- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Hmm, waar zal hij z'n inspiratie vandaan hebben gehaald

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmm, waar zal hij z'n inspiratie vandaan hebben gehaald![]()

In Helmond zit je gebakken hoor met 1,5 millikutzooi,dacht dat ik het redelijk voor elkaar had met mijn 1,5 miljoen dollar op de bank, blijkt dat ik daarmee gewoon een armoedzaaier ben![]()

Zimbabwaanse dollar?kutzooi,dacht dat ik het redelijk voor elkaar had met mijn 1,5 miljoen dollar op de bank, blijkt dat ik daarmee gewoon een armoedzaaier ben![]()
Ik denk het niet; dan is de kans dat je een mes in je rug krijgt 1.
Ons Vieze is reeds bekend in Helmond die pakke ze niet.Zimbabwaanse dollar?
Ik denk het niet; dan is de kans dat je een mes in je rug krijgt 1.
Ons Vieze is reeds bekend in Helmond die pakke ze niet.
Fatsecret ff downloaden
Werd je weer eens gepest op school vandaag?
nee ik dacht eindelijk na een werkdag kan ik thuis chillen totdat er ineens 6 kinderen voor je huis lopen te voetballen en lopen te schreeuwen ipv praten
Hollanders?nee ik dacht eindelijk na een werkdag kan ik thuis chillen totdat er ineens 6 kinderen voor je huis lopen te voetballen en lopen te schreeuwen ipv praten
jep
Gewoon erheen gaan en aanspreken. Bij Hollanders hoef je niet bang te zijn dat er ineens 15 neven met vrienden voor je deur staan.
Als een Nederlander wil laten weten dat ie ergens niet van gediend is, doet ie dat zelf wel; daar gaat ie niet eerst z'n halve familie en vriendengroep voor optrommelen.Gewoon erheen gaan en aanspreken. Bij Hollanders hoef je niet bang te zijn dat er ineens 15 neven met vrienden voor je deur staan.