AndroidHealthClinic

Rob G piccie's 12-06-04

Eh Rob, BTW it's still on tijdens graspop he? Nog 2 of 3 weken ofzo... ik zal tegen die tijd jou en spike er nog eens op attenderen dat er een meet is! :p

Klasse!

Damz wat een benen!

Erg netjes bro G :thumbs:

idd erg netjes...

Ziet er goed uit, traps verdienen misschien wat extra aandacht. Verder :thumbs:!
Succes verder

Super broertje;) , vind je lats en je benen een heel sterk punt. De rest is ook goed en allemaal netjes in verhouding:thumbs: Heel veel respect dat je van 50 kg naar 80 bent gegaan, vervolgens heel netjes gecut naar je oude zeer lage bodyfat.

Als ik zie hoe je de afgelopen jaren vooruit bent gegaan belooft dat nog heel wat in de toekomst. Keep in growing!!!

Trouwens volgende keer ff wachten met de photoshoot tot ik thuis ben;)

t*ring Rob, dat ziet er goed uit! Wat een poten, de rest ziet er ook zeer goed uit!!!!!!!!

echt een prachtig resultaat!!!!!!! \m/

• Topic Starter Topic Starter
Thnx allemaal :)

@Frietbakker, jah dat gaat zekers nog door bro! We spreken op tijd nog ff wat af om te meeten! :)

Super rob! Echt klasse, toppunten van je vind ik toch wel lats en benen van wat ik op de foto's kan zien! :thumbs:

Huge. Kan er echt niets slechts over zeggen. :thumbs:

Mooie pics :) Goeie lats + benen idd. Jammer van die borstfoto, want die kon veel beter. Jouw borst is ook goed.

Nu kun je leuk met Frenkpie gaan contesten :P

Ook hier weer: Proficiat met `t resultaat!
Ziet er netjes uit verder.

jij bent ook al zo gruwelijk vooruit gegaan!!! Toppie man! Wel even aan de traps denken...
Je bent echt gegroeid!!! Wel heel gaaf om te zien, hoe mensen vorderen.

ps. en waar zijn die slechte foto's dan??? ;)

Wat is trouwens je lengte?

enne... You must spread some Reputation around before giving it to Rob G again.

je houd em tegoed ;)

IK WIL OOK FOTO's ZIEN!!

zie enkel kruisjes:(

This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.

The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.

:(

IK wil ze ook zien, zie ook alleen maar kruis kruis en nog eens een kruis :(

NaLiN zei:
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.

The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.

Ben benieuwd naar de pics!! :thumbs:

uhhhhhhhhhhhhhh............ ff een vraagje

eerst frenkpie nu robg strax bench h**r?

lijkt er bijna op of dat jullie allemaal ff een kuurtje hebben genomen voor de zomer :p j/k weet dat jullie datniet doen hoe dan ook ziet er zeer goed uit! goeie vooruitgang.

Terug
Naar boven