AndroidHealthClinic

Rita Verdonk belaagd door Marokkaanse jongeren

Bezoekers in dit topic

Ze staat op 0 en dat blijft wel zo.
Snap niet dat ze dan nog campagne gaat voeren? :o

Ze zal nu wel spijt hebben dat ze weg is gegaan bij VVD zeker?
 
Snap niet dat ze dan nog campagne gaat voeren? :o

Ze zal nu wel spijt hebben dat ze weg is gegaan bij VVD zeker?

Ach ze is de grip op de realiteit al veel eerder kwijt geraakt, dat was al tijdens haar ministerstijd. Ze is teveel gaan geloven in haar idee van democratie en een beweging die openstaat voor iedere inbreng. Juist geslotenheid blijkt bij de populisten aan de rechterkant veel beter te werken, zie Wilders. Ook al gaat dat ook mis nu hij zijn partij iets openstelt voor personen die hij niet door en door kent.

Verdonk is niet meer dan een verlengstuk van wat vage vastgoedbonzen die bij de LPF al geprobeerd hebben om hun invloed uit te oefenen. Daarom is Verdonk op het gebied van financiele inbreng dan wel weer gesloten.
 
Snap niet dat ze dan nog campagne gaat voeren? :o

Ze zal nu wel spijt hebben dat ze weg is gegaan bij VVD zeker?
Nou Hans Wiegel baalt als een stekker dat Rita niet meer bij de vvd zit.
 
Wie zou Rita en Willibrord nkend voor de camera willen zien?
 
Rita Verdonk is gisteren middag lastiggevallen tijdens opnamen voor een spotje in Den Bosch. De lijsttrekker van Trots op Nederland werd uitgescholden en een racist genoemd. De cameraman moest het ook ontgelden, hij werd geduwd.

De politica had de Hildebrandstraat in Den Bosch uitgekozen om een spotje op te nemen voor haar partij. Een groep van zo'n twintig jongeren viel Verdonk, de cameraman en regisseur Willibrord Frequin lastig. Drie van hen gooiden ook met eieren. Verdonk heeft nog geprobeerd met de jongeren te praten, maar dat had geen zin.

Op haar Twitterpagina meldt Verdonk het volgende: "Filmopname gedaan voor Trots. Bekogeld met eieren en uitgemaakt voor kankerhoer en racist. Door Marokkaanse jongens natuurlijk."

Bron: Fok!

Aandachtshoer. nee ze krijgt geen zetels, wij nsb-ers stemmen liever op pvv

hoe weet ze trouwens dat het marokkaanse jongens waren?

ik weet nog dat de aanrander in eindhoven ook marokkaan is genoemd, terwijl het een italiaan/ gebruinde nederlander is.
Ook in veenendala zochten ze blijkbaar een blonde marokkaaan :)

aandachtsprostituee
 
Laatst bewerkt:
wat een drama wijf..
als iemand je bekogeld met een ei, dan ga je toch even een een blokje om, schijt je in je hand en bekogel je ze met je eigen stront?

altijd laten zien wie de baas is want baas boven baas!

:laugh:
 
Heb trouwens het filmpje gezien, en hun commentaar er op achter af (verdonk en die andere mongool). Het zou me niet eens verbazen als die gastjes gewoon ff waren ingehuurd om een ei te gooien zodat ze hun "punt" weer even konden bewijzen.
 
Heb trouwens het filmpje gezien, en hun commentaar er op achter af (verdonk en die andere mongool). Het zou me niet eens verbazen als die gastjes gewoon ff waren ingehuurd om een ei te gooien zodat ze hun "punt" weer even konden bewijzen.

Dat zou ik dan wel weer een bazenactie vinden.
 
Willibrord for president :lol:
 
Dat zou ik dan wel weer een bazenactie vinden.

hey tegenwoordig halen ze alles uit de kast voor stemmen, en mevrouw Verdonk kan er zeker wel een paar meer gebruiken :D
 
Heb trouwens het filmpje gezien, en hun commentaar er op achter af (verdonk en die andere mongool). Het zou me niet eens verbazen als die gastjes gewoon ff waren ingehuurd om een ei te gooien zodat ze hun "punt" weer even konden bewijzen.


Ze heeft ook de gemeente Volendam omgekocht om een Moskee toe te staan, tijdens de opname van haar Palingsoap.
 
Frequin :bow:

Wat een held is dat!
 
Back
Naar boven