MuscleMeat

Robert Jensen komt terug op tv!

Eerste klas monchool die Jensen, vind zichzelf grappig en zoals hier al iemand heeft aangegeven.. pauperentertainment.. om maar over die nerd die bij hem op de bank zit te zwijgen.. die mag van mij meteen aan het spreekwoordelijke gas.

Eerste klas monchool die Jensen, vind zichzelf grappig en zoals hier al iemand heeft aangegeven.. pauperentertainment.. om maar over die nerd die bij hem op de bank zit te zwijgen.. die mag van mij meteen aan het spreekwoordelijke gas.

Socrates die spreek over eerste klas mong*len :roflol:

Leuk dat hij gewoon elke dag terug komt, en niet 1 keer per week...

Of werk ik soms ook maar 1 dag per week ?

Ik eer Jan voor zijn fantastische telefoontereur fragmenten

Weet het nog niet hoor... Bij RTL krijgt hij geen programma meer. Hij wil dus wel, maar wie wil hem :D. Geen zender = geen programma...

as mentioned by EricR

kamperzender sbs6 neemt hem wel, beter dat jan terug komt, altijd mooi jan en zijn kijkersvragen:D

Ongelofelijk slecht programma, van belachelijk laag niveau, gemaakt voor hersenloze idioten, die alleen kunnen lachen om poep en pies grappen. Nee dankje, zolang mijn hart klopt zal ik deze arrogante, zelfingenomen, hypocriete, walgelijk neppe uitmelker van zowel de zwakken in de samenleving, als compleet oninterresante BN-ers zonder boodschap ontlopen als de pest.

GATVER!

Wat komt ie doen dan?

Yess, eindelijk weer kwaliteits tv

Geweldig om te zien hoe hard die man om zijn eigen banale grappen lacht..

je kunt veel zeggen over die jensen maar hij weet wel waar hij mee bezig is.
Het is niet zoals die gast van geensT die gewoon wat achterlijk staat te doen en 1 op de 10 keer is het idd grappig.

Jensen vind ik een goede presentator (vooral ook in het engels kan hij prima uit de voeten), alleen waren de laatste seizoenen zo uitgemolken als wat omdat er elke dag een uitzending was van jensen... Dan komen de ingestudeerde domme grappen en de lachafspeelbanden. Dat verpest juist wat jensen eerst zo leuk en "spontaan" maakte.

Ze moeten (vind ik) het gewoon 1 keer per week houden, en dan idd mét jan die geniaal is zonder dat hij echt wat toevoegd.

+1

Terug
Naar boven