AndroidHealthClinic

Rob G piccie's 12-06-04

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Yo mede bikkels :)

Het cutten zit r op dus ik heb maar eens wat piccie's gemaakt. Ben met een dikke 80 kg de cut ingegaan en r met 74 kg uit gekomen. Gadverdamme dat foto's maken met de zelfontspanner was geen pretje. Veel vage foto's, veel crappie poses, droge bek, sjacherijnig, tegenvallend resultaat, maarja we doen het r maar mee :)

Ok, hier komen ze dan:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Waar zijn ze dan? :)

• Topic Starter Topic Starter
Ok, ze staan r, kom maar op met die kritiek :)

Laatst bewerkt:
Eerst Frenky, nu jij... jullie zijn flink bezig geweest en het resultaat is top :thumbs: ! Vette V-shape, goeie dikte... en dan die boomstammen van een benen :eek: . Respect to you bro!

Even die plantage wegscheren en je bent klaar voor de zomer :p

ziet er goed uit bro vooral je benen very impressive

Idd. die benen zijn indrukwekkend :)

Ga zo door bro

:thumbs:

Jij bent wel groot maar je karma niet meer, wtf is daar mee gebeurd ???

Wat een schouders en lats! En je benen mogen er ook wezen [Abeelding niet meer beschikbaar] Klopt het dat je traps wat achter lopen?

@JFS:
Rob G has a reputation beyond repute ;)

Hey thnx bro's! Jah mijn traps lopen een klein beetje achter, bij deze pics komen ze ook niet zo goed voor de dag. Ook de armen zien r muf uit op de foto's terwijl die irg toch zeker niet mijn slechtste punt zijn.

Maaruh, tof om jullie reacties te lezen, doet me goed! :thumbs:

HE DUDE!!!

Naakt foto`s NAAKTE FOTO`s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

meer blood!!!

hihi

ziet er goed uit pik!!!

Ziet er goed uit.
Ben echt jaloers op die stalpoten van je ;)

You must spread some Reputation around before giving it to Rob G again.

Rob, ziet er écht goed uit ! Jammer dat de foto's qua kwaliteit gewoon k*t zijn. Je armen zijn irl echt stukken beter dan op die front double bi.
Verder ziet alles er mooi vol uit !

Jaja, wij zitten niet stil bij XXL ;) :grinny:

damn damn damn damn! Eerst johny, vervolgens frenk en als klap op de vuurpijl Robbert! Het moet niet gekker worden...

Maar ook hier weer; super resultaat! Hard werken wordt daadwerkelijk beloond! Armen en schouders zien er top uit. Je benen zijn echt monsterlijk, lats heel mooi. Kan je borst niet echt goed beoordelen, en je buik ook niet. Op hoeveel % zit je nu?

Ik heb er in ieder geval weer 3 voorbeelden bij, hoop eens nog eens in jullie HUGE schaduwen te mogen staan :o :clap:

foto's hadden trouwens wel wat pikanter gemogen imo :(

Nice Rob, Nice..

no comments!

ziet er top uit bro,en zeer goeie benen ook :thumbs:

Netjes bro

@boogie:

Jah vet% weet ik niet precies. Met de huidplooi meter kwam r 8% uit. Maar dat was een aantal weken geleden. Ik had zelf liever een weekje of 2 geleden pics gemaakt. Had het idee dat ik toen net wat droger was. Ik schat het nu zelf rond de 9% of zo...?

Als ik zo in de spiegel kijk dan zie ik toch wat meer defenitie dan op deze pics. Maar ik denk dat iedereen dat heeft. Je denkt dat je r goed bij staat, maar de foto's ogen toch altijd wat minder dan de spiegel.

Ik had vanaf gisterenmiddag niet meer gedronken, en deze week elke dag ongeveer 5 liter. Dus tijdens het foto schieten had ik echt een enorm droge mond en zo. Vanmorgen half glaasje wijn met iets van 50 ml glycerine en een mars. Zonder drinken was dat wat moeilijk weg te werken, en ook die appelazijn is niet relaxed om te nemen zonder drinken (gisteren). Ik begon me ook wat te irriteren dat de meeste foto's vaag waren en de rest was ik gewoon niet echt tevreden over.
Op een gegeven moment had ik het niet meer, toen heb ik halve liter water gedronken en daarna heb ik nog die lichtere foto's gemaakt :)

Terug
Naar boven