XXL Nutrition

Roelly en oma, wat vinden jullie?

Twijfelgeval, maar neig ook meer naar de kant dat Roelly iemand anders nodig heeft nu.

Ik twijfel totaal niet aan de kennis van oma maar denk toch dat er betere trainers zijn.
Roelly is nu op een niveau waar hij een stapje hoger moet gaan.

Oma is waarschijnlijk de enige trainer die hij begrijpt (qua taal :p) haters gonna hate

Laten we eens afwachten wat er dit jaar gaat gebeuren. Ten tijde van de NY Pro ging het ook fantastisch met Oma en in de tussentijd hebben ze alleen maar meer geleerd over wat wel en niet werkt. Inmiddels staat Roelly er echt HUGE bij, en lijkt de goede weg dus weer gevonden. Ze zouden ons wel eens kunnen verbazen de eerstvolgende wedstrijd!

Shit is on

wanneer de tijd rijp is zal zijn sponser bsn wel pushen naar een andere trainer, maar voorlopig denk ik dat hij nog wel zo doorkan

Haha loze discussie weer. Het is Roelly zn eigen keuze en die 2 hebben samen dolle pret en het volste vertrouwen in komende seizoen.

Daarbij zijn er al andere pro's geweest afgelopen maanden welke hebben aangegeven graag wat ondersteuning van Sibil te krijgen. Geloof niet dat ze dat doen omdat het gebakken lucht is wat ze verkoopt.

Er zal altijd kritiek zijn. Als Roelly top presteert zijn het een super duo. Als Roelly een keer minder presteert dan wordt er vaak geroepen dat hij een ander coach moet nemen.
Mijn mening is dat Roelly en oma lekker bij elkaar moeten blijven, dit zeg ik niet omdat ik beiden persoonlijk ken, nee, dit zeg ik omdat oma Roelly goed kent.
Zij kent Roelly goed qua lichaam structuur, waar hij wel goed op reageert en niet etc etc.
Bodybuilding is een geduldsport. De top bereiken is moeilijk, maar op de top blijven is nog moeilijker en gaande weg zullen oma en Roelly nog vele beren tegen komen op hun pad, maar juist hun geloof in mekaar en samenwerking zal er voor zorgen dat ze deze obstakels zullen overwinnen.
Ik heb er iig alle vertrouwen in dat Roelly straks in 2012 met een wow-factor op podium komt ;)

Er zal altijd kritiek zijn. Als Roelly top presteert zijn het een super duo. Als Roelly een keer minder presteert dan wordt er vaak geroepen dat hij een ander coach moet nemen.
Mijn mening is dat Roelly en oma lekker bij elkaar moeten blijven, dit zeg ik niet omdat ik beiden persoonlijk ken, nee, dit zeg ik omdat oma Roelly goed kent.
Zij kent Roelly goed qua lichaam structuur, waar hij wel goed op reageert en niet etc etc.
Bodybuilding is een geduldsport. De top bereiken is moeilijk, maar op de top blijven is nog moeilijker en gaande weg zullen oma en Roelly nog vele beren tegen komen op hun pad, maar juist hun geloof in mekaar en samenwerking zal er voor zorgen dat ze deze obstakels zullen overwinnen.
Ik heb er iig alle vertrouwen in dat Roelly straks in 2012 met een wow-factor op podium komt ;)

dat heb je mooi verwoord :)

denk ook dat je helemaal gelijk hebt

Mijn mening is dat Roelly en oma lekker bij elkaar moeten blijven.

sluit me hier bij aan ;)

Ben het volledig eens met D77. Het was dit jaar mss iets minder maar als je kijkt hoe hij de laatste maanden gegroeid is verwacht ik ook die wow-factor volgend jaar.

Yep, hoop het iig ;)

+1 voor D77

Het doel is 8kg zwaarder op het podium met eenzelfde conditie als de NYP die hij won, aldus oma. Zou toch redelijk monsterlijk zijn!

Heb zelf ook nog al het vertrouwen in oma. Vergeet ook niet dat sommige voorbereidingen niet super zijn gegaan omdat Roelly teveel de size game wilde spelen. Daarbij zijn kaak probleem en gewoon teveel wedstrijden voor zijn lichaam in een te korte tijd (Rockel blijft me verbazen wat dat betreft, die lijkt gewoon het hele jaar door te knallen).

Waar ze eventueel wel op moeten investeren is een coach voor het posen en die poses er bij Roelly inrammen. En ook dat hij in staat is om deze goed uit te voeren als hij niet voor een spiegel staat. Daar ligt het grootste probleem bij Roelly. Het niet fatsoenlijk kunnen tentoonstellen van zijn fysiek. De spieren zijn er wel, nu nog de tentoonstelling ervan.

En langer uittrekken voor zijn prep. 12-14 weken inplaats van 7 ofzo. Maar goed dat lag afgelopen keer meer bij Roelly dan bij oma. Ze gaan het nu weer op de manier van oma doen dus ik ga ervan uit dat zijn conditie weer super is. Hopelijk kan hij de volheid behouden die hij wel heeft in zijn offseason.

Wat D77 zegt indd, als hij weer spot-on op het podium staat zoals in z'n debuut jaar heb ik veel vertrouwen in Roelly en Oma!

Niet om mijzelf te promoten hoor, maar effe een offseason look van the Beast.
En ik weet dat hij nu nog niet echt is begonnen met bouwen;)
En wat oma ook zie he, we tried it my way, then his way, now we combine our strategy.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Srry maar ik kan niet geloven dat ze nog niet echt aan het "bouwen" zijn. Is allang weer beter van zijn operatie, staat er uge bij en draait al een tijdje geen wedstrijden meer met als uiteindelijke doel, groter en beter terug te keren. Dan ga je niet een ruim half jaar uit je neus eten. Daarbij laten filmpjes zoals die van het banken laatst toch ook doorschemeren dat er hard geknald word.

• Topic Starter Topic Starter
Ik deel je mening wel D77.

Srry maar ik kan niet geloven dat ze nog niet echt aan het "bouwen" zijn. Is allang weer beter van zijn operatie, staat er uge bij en draait al een tijdje geen wedstrijden meer met als uiteindelijke doel, groter en beter terug te keren. Dan ga je niet een ruim half jaar uit je neus eten. Daarbij laten filmpjes zoals die van het banken laatst toch ook doorschemeren dat er hard geknald word.

Denk je dat alle pro offseason continu aan het bouwen zijn.
Bouwen is een ruim begrip, ik hoop niet dat ik dat ik dat nog ff expiciet moet uitleggen, maar ik denk wel dat jij mij snapt.
Tuurlijk eet hij meer, traint hij zwaar, maar daarmee heb je nog niet alle facetten van bouwen benoemd....iff you know what i mean;)

Terug
Naar boven