XXL Nutrition

Rob G piccie's 12-06-04

!!BarmaN!! zei:
uhhhhhhhhhhhhhh............ ff een vraagje

eerst frenkpie nu robg strax bench h**r?

lijkt er bijna op of dat jullie allemaal ff een kuurtje hebben genomen voor de zomer :p j/k weet dat jullie datniet doen hoe dan ook ziet er zeer goed uit! goeie vooruitgang.
Hey sl*t :whip: Mijn pics komen 1 juli. Maar ik schaam me er nu al voor :| Denk dat ik het ga uitstellen ofzo. Als ik 80kg weeg ofzo smorgens, misschien begint het dan ergens op te lijken.

benchMarc zei:
Hey sl*t :whip: Mijn pics komen 1 juli. Maar ik schaam me er nu al voor :| Denk dat ik het ga uitstellen ofzo. Als ik 80kg weeg ofzo smorgens, misschien begint het dan ergens op te lijken.

achja schamen voor je pics doe je toch altijd. moest er ook lang overnadenkne voordat ik mijne poste die oude bedoel ik. maar gewoon posten ik schaam me zelf nog als ik ronnie coleman van het podium afkick :p

• Topic Starter Topic Starter
Foto's doen het nu niet, donnu why...?

omdat je teveel promotie hebt gemaakt

t kan nu alleen nog maar tegenvallen he:D

Foto's doen het gewoon hoor. Ik zie ze nog en ik kan ze nog benaderen via IE. Heb ze niet verwijderd van m'n homepage.

Ik meende dat de foto's weg waren gehaald door de provider vanwege aanstootgevend materiaal. Stonden een paar foto's tussen met zn lul uit de broek en ga zo maar door. Btje flauw...

netjes dude ,
lekker groot en droog

like your brother! alleen wat minder kg's maar gaat zker goed komen, heel netjes!

ziet er fokkin goed uit Rob,
die rug is egt wijd! damn...

keep it up :thumbs:

XXl doet goede dingen met de mens is alweer te zien

top Rob:thumb:

aardig wat progressie gemaakt!

Ziet er zeker goed uit bro! :thumbs:

ja je kunt zien dat je duidelijk een progressie hebt gemaakt als ik me goed kan herinneren had je eerder ook je foto's gepost en toen was je n stuk kleiner (je had toch jke foto's vorig rond deze tijd gepost? , kan zijn dat ik er naast zit, weet het niet precies). maar goed het zit er idd goed uit.
je benen en toch ook wel je armen zijn de blikvangers. al vind ik je borst toch ook er lekker geript en toch wel massief uitzien.
nee het gaat helemaal goed komen met jouw, viezerik ;)

Wow... vooral die rug en benen zien er idd super uit.
Wat zijn je afmetingen? armen, benen, borst?

@Klempic: Jah vorig jaar had ik rond dezelfde tijd foto's gepost. Ik ben nu ongeveer 5 kg zwaarder dan vorig jaar rond deze periode. In kg's scheelt het niet zo heel veel eigenlijk, maar ik heb toch het gevoel dit ik in volume wel goede progressie heb gemaakt.

@Mikepl4: Ik weet mijn afmetingen zo eigenlijk niet. In de bulk (met 80 kg en nu weeg ik 74 kg) waren mijn armen ongeveer 40 a 40,5 cm en mijn benen heb ik (na een benentraining dus dat scheelt wel) op 64 cm gemeten. Mijn armen zjin tijdens de cut eigenlijk niet zo erg kleiner geworden heb ik het idee, maar ik merk wel heel goed dat mijn broeken stukken minder strak om mijn benen zitten nu. Dus ik denk dat ik daar wel aardig wat cm's ingeleverd heb.

voor de 2e keer :p ; wat is je lengte ?

Oh srry Kale, had je vraag over het hoofd gezien :)

Ik ben 1.76 m

EDIT: oh nog ingelogd op johny's account...

Dat was ik dus die bovenstaande post, ff voor de duidelijkheid :)

Ziet er goed uit Rob :thumbs:

Terug
Naar boven