Fitness Seller

Roelly en oma, wat vinden jullie?

Nee Ibo, leg eens uit?:P

lijkt me vrij duidelijk wat ibo zegt :p

Waar ze eventueel wel op moeten investeren is een coach voor het posen en die poses er bij Roelly inrammen. En ook dat hij in staat is om deze goed uit te voeren als hij niet voor een spiegel staat. Daar ligt het grootste probleem bij Roelly. Het niet fatsoenlijk kunnen tentoonstellen van zijn fysiek. De spieren zijn er wel, nu nog de tentoonstelling ervan.
En langer uittrekken voor zijn prep. 12-14 weken inplaats van 7 ofzo. Maar goed dat lag afgelopen keer meer bij Roelly dan bij oma. Ze gaan het nu weer op de manier van oma doen dus ik ga ervan uit dat zijn conditie weer super is. Hopelijk kan hij de volheid behouden die hij wel heeft in zijn offseason.

Ben het ermee eens dat zijn posing beter moet maar weet niet of iemand anders daarop beter zou kunnen coachen want ik ken de praktijk niet. Daarnaast denk ik niet dat een andere trainer echt zo makkelijk te vinden zou zijn mocht hij dat willen, je kan wel 3weken in amerika gaan zitten en dan via internet en telefoon begeleiding krijgen, maar als je echt goed begeleid wil worden moet je coach gewoon om de hoek wonen. Dan rest de vraag: is er in Nederland wel een ander? En zo niet, dan moet hij verhuizen, zie dat nog niet gebeuren de komende 2-3 jaar.

Denk je dat alle pro offseason continu aan het bouwen zijn.
Bouwen is een ruim begrip, ik hoop niet dat ik dat ik dat nog ff expiciet moet uitleggen, maar ik denk wel dat jij mij snapt.
Tuurlijk eet hij meer, traint hij zwaar, maar daarmee heb je nog niet alle facetten van bouwen benoemd....iff you know what i mean;)

Niet echt. Je doelt waarschijnlijk op AAS en dergelijke maar gezien zijn huidige staat, kracht etc zal hij daar nu toch ook behoorlijk aan zitten. En 8kg SPIEREN win je ook niet in een paar maandjes gok ik zo. Niet op dit niveau iig.

Niet echt. Je doelt waarschijnlijk op AAS en dergelijke maar gezien zijn huidige staat, kracht etc zal hij daar nu toch ook behoorlijk aan zitten. En 8kg SPIEREN win je ook niet in een paar maandjes gok ik zo. Niet op dit niveau iig.

Ik denk idd dat jij het wel beter weet hoe het met Roelly nu gaat ja.

Als Roelly wat moeilijk zit qua whey..?
Ik heb nog ruim 4kg staan die ik hem wel wil voorschieten e.v.t.
Zo'n topper moet natuurlijk niet zonder whey komen te zitten! :D

Mag ik weten waar deze reactie op slaat. Je zegt dit alsof ik Roelly zelf tegen spreek terwijl ik gewoon een discussie heb met (voornamelijk) D77.

Ibo vertelt wat hij zelf van Roelly/Oma heeft gehoord en dan zeg jij dat het niet zo is, althans denkt dat het niet zo is.

Jongens laat het nou niet een discussie worden die gaat over AS gebruik.

Wat is de geschiedenis van oma eigenlijk? Hoe is zij betrokken geraakt in t wereldje? heeft ze vroeger zelf ook wedstrijden gedraaid? Verder denk ik dat oma en roelly lekker een prima combi zijn.

ja echt wtf

Ibo vertelt wat hij zelf van Roelly/Oma heeft gehoord en dan zeg jij dat het niet zo is, althans denkt dat het niet zo is.

Ik zie nergens staan in zijn posts dat hij het van Roelly/Oma of een andere bron dichtbij heeft. Wel zegt hij dat hij het "WEET" (alleen hoe/waarvan dan?). Maar als hij het van een betrouwbare bron heeft ga ik hier uiteraard niet over in discussie en geloof ik dit.

Als het echter net als mij een mening/gedachte is denk ik er persoonlijk anders over.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie nergens staan in zijn posts dat hij het van Roelly/Oma of een andere bron dichtbij heeft. Wel zegt hij dat hij het "WEET" (alleen hoe/waarvan dan?). Maar als hij het van een betrouwbare bron heeft ga ik hier uiteraard niet over in discussie en geloof ik dit.

Als het echter net als mij een mening/gedachte is denk ik er persoonlijk anders over.

1. Hij post een foto waar hij en Roelly opstaan.
2. Hij zegt dat hij Roelly en Oma goed kent.

Iets met een plaat voor je kop....

1. Hij post een foto waar hij en Roelly opstaan.
2. Hij zegt dat hij Roelly en Oma goed kent.

Iets met een plaat voor je kop....

Je hebt gelijk, bij het nogmaals doorlezen van zijn post zie ik dat ik blijkbaar niet goed gekeken heb en benoemd hij dat hij Roelly etc persoonlijk kent.
Dat hij met Roelly op een foto staat zegt verder natuurlijk niks, kan iedereen die naar de stands gaat op de beurs.

Maar goed, blijkbaar heeft D77 het dus uit betrouwbare bron en is hij nog niet echt aan het bouwen. Ben benieuw wat we dan straks gaan zien als ze wel echt gaan bouwen :D
Weet iemand wat Roelly nu toevallig weegt tegenover zijn laatste offseason gewicht?

Ik sta wel in voor D77/Ibo.

Hij kent beide personen al wat langer dan gisteren. Heeft geen nut om altijd alles maar in twijfel te trekken wat iemand zegt.

Why change a winning team?

Kijk wat roelly bereikt heeft afgelopen tijd.. Ik ken oma tijdens een voorbereiding.. Naar mijn mening is ze de beste ttrainster (fromdrom hell) :p

Terug
Naar boven