AndroidHealthClinic

Rode vlekjes-wondjes

Sailor30

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
76kg
Hallo,

Misschien een delicaat onderwerp om hier te posten, maar ik wil het toch hier op tafel gooien gezien ik er een oplossing voor wil...

Vorig jaar deed ik mijn eerste kuur, een kuur van tien weken, deca en susta injectie, samen met dianabol en clomid. Ik was tijdens deze kuur op vakantie. Kwam terug met een soort zonne allergie, maar bleek gewoon van die kuur te zijn, uitslag dus. Geen erg opzich, todat ik rode vlekjes op de penis kreeg, die erna opengingen en dan een korstje vormde... Dat probleem zette zich ook voort, nadat het ene genezen was, kwam er een nieuw... Nu, in paniek geslagen na research op internet waar ik vanalles vond over AIDS etc... ging ik naar de dokter die niet dadelijk een oplossing wist. Bloed getrokken, alles ok. Ik liet een biopsie doen, onder plaatselijke verdoving, lange genezing en het probleem was opgelost, niet door de biopsie maar gewoon vanzelf. De biopsie wees geen resultaat uit.

Nu doe ik mijn tweede kuur, en hetzelfde probleem herbegint gewoon... dus door die anabolen toch...

Iemand hier ervaring mee, wat kan ik er tegen doen? Of gewoon de kuur stoppen?

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Greetz!

****ed up man! Zou gewoon naar de doktor gaan en zeggen dat je weet waarvan je het krijgt. Misschien weet hij waardoor, misschien een allergie ofzo.

Heb je weer het zelfde merk ug of hg?

Ik ben absoluut geen AAS-expert (of überhaupt gebruiker) maar de klacht die je omschrijft klinkt als een 'onschuldige' candida infectie (schimmel), vandaar dat ik toch reageer met volgende. Even googlen leverde mij namelijk het volgende op:
A Closer Look At Human Yeast

As we have seen, there is probably more misinformation about candida and human yeast problems than almost anything in health. In order to clear up some of these misconceptions, let’s take a closer look at the process. Candida Albicans is an organism that is found in the intestinal tract of all humans. Science is not clear as it its purpose but we do no that it is ‘normal’. As long as the candida stays confined within the intestinal region, it poses virtually no health concern. It is when, for a variety of reasons, that the candida overgrows, that we begin to have health challenges in other areas. The most common candida problem may be found in women in the form of a yeast infection. This occurs in the vaginal area and a vaginal yeast infection can be very uncomfortable. The candida albicans organism over multiplies in the vaginal area, leading to irritation, burning and discharge. A vaginal yeast infection can oftentimes take longer to clear up that the problem that may have contributed to the yeast overgrowth. Women are most likely to develop a vaginal yeast infection as a result of antibiotic use. Antibiotics destroy the healthy bacteria used to control the yeast overgrowth. In the absence of this ‘friendly bacteria’, the candida yeast begins to rapidly multiply, spilling into the vaginal area. This localized candida infection can still be treated and eliminated by the use of certain prescription drugs and local creams. If the candida should continue to spread and it finds its way into the bloodstream, a condition called systemic candida can develop. This is where you have yeast overgrowth in various places in the body. Common sites include the liver, stomach, lungs, bronchial region, sinuses and the brain. In addition to the use and abuse of antibiotics the use of steroid drugs can also lead to explosive candida overgrowth due to the fact that they destroy the healthy bacteria that keeps candida overgrowth in check. Steroid drugs are not as commonly used so they account for less incidence of systemic candida but those using steroid drugs often must due so for long periods of time, making the problem much more severe. If you have health conditions involving the intestinal tract such as IBS, (Irritable Bowel Syndrome), colitis or diverticulitis, these can cause sufficient irritation to produce bleeding. Once this occurs, the candida organism can easily make its way into the bloodstream and systemic candida is just around the corner. IBS and colitis are some of the many colon or intestinal factors that can create a perfect environment for the candida to enter the bloodstream. If colitis or IBS is present, all efforts to control and heal these problems should also be part of the overall program.
BRON: http://candidaclinic.org/

Even bij de huisarts een uitstrijkje laten maken allicht? Als het het geval is kun je bij de kruidvat gewoon wat Miconazol halen en ben je er met +-10 dagen smeren er weer vanaf.

