Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar ze eventueel wel op moeten investeren is een coach voor het posen en die poses er bij Roelly inrammen. En ook dat hij in staat is om deze goed uit te voeren als hij niet voor een spiegel staat. Daar ligt het grootste probleem bij Roelly. Het niet fatsoenlijk kunnen tentoonstellen van zijn fysiek. De spieren zijn er wel, nu nog de tentoonstelling ervan.
En langer uittrekken voor zijn prep. 12-14 weken inplaats van 7 ofzo. Maar goed dat lag afgelopen keer meer bij Roelly dan bij oma. Ze gaan het nu weer op de manier van oma doen dus ik ga ervan uit dat zijn conditie weer super is. Hopelijk kan hij de volheid behouden die hij wel heeft in zijn offseason.
Ibo bedoelt dat Roelly zijn whey nog niet heeft binnen gekregen van BSN

Denk je dat alle pro offseason continu aan het bouwen zijn.
Bouwen is een ruim begrip, ik hoop niet dat ik dat ik dat nog ff expiciet moet uitleggen, maar ik denk wel dat jij mij snapt.
Tuurlijk eet hij meer, traint hij zwaar, maar daarmee heb je nog niet alle facetten van bouwen benoemd....iff you know what i mean![]()
Niet echt. Je doelt waarschijnlijk op AAS en dergelijke maar gezien zijn huidige staat, kracht etc zal hij daar nu toch ook behoorlijk aan zitten. En 8kg SPIEREN win je ook niet in een paar maandjes gok ik zo. Niet op dit niveau iig.
Ik denk idd dat jij het wel beter weet hoe het met Roelly nu gaat ja.
Mag ik weten waar deze reactie op slaat. Je zegt dit alsof ik Roelly zelf tegen spreek terwijl ik gewoon een discussie heb met (voornamelijk) D77.
Ja.Wat is de geschiedenis van oma eigenlijk? Hoe is zij betrokken geraakt in t wereldje? heeft ze vroeger zelf ook wedstrijden gedraaid? Verder denk ik dat oma en roelly lekker een prima combi zijn.
Ibo vertelt wat hij zelf van Roelly/Oma heeft gehoord en dan zeg jij dat het niet zo is, althans denkt dat het niet zo is.
Ik zie nergens staan in zijn posts dat hij het van Roelly/Oma of een andere bron dichtbij heeft. Wel zegt hij dat hij het "WEET" (alleen hoe/waarvan dan?). Maar als hij het van een betrouwbare bron heeft ga ik hier uiteraard niet over in discussie en geloof ik dit.
Als het echter net als mij een mening/gedachte is denk ik er persoonlijk anders over.
1. Hij post een foto waar hij en Roelly opstaan.
2. Hij zegt dat hij Roelly en Oma goed kent.
Iets met een plaat voor je kop....