Fitness Seller

Roelly en oma, wat vinden jullie?

Qua marketing is oma wel een prima keuze. Weer eens iets anders dan het gebruikelijke.

Hahaha, ik ga hier echt stuk....

Oma noemen ze haar nog wel :P oma en roelly roflll.
Hoogstwaarschijnlijk heeft zij erg veel experience in voeding en training he.

Er zal altijd kritiek zijn. Als Roelly top presteert zijn het een super duo. Als Roelly een keer minder presteert dan wordt er vaak geroepen dat hij een ander coach moet nemen.
Mijn mening is dat Roelly en oma lekker bij elkaar moeten blijven, dit zeg ik niet omdat ik beiden persoonlijk ken, nee, dit zeg ik omdat oma Roelly goed kent.
Zij kent Roelly goed qua lichaam structuur, waar hij wel goed op reageert en niet etc etc.
Bodybuilding is een geduldsport. De top bereiken is moeilijk, maar op de top blijven is nog moeilijker en gaande weg zullen oma en Roelly nog vele beren tegen komen op hun pad, maar juist hun geloof in mekaar en samenwerking zal er voor zorgen dat ze deze obstakels zullen overwinnen.
Ik heb er iig alle vertrouwen in dat Roelly straks in 2012 met een wow-factor op podium komt ;)

Tja ... beetje een Kai Greene & Oscar verhaal natuurlijk ...

Persoonlijk zou ik er ook geen kwaad in zien moest hij eens bij Farah of Rambod te horen gaan.
Loyaliteit is één ding, maar zoals je zei, op de top blijven is moeilijk.

Twijfelgeval, maar neig ook meer naar de kant dat Roelly iemand anders nodig heeft nu.

Ik twijfel totaal niet aan de kennis van oma maar denk toch dat er betere trainers zijn.
Roelly is nu op een niveau waar hij een stapje hoger moet gaan.

Wie denk jij dat er beter is?

Mooi koppel.

Er zullen vast betere trainers volgens sommige mensen, maar het gaat erom hoe hun kunnen samenwerken, en voorlopig doet Roelie het perfect onder Sibil dus die 2 lekker hun gang laten gaan, dat verloopt prima :)
Heb er alle vertrouwen dat Roelie onder Sibil volgende Olympia weer meedoet en het dan goed gaat doen.
Iedereen verwachtte teveel na zijn sensationele zege op de NY Pro, hij deed het super daarna, maar je kan niet altijd winnen, zowel Roelie als Sibil hebben tijd nodig.

Er zullen vast betere trainers volgens sommige mensen, maar het gaat erom hoe hun kunnen samenwerken, en voorlopig doet Roelie het perfect onder Sibil dus die 2 lekker hun gang laten gaan, dat verloopt prima :)
Heb er alle vertrouwen dat Roelie onder Sibil volgende Olympia weer meedoet en het dan goed gaat doen.
Iedereen verwachtte teveel na zijn sensationele zege op de NY Pro, hij deed het super daarna, maar je kan niet altijd winnen, zowel Roelie als Sibil hebben tijd nodig.

Goed verwoord :thumb:

Voorlopig kan hij nog lekker met oma werken, Het lijkt mij wel een logische stap dat ze op een gegeven moment scheiden en dan kan oma gewoon weer met zijn broertje verder.

Zat op de U.S board te kijken en zag dat er een discussie ontstond over de samenwerking tussen Roelly en oma. (http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138939943)
Denken jullie dat Roelly een andere coach zou moeten nemen? Zo ja, waarom?

discussie...welke discussie? Paar fkng ecto's die net om de hoek komen kijken die beweren dat iets beter moet terwijl ze geen flauw idee hebben waar over ze praten?
Thanks for wasting my time. Bemoei lekker met je eigen zaken joh. Niemand is hier in positie om haar kritiek te geven op haar werk behalve roelly zelf.

• Topic Starter Topic Starter
discussie...welke discussie? Paar fkng ecto's die net om de hoek komen kijken die beweren dat iets beter moet terwijl ze geen flauw idee hebben waar over ze praten?
Thanks for wasting my time. Bemoei lekker met je eigen zaken joh. Niemand is hier in positie om haar kritiek te geven op haar werk behalve roelly zelf.
:roflol: Volgens mij is een forum er altijd nog om discussies te voeren en je mening te geven.

Roelly moet helemaal niet naar een farah of hany gaan. Sibil is veel beter voor hem. Sibil heeft veel kennis en kan hem de aandacht geven die hij nodig heeft. Een andere begeleider doet dat niet. Tevens is het ook zo dat Sibil het uit liefde voor de sport doet en niet om haar zakken te vullen.

Het is voor hun allebei een groepproces. Sibil zit ook voor het eerst met een atleet op dit niveau. Is altijd een zoektocht naar welke aanpassingen er in de prep moeten worden gemaakt. Zowel qua voeding, training en sups.

Ik heb er wel vertrouwen in. En nogmaals als Roelly elke pose hit zoals hij moet staat hij al standaard een paar plaatsen hoger op de lijst.

Hoe hun samenwerken? Ik dacht net dat Roellie, weet niet juist meer welke show,
alle raad van Sibil in de wind sloeg. Ook de vraag van Sibil om niet meer groter te worden,
maar eerst wat bij te werken viel ook al niet in goede aarde.

Nu ja, allemaal weer van horen zeggen, lezen. Er is misschien ook weer niets van waar.

T zal je oma maar zijn :D

Hoe hun samenwerken? Ik dacht net dat Roellie, weet niet juist meer welke show,
alle raad van Sibil in de wind sloeg. Ook de vraag van Sibil om niet meer groter te worden,
maar eerst wat bij te werken viel ook al niet in goede aarde.

Nu ja, allemaal weer van horen zeggen, lezen. Er is misschien ook weer niets van waar.
is wel degelijk iets van waar, want dat hebben ze zelf in verschillende interviews met MD genoemd

Denk dat het aan Roelly en Sibil is om te bepalen of ze wel of niet met elkaar verder moeten.

Het is een beetje zoals het gaat in de normale wereld, je ziet zelf wel in of je toe bent aan een andere werkgever of vice versa.

Terug
Naar boven