• Topic Starter Topic Starter
thx man, misschien is dat al het proberen waard ja... nu dat uitstrijkje had ik al bij die biopsie laten doen, hadden ze toch wat gevonden denk ik, maar dat was dus negatief

zal ik die creme misschien eens proberen

Tja, het is beschadigd weefsel en iets moet de oorzaak zijn. Dat een biopsie helemaal niks uitwijst is dan natuurlijk raar. Misschien hebben ze niet getest op schimmels? Ik weet het niet. Volgens mij is Miconazol een relatief onschuldig middel. Zo'n tube kost je ergens 4 tot 6 euro zover ik mij herinner. Je kunt het proberen voor enkele dagen om te kijken of je klachten minder worden; zo ja dan is het een schimmelinfectie (en zal ik dus minimaal 10 dagen smeren en eventueel doorgaan tijdens je kuur als het terug blijft komen). Of 'gewoon' (al dan niet met deze informatie) even een belletje doen naar je huisarts. Of wachten tot andere jongens hier een mogelijke verklaring voor je hebben ;)

Als ze een uitstrijk maken of een bloedtest ofzo testen ze nooit op alles omdat dat dagen of weken kost. Ze kruisen altijd dingen aan waar hij het op wil laten testen

Je moet je helaas nog eens laten testen dan. Dat is toch lang niet fappen, anders ligt het terug open??

Arno, al drie keer bloedtest laten doen, en een biopsie..; enfin, ik zal er niet onderuit kunnen neen als het blijft... maar volgens mij komt het nog steeds door die kuur, aangezien ik het twee keer tijdens die kuur kreeg, ertussen was gewoon weg...

en Arno, k*t als het altijd weer open is ja!

Is het geen allergische reactie op de AS?

Klinkt alsof je herpes hebt man. Heb je daar een ranzig wijf gedoet ofzo? :P

Zat daar ook in eeste instantie aan te denken, herpes

Heb ook zoiets gehad maar dan niet op mijn tokus maar op de achterkant van mijn armen
Steeds plekjes die open gingen en er liep wond vocht uit

De dokter dacht ook herpes. Ook laten testen e.d. Maar niks aan de hand.

Nu had ik een allergische reactie ergens voor en dan ga je krabben en komt er prut in en zo was t gaan ontsteken.

Ook als de kleren er enige tijd over heen schuurden ging het weer open
Misschien is dit het geval in jou onderbroek?

Heb toen zalf gekregen in ieder geval en toen was t vrij snel over.
Als je wil kan ik je de naam van de zalf wel geven maar dan moet ik vanmiddag even kijken..

Hoge oestrogeen waardes kunnen deze reactie ook geven. rode puntjes over je hele lichaam wat jeuken

haha, neen herpes is uitgesloten, liet ik me op testen, meermaals hoor (en neen ik heb immers dat wijf niet gedoet neen ;) )

miggel, ja... bij mij komt er wel niet echt wondvocht uit, maar het kan wel zoiets zijn

nu was ik vandaag terug langs bij de dokter en die stuurt mij toch wel even naar leuven nu, dusja... we zien wel

Arno, al drie keer bloedtest laten doen, en een biopsie..; enfin, ik zal er niet onderuit kunnen neen als het blijft... maar volgens mij komt het nog steeds door die kuur, aangezien ik het twee keer tijdens die kuur kreeg, ertussen was gewoon weg...

en Arno, k*t als het altijd weer open is ja!

Dan zal je toch maar moeten stoppen met die kuur helaas. Erg vervelend probleempje dat :o

****ed-up,.. Ditmaal wel een andere kuur gekozen, of ben je met hetzelfde aan het kuren ?

Als je er veel last van hebt kun je je HA evt om lidocaine zalf vragen ;)
Dat zal iig pijn/jeuk wegnemen. Verder geen helende werking, maar omdat je zei dat het uit zichzelf weg is gegaan is dat lijkt me ook niet perse nodig dan.

Laatst bewerkt:
je spuit de juice toch ook niet in je pik zeker he

Terug
Naar boven