlijk nergens voor staat..
ze heeft het bij mij in ieder geval verpest, in het begin vond ik haar wel wat hebben, maar ze is in staat om te liegen.. en dat maakt iemand wel een standaard politicus, maar die standaard politicus is in mijn ogen juist niet wat ons land nodig heeft